Ahoj panove,
2 veci:
1) Je to nekdo z vas?
https://www.sauto.cz/osobni/detail/hyun ... oFrom=list ? Je to podezrele nizke na muj vkus.
2) Mozna by Vas mohla zajimat moje zkusenost s Golfem R. Vim, uplne jina auta, bla bla bla, ale pokud nechcete cist, nemusite.
Na uvod reknu, ze i30 N jsem zatim stale nejel, ale chystam se (bojim se, ze vyzkousim a koupim, jak uz jsem tu drive naznacoval). Golfa R jsem si pujcil na testovaci jizdu v Praze. Jel jsem s tim cca hodinu po prdelnich cestach okolo Suchdola, kde jsou cesty hodne tragicke. Golf R byl kratky, automat, mel priplatkovy performance paket + Akrapovic vyfuk (100k jen za vyfuk). Cenikova cena, podrzte se, 1.500.000. Ano, 1.5M za Golfa. Celkovy dojem byl ten, ze je to snad az prilis rychle, neveril jsem, ze to nekdy reknu, ale je to tak. V podstate za celou cestu jsem nedal podlahu vice jak 2 vteriny, protoze to auto proste jelo okamzite vic jak 150 km/h. Vyfuk super, asi bych ho priplatil. Pri ubrani dunive bruci do vyfuku, neni to strelba jako u i30N. Podvozek v komfortnim rezimu je stravitelny i na tech tragickych cestach kolem Prahy. Na race rozhodne ne, to je moc tvrde a uskakane. Interier velmi pekny, tady se i30N nechyta. DSG velmi prijemne pri poklidne, ale i pri svizne jizde. Celkova spotreba pri dojezdu okolo 11L, coz se si nemyslim, ze je zle vzhledem ke stylu jizdy a kopcovitemu terenu. Misto na nohy vzadu za ridicem vysky 190 cm bylo tragicke. Servis oficialne po 30.000. Da se tam lejt i 95, byt ve vsech materialech je napsany 98. Na vicku nadrze je 95/98.
Pri naklikani nejake konfiguratoru prodejce okamzite nabidl 13% dolu pri nakupu na ICO. Bez toho aniz bych se snazil. Na kombi nelze dat Akrapovic vyfuk. Na kombi ani na kratkou verzi nelze dat koule (ne, voziky netaham, ale kola ano).
Koupil bych si to za 1.500.000 - 13% v teto konfiguraci? Ne. Za to radsi Kia Stinger, ktera se da koupit okolo 1,1M.
Tot vse. Rikal jsem si, ze prinesu nejakou novou informaci do plena, kdyz jsem tu doposud jen vyzvidal.