Stránka 57 z 77

Re: Tucson 2021 (NX4)

Napsal: 20 pro 2021, 19:58
od petzl62
A nejen aerodynamickým ](*,) ](*,)

Re: Tucson 2021 (NX4)

Napsal: 20 pro 2021, 20:05
od Quicker
Mexican píše: 20 pro 2021, 08:11 Arty no to prave neviem. i30 v kombiku ponukne via miesta pre pasazierov, viac miesta pre batozinu za cenu, ktora je rozdielna oproti tymto modnym SUV do takej miery, ze ostane na peknych par dovoleniek po Europe

Kazdeho osobny boj :-) a kazdeho osobna vec nazoru
Mužů se zeptat z jakých zkušenosti čerpáš? Seděl jsi vůbec někdy v obou autech??

Re: Tucson 2021 (NX4)

Napsal: 20 pro 2021, 20:12
od Mexican
ano prosim, sedel & soferoval. Je ale fakt, ze i30 poslednej generacie som mal tyzden a Tucsona len tak z hecu asi 15 minut vo Viste. Jednak mi to este pred zdrazenim pripadalo ako ekonomicky nezmysel (ale ja som postaveny tak trochu "inak". Kufor ma neohromil (a to jazdim sedanom s 390l kufrom) a ked som si naskladal u Tucsona stvorkolku s pomerne striedmou vybavou (pretoze pre mna su aj LED stretavacky a tempomat uz nieco uzasneho a viac vlastne nepotrebujem) dostal som sa na hrozne peniaze. Jedinym benefitom (realnym) je ta moznost 4x4, inak v tom aute nevidim ziadne plus oproti i30 v kombiku Ale ako tvrdim, je to osobny pohlad, vidiet ze nie som trendseter pretoze sa novy tucson predava ako teple rozky

Re: Tucson 2021 (NX4)

Napsal: 20 pro 2021, 20:21
od Quicker
O tom to přeci není jestli se prodává nebo ne…. Ale tvrdit ze je i30 pro pasažéry větší? Promiň, ale větší blbost jsem snad neslyšel.
Máme obě auta doma, jak i30 kombi 3generace, tak teď NX4. Mužů ti rict ze místa v kabině je nesrovnatelně více u NX4 :wink: a to píšu že máme dvě malé děti 4 a 6 let, tzn dětské sedačky.
O kufru se bavit nemusíme, tam jde místo samozřejmě za kombi, ale jinak : místo v kabině, komfort, bezpečnost, výhled, motorizace (samozřejmě jen pro někoho), tohle všechno jsou plusy u NX4….není to o tom ze si to lidi kupuji protože je to “in”, rozdíl v tom autě je prostě opravdu velký

Re: Tucson 2021 (NX4)

Napsal: 20 pro 2021, 20:52
od Mexican
okay, miesto pre pasaziera. Ja to beriem takto: mam 177cm a 65 kg. Miesto pre pasaziera je pre mna rovnake v Santa fe alebo v i30. Pretoze proste nemam 195cm alebo 110kg. bavime sa tu o subjektivnych pocitoch, pretoze ano centimetre su centimetre. Bohuzial viac centimetrov sirky prinasa objektivne celkom znacne nevyhody

bezpecnost: neporovnatelne, pretoze auta neboli hodnotene v tom istom roku (tz ina metodika testovania)
vykon: fajn, Tucson ma jeden vykonnejsi motor (132kW) za strasny, ale strasny priplatok. O tolko ako tych 117kW v i30 to lepsie nebude, resp takto - v situaciach bliziacich sa absolutnej vacsine je realny rozdiel toho vykonnejsieho motoru zanedbatelny.
vyhled: vyhlad je lepsi z kombajnu alebo tatry 815. Pretoze ano, sedi sa vyssie. Co samozrejme prinasa so sebou aj negativa. Vyhlad je totiz vec relativna, existuju nejake prepocty a vypocty ktore dokazu urcit ake horizontalne a vertikalne pole dokaze posadka pokryt. Cosi som odjazdil na Wranglerovi. Tiez tam bol super vyhlad. Sice som si vzdy skoro podvrtol clenok ked som z toho auta zoskakoval ale ano, vyhlad bol dobry.

znova pisem, ano ja chapem preco si to (Tusona NX) ludia kupuju. Ja chapem aj preco si ludia kupuju 30 metrove jachty a nekupuju si len nafukovaci cln. Ja som si na zaciatu trochu postazoval, ze novy Tucson stratil taku tu drsnost a preto som napisal koho v tom aute vidim. Co u mna osobne tak trochu degraduje atraktivitu, pretoze vacsinova cielovka je sortaa ludi ktori si to prave kupuju kvoli tomu "vyhladu".Nas sused ma X7.. Len kvoli imagu. nevie s tym vyjst ani zasnezeny kopec, ktory jazdia bezne predokolky. Pretoze je to taka ta kozena polobotka

S tou klientelou sa mi potvrdzuje sa mi to kazdym dnom viac a viac. Podobne to vidim v motosvete, ide proste o image. V poriadku, nezavidim. Ja si toho Tucsona mozem kupit tiez. za cash. Ale preboha, preco by som to robil? :-) benefit ziadny a paradoxne by to mojmu imagu ako amaterskemu cestovatelovi uskodilo. Nemal by som taku spatnu vazbu u ludi u ktorych prespavam a chcem prespavat, zbytocne by som sa stresoval za kazdy suter ktory na mna vleti pocas ciest

Re: Tucson 2021 (NX4)

