Stránka 7 z 17

Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent

Napsal: 23 úno 2011, 11:32
od Mexican
ale to mas potom to iste aj s nabytkom. Kupujes si pouzivanu sedacku? tiez nestoji 30 000 ale len 15 000 kc. Auto nemozno brat z hladiska investicie, pretoze podstatou investovania je zisk. A to okrem Ferarri a podobnych kuskov auto nie je. Auto je spotrebna vec. u auta tak akko u kazdej inej veci spotrebneho charakteru ide o moralne a funkcne opotrebenie. A ano, napr taky bavor sa moze zdat za 250 000 dobra kupa, ale ked tam zacnu odchadzat veci, jednak ze clovek travi viac casu v servise ako na cestach a jednak ta istota (ktoru ja od auta ocakavam) ze ma to niekde nenecha tam proste nie je. Moralne opotrebenie je vecou osobnou a casovo je to rozdielne kedy sa to "okuka"

u predvadzacky je mozno vyhodna cena, ale je to volba plna kompromisov. Jedna k co sa tyka vybavy, farby ale dovolim si tvrdit, ze predvadzacky su na svoj vek vo velmi zlom stave. Pri kupe Accenta som zvazoval predvadzacky Docusu a C4. A ver mi, presiel som vsetkych dealerov v Brne a ponuka bola fakt zla.

Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent

Napsal: 23 úno 2011, 12:22
od Farrael
Tak samozřejmě je to o kompromisech.
S tou sedačkou máš tak trochu pravdu, ale zase na druhou stranu sedačka stojí sotva desetinu toho co nové auto že :mrgreen:
U toho auta spíš jde o to, že ztratí velkou hodnotu už jen tím, že vyjedeš přes práh autosalonu. Což se o sedačce tak uplně říct nedá. Když ji překoupíš tak na tom obvykle netratíš, spíše naopak.
Ale je fakt, že koupi lehce ojetého auta hodně schazuje menší variabilita, kdy si člověk může přizpůsobit auto k obrazu svému.
Takže každá varianta má své pro a proti. Ale pořád je ta varianta rok ojetého vozu více ekonomická.

Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent

Napsal: 23 úno 2011, 12:47
od Skyline
Nové je nové a reci typu uz kdyz vyjedes ztrati auto na cene neberu, nikdo si nekupuje auto aby ho ihned po vyjeti ze salonu prodal, ale aby v nem alespon 3 roky jezdil a pak resil co s nim. Barvu nejak neresim, resim stav a vybavu melo by mit vetsinu toho co chci. A osobne je mi divne kdyz nekdo prodava rok stare auto, obvykle to znamena potize.

Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent

Napsal: 23 úno 2011, 12:52
od Farrael
Nebo nedostatek financí na leasing :mrgreen:

Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent

Napsal: 23 úno 2011, 12:54
od Espero
No jo, jenže staré auto musíš nákladněji opravovat, u nového nejméně první tři roky nevíš, že existuje opravna (mimo periodický servis). U Hyundajů teď 5 let. Já mám jako nové kupovanou tu Dacii a mám jí na leasing, stalo se mi tam něco podobného jak popisuješ. Zezadu do mě vlítla na křižovatce ožralá ženská - škoda 109 tisíc (výměna zadního spodního příčného nosníku ve skeletu, nová podlaha v kufru a vytahování na stolici, oboje zadní dveře a nárazník nové. Opraveno perfektně. Ale takovéhle auto by si koupil jako ojetinu jenom blázen. Jsem tedy v situaci, kdy budu auto úplně spotřebovávat a počítám, že budu jezdit tak 250 tis. Km (jsem akorát tak ve čtvrtině). Leasing je v poho - platím kvartálně asi tak 11 tisíc, nejvyšší riziko je ukradení, potom to pojišťovna řeší s leasingovkou a Tebe už nemusí nic zbýt. Já dostal od pojišťovny přes leasingovku jako kompenzaci za zrtrátu hodnoty opravou 5 300,- Kč (neboli 1,4 % z pořizovací ceny - k smíchu).

Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent

Napsal: 23 úno 2011, 13:43
od Skyline
Farrael píše:Nebo nedostatek financí na leasing :mrgreen:
V pripade leasingu muze byt, ale v opacnem pripade ..... Ja jsem si kupoval cca 2,5 roku starou almeru 18000km a bourana na levou stranu a slouzila verne az do 11/2010 pak jsem zacinal mit pocit ze uz bude chtit po takove dobe vyfuk, brzdy atd. takze sla pryc. Nicmene mel jsem na ojetinu stesti.

Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent

Napsal: 23 úno 2011, 14:09
od Gandalf
Každý tenhle přístup má své pro a proti, v tom se shodneme. Jen se bohužel vlákno, co mělo být povídáním o zajímavých modelech aut, jako alternativách Accenta, sice krásně oživilo, ale za chvíli zvrhlo v ekonomicko-obchodní úvahy koupě auta... :? :)

Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent

Napsal: 23 úno 2011, 14:12
od Mexican
no aby som to uzavrel z mojej strany - Accent bude mat tento rok styri roky a pravdepodobne 130 000km. A preto je cas na zmenu. A vzhladom k vyrazne zaujimavejsej ponuke to Accent nebude. Bude to nove auto a bude to pravdepodobne hatch. Znacku a typ este uvidim. terazjsi favorit cislo jedna je C4

Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent

Napsal: 23 úno 2011, 14:14
od Andy4
Mexican píše:terazjsi favorit cislo jedna je C4
=D>

Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent

Napsal: 23 úno 2011, 22:48
od ZdeněkSvoboda
Skyline píše:Nové je nové a reci typu uz kdyz vyjedes ztrati auto na cene neberu, nikdo si nekupuje auto aby ho ihned po vyjeti ze salonu prodal, ale aby v nem alespon 3 roky jezdil a pak resil co s nim. Barvu nejak neresim, resim stav a vybavu melo by mit vetsinu toho co chci. A osobne je mi divne kdyz nekdo prodava rok stare auto, obvykle to znamena potize.
Tak tak...

Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent

Napsal: 24 úno 2011, 12:30
od Vilda
Nový je nový ..... sám si ho zajedu, vyberu si podle svýho a když ho nejdu prodat po dvou letech, ale za delší dobu, tak se dá přežít i klesající hodnota vozu ....

Teďka jsem díval na novou C 4ku a je opravdu moc pěkná .... to se musí nechat ..

Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent

Napsal: 24 úno 2011, 13:17
od Gandalf
Vilda: Já v té C4 ještě ani neseděl ani nejel, ale různé testy v Česku i Německu hovoří (nehledě ke slušnému designu a kvalitě zpracování) o velmi dobrém odhlučnění a komfortním odladění podvozku... a to mám rád :D
Tak tohle by byl můj současný favorit vzhledem k poměru cena/výkon, ale současně doufám, že Accentík ještě pár let dobře poslouží a já mu budu věnovat svou láskyplnou péči :)

Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent

Napsal: 24 úno 2011, 14:56
od Vilda
Gandalf píše: ale současně doufám, že Accentík ještě pár let dobře poslouží a já mu budu věnovat svou láskyplnou péči :)
Tak to máme stejnou vizi :D už se nemůžu dočkat lepšího počasí .... mám připravenou hromadu hadrů, několik druhů leštěnek, cocpit sprejů a dalších pičifuků na auto ... Udělám z něj zase nový vozík a zároveň tím zaženu pokušení, vyměnit ho za ňáký jiný ... no a odhlučnění podvozku Accentíka snad docílím výměnou všech tlumičů .. takže další důvod, proč si nekupovat třeba C 4ku .....

Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent

Napsal: 24 úno 2011, 19:00
od Martun
Tak když už tady tolikrát vychvalujete tu C4 tak jsem se na ní taky mrknul.. :wink: musím uznat že je fakt hezká. no ale pak jsem si dal konfigurátor. Prostřední výbava, 1.6hdi, metla, kola 17, navi, vyhřejvání sedaček , zadni parkovací senzory, sklápěcí zrcátka a další.. proč si nenavymejšlet, když už si člověk kupuje nový auto že? :mrgreen: No a skončil jsem u 480.000kč... Tak ti mě to tak nějak přešlo 8-[ :lol: otázka je , zda by pak nebylo finančně výhodnější nejvyšší výbava už s minimem dokoupitelných doplňků.. nevím, neporovnával jsem... Ale pro oko hezká je, to se musí nechat...


EDIT tak nebylo, nejvyšší výbava, 2.0hdi, doplňky stejný, jen k navi přibyla hifi souprava Denon a jsem zhruba na 560.000kč ... Tak to kdybych měl tyhle prachy na auto, to si radši připlatím a koupím ix35.. :wink:

Re: Čím budeme jezdit, až nebude Accent

Napsal: 24 úno 2011, 20:04
od adam221
Audio Denon? V Saabe bol Harman Kardon a to bola teda supa :)
Inac neviem co bude po accentovy ked nebude, ale viem ze benzin bude strasne drahy, vresp. podla prognoz zevraj do mesiaca 1.5e/liter a potom nechcem vediet co bude v lete :(
Ale ta C4ka je fakt pekna.....