Axel: At uz Miller a nebo Vif = oba jsou super. Mam najeto 20000km a aditivuju pravidelne od cca 2000km. Sice neverim moc na homeopatika - redeni 1:1000, ale dávam skoro od zacatku 1,5 - 2 x nasobne množství. Pokud budes davat vic, tak se zrychli ucinky a poleze ti to i vice do penez. Jinak je urcite dobře aditivovat dlouhodobe.
Já po Millerovi mam na PP spotřebu 4,7 - 4,8 po stejnych trasách astejnem zpusobu jizdy. Jindy jsem mel na PP 5,0 - 5,2. Ale zatím je na zaver moc brzo, pockam az vyjedu alespoň jednu nadrz.
Jinak ja neaditivuju kvůli spotrebe, ale kvůli cisticim vlastnostem. Spotreba je ale prijemne plus
Dnes jsem vymenil pylovy filtr za ten z Ebay. Padne uplne presne
vymena uz byla potřeba! Naposledy jsem ho nechal menit v autorizovanem servisu v rijnu minulého roku. Uz byl cernej jako bota. Menit 2X za rok je podle meno rozumne, nehlede na to, ze průduchy klimatizace nejdou u Ely uplne vypnout a tak neustale proudi na interieru vzduch - coz me v zime docela stve. Není to samozrejme nic drastického - ale je to znat.
Dnes jsem navstivil byvaly aut. servis v Klatovech a zakoupil u nich 2X original
olejovy filtr za 157 kc 1 kus + 2ks tesneni olejove vany za cca 15 kc za 1 kus.
+ jsem zakoupil do zasoby ještě jeden kus pyloveho filtru Herth - Buss( druhovyroba Made in Germany) na Elantru za 350 Kc. Mozna to mistni borci mají zmaknute lepe a kupuji po internetu levneji, ale ja i tak usetrim. když za vymenu v aut. servisu si uctuji filtr za
676 Kc + vymenu za 90 Kc. - hezke co?
Vymena zabere cca 3-5 minut i pro člověka, který zrovna není moc manualne zrucny - jako ja
Fotka pyloveho filtru po cca 7 mesicich. Ten největší bordel jsem z toho uz oklepal. Ted jak na to koukam, tak ten novy s aktivním uhlím vypada přesne jako ten starý
PS: ve zkutecnosti je to ještě horsi nez na te fotce