Samozřejmě jsem ze začátku taky zkoušel nastavení volantu ve všech polohách,ale že by mi vypadla zásuvka,tak to ne.Asi máš smůlu,že máš spíše kabely někde "zašmodrchané"......mayco píše:Stierače už fungujú, problém bol v tom že pri nastavovaní volantu a potiahnutí k sebe sa vytrhla zásuvka, káble sú kratšie ako by mali byť.
Tak neviem či to majú všetky i30 alebo len moja. skúšali ich tam aj akosi popoťahovať smerom von ale nešlo to, sú krátke.
Navrhli mi že mi káble nadletujú, alebo mám volant nastavovať smerom k sebe len do polovice.....
Tak neviem, asi si to časom dám spraviť, ale komplet vymeniť káble a nie nadpájať
Prajem vám aby vaše káble boli kúsok dlhšie.
Zavady ceeda + i30 - aneb,co se jinam nevešlo ;o)
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
i30, Champaigne Silver, Style, 1.6 benzín, 09/2008
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
- Reklama
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
Ahojte I30 tnici , takže k tým závadám, nemôžem si sťažovať takmer na nič, troška mi vadí, že šróby na kolesách ako aj plechové disky, ktoré som mal s autom nejako rýchlo začali korodovať i keď zatiaľ len mierne. Tiež ma iritujú tie nízko nastavené ostrekovače avšak som zvyknutý na sparťanské autá takže mi to nijak zvlásť neprekáža. Pred pár dňami som však sadol za volant otočil kľúčom a auto neštartovalo, len bolo počuť nejaké zvláštne rapotanie z motora. Rádio šlo, kontrolky v poriadku. Hneď som šiel zmerať akumulátor. Baterka bola úplne vybitá, čo bolo dosť zvláštne pretože auto síce stálo 2 dni v garáži ale pred tým než som ho odstavil som prešiel 600 km takže musela byť plne nabitá. Napriek tomu dobil som ju a hneď auto naštartovalo. Zmeral som aj dobíjanie, bolo v poriadku. Ukázalo mi akumulátor má plnú kapacitu avšak o hodinu som šiel naštartovať auto a opäť mi sotva otočilo a naštartovalo. Zatiaľ v poriadku, uvidím neskôr. Vraj občas akumulátor môže takto zazmetkovať ináč si to neviem vysvetliť. Buď vadný alebo ho niečo vybíja, ale z ničoho nič? Čo vy na to?
Hyundai i30, 1,4, 80,2KW, Červená,
Suzuki SJ 413 (Samurai), 50 KW, Zelený
Fiat 850 Sport Coupé, 38 KW, Žltý
www.autickar.eu
Suzuki SJ 413 (Samurai), 50 KW, Zelený
Fiat 850 Sport Coupé, 38 KW, Žltý
www.autickar.eu
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
Řekl bych,že sis hned odpověděl.Buď je ten akumulátor v háji,nebo ho něco vybíjí.Pokud jsi schopen změřit dobíjení,vyzkoušej změřit i odběr při vypnutém zapalování.
i30cw 1,6 CRDi VGT comfort,85kW,Vivid blue, 12/2008 bývávalo
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
Kia Cee´d SW 1,6 GDi,Exclusive,Sand Track,10/2014 bývávalo
Hyundai Tucson 1,6 T-GDi 110 kW, Smart, SUNSET RED Pearl, 06/2021
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
dnes v noci som si vsimol ze mi nesvietia tie gombiky na ohrievanie predneho a zadneho okna... tie dva pod sebou uplne na pravo.... Neviete cim to moze byt? nemoze to byt nejaka poistka?
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
No a dnes rano to svietilo vsetko tak neviem preco sa tomu minule nechcelo89majlo96 píše:dnes v noci som si vsimol ze mi nesvietia tie gombiky na ohrievanie predneho a zadneho okna... tie dva pod sebou uplne na pravo.... Neviete cim to moze byt? nemoze to byt nejaka poistka?
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
Nevím zda to mám považovat za závadu (nejspíš ne), ale raději to popíšu: při delší jízdě (nad cca 5 min. času) na vysoké otáčky (5-6 000/min.) je cítit spálenína, nejvíce mi to připomíná spálené pečivo...
Najeto 3 300 km.
Najeto 3 300 km.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
Ma rada zni. Zmackni spojku a prerad na trojkuTudy píše:Nevím zda to mám považovat za závadu (nejspíš ne), ale raději to popíšu: při delší jízdě (nad cca 5 min. času) na vysoké otáčky (5-6 000/min.) je cítit spálenína, nejvíce mi to připomíná spálené pečivo...
Najeto 3 300 km.
Radek Švub: Olomouckymu servisu bych moc neveril. Kolik te to bude stat?
i30 1.4 + kn, 12/2007
-
- **
- Příspěvky: 212
- Registrován: 03 říj 2008, 12:27
- Bydliště: Zábžeh
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
laufas-Vubec nic ono to normálně přestalo dělat ale to ložisko prej stojí 1000 kčlaufas píše:Ma rada zni. Zmackni spojku a prerad na trojkuTudy píše:Nevím zda to mám považovat za závadu (nejspíš ne), ale raději to popíšu: při delší jízdě (nad cca 5 min. času) na vysoké otáčky (5-6 000/min.) je cítit spálenína, nejvíce mi to připomíná spálené pečivo...
Najeto 3 300 km.
Radek Švub: Olomouckymu servisu bych moc neveril. Kolik te to bude stat?
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
Ve 140 km/hod ?laufas píše:Ma rada zni. Zmackni spojku a prerad na trojkuTudy píše:Nevím zda to mám považovat za závadu (nejspíš ne), ale raději to popíšu: při delší jízdě (nad cca 5 min. času) na vysoké otáčky (5-6 000/min.) je cítit spálenína, nejvíce mi to připomíná spálené pečivo...
Najeto 3 300 km.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
Myslel asi z dvojky na trojku....Tudy píše:Ve 140 km/hod ?laufas píše:Ma rada zni. Zmackni spojku a prerad na trojkuTudy píše:Nevím zda to mám považovat za závadu (nejspíš ne), ale raději to popíšu: při delší jízdě (nad cca 5 min. času) na vysoké otáčky (5-6 000/min.) je cítit spálenína, nejvíce mi to připomíná spálené pečivo...
Najeto 3 300 km.
i30, Champaigne Silver, Style, 1.6 benzín, 09/2008
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
I30 kombi, Ecotronic Gray