Napsal: 20 pro 2021, 21:35
od petzl62
Všichni máte argumenty a každý ty svoje. A to je v pořádku.
Za sebe musím napsat, že plně sympatizuji s Mexicanem, ale můj postoj k vozům SUV je dlouhodobě známý a neměnný i v mých letech, kdy bych se měl a mohl poohlížet po autech tohoto typu. Ale přesně z těch důvodů o kterých Mexican píše, bych si to auto nikdy nekoupil. A ne že bych neměl možnost se s ním neseznámit a dokonce několik a v různých variantách. Ale prostě mi to auto nedává pro mé potřeby žádný smysl, ani ekonomický, ani a to hlavně ten citový. Já bych si přesně jak je uvedeno, připadal, jako kožená polobotka, která si velikostí- nezaměňovat za prostornost, honí ego.
A proto jsem zvolil kompromis. Kompromis, který se mi líbí a hlavně mi po všech stránkách vyhovuje. Ekonomicky to nebyla žádná hitparáda- zpočátku, ale díky štěstí a blbé době(pro mě v tu chvíli šťastné) se povedlo i v tomhle směru a jsem tam, kde jsem. A jsem moc rád, že tomu v čem jezdím se říká CUV =D> =D>
Mě se název SUV opravdu nelíbí a plná parkoviště těchto aut ve městech a u OC, aut plných slečinek, maminek a jednotlivců na nákupech v obrovských krabicích, protože bezpečnost a přehled :lol: :? ](*,) ](*,) To je tedy argument [-o< [-o< Bezpečnost a přehled? Čí prosím?

Re: Tucson 2021 (NX4)

Napsal: 20 pro 2021, 21:52
od kremilek10
ja jsem chtel i30, ale jak jsem videl tucsona v autosalone, nebylo co resit. Merim metr devadesat, 110 Kg, nejsem nejmladsi a muzu Vam rict, ze jak rika muj kolega, ktery jezdi s automatem nejmenovana znacky, ze by uz manual nechtel, tak ja bych nechtel ne-SUV. Je to o preferencich a v mem pripade opravdu slecinka nejsem.
Mam za sebou X tisic kilometru a vubec nelituji, spise naopak. Jak vysedavam z auta, ktere neni moje, dycky si vzpomenu na svoje :D

Chlapi nereste, kazdy jsme nejaci, kazdy ma svoje preference, stav uctu atd. Prejme si, at nam nas vyber slouzi a hlavne slouzi dobre a dlouho.

Re: Tucson 2021 (NX4)

Napsal: 20 pro 2021, 22:48
od i30mpact
Tak to já chápu, proč si lidi pořizují SUV - mně osobně vadí, že když jedu v i30, tak na mě mnohem víc dotírají ostatní auta, typicky bílej Passat v kombíku nebo černá Škoda Superb, sice nebliká, ale lepí se na zadek a vynucuje si předjetí, i když oba jedem těsně na limitu v koloně, a nikdo si tím nepomůže. Nebo takový taxikáři, obvykle v O3, to je kapitola sama pro sebe - ten člověka pomalu ani nenechá najít misto k zaparkování, aniž by ho nevytroubil. A naprosto chápu, čím to je - i30 s tou splývající zádí kombíku vypadá ze zadu děsně malinká.

edit: možná jsem si v autosalonu toho Tucsona měl taky vyzkoušet, třeba bych se pak nechal od prodejce ukecat. :D :D :D

Re: Tucson 2021 (NX4)

Napsal: 21 pro 2021, 18:45
od idam.i
Petzl čo je to CUV :?: :shock:

Re: Tucson 2021 (NX4)

Napsal: 21 pro 2021, 18:47
od Mexican
city/crossover utility vehicle - crossover
tymto to oznacuju vyrobci, ktori sebareflexiou dojdu k tomu, ze napr takeho Stonica fakt nemozu nazvat SUVckom. Bohuzial Hyundai SUV nazyva aj bayona

Re: Tucson 2021 (NX4)

Napsal: 21 pro 2021, 18:52
od idam.i
Tak to áno crossover termin poznám,len som ho nepoznal v spojení CUV.Inak v SUV je S sport,čo ma tiež celkom baví. :lol:

Re: Tucson 2021 (NX4)

Napsal: 22 pro 2021, 13:29
od Arty
Máte někdo info o cenách pro rok 2022(leden)? Chtěl jsem nákup odložit na leden a omrknout Sportage, ale údajně se chystá nějaké podražení tak nevím jestli je to jen “výhrůžka” abych koupil hned nebo pravda.

Re: Tucson 2021 (NX4)

Napsal: 22 pro 2021, 14:00
od Storman
Autá budú určite zdražovať ďalej, vôbec by som sa nečudoval keby s príchodom nového roka zdražili znovu.
Ako som objednal svoje FB tak už stihlo zdražiť 2x po 10 000 kč.

Re: Tucson 2021 (NX4)

Napsal: 22 pro 2021, 15:26
od Jurasz
Svagr objednaval pred tydnem a v salonu mu potvrdili ze od ledna se bude zdrazovat

Re: Tucson 2021 (NX4)

Napsal: 22 pro 2021, 15:35
od Mr. HYUNDAI
Přestože se zdražovalo v prosinci očekávám další zdražení i v lednu. Jednak pořád rostou ceny vstupů a taky se od ledna opět mění koeficient zápočtu EV do flotilových emisí, takže ekovýpalné opět vzroste ](*,) ](*,) ](*,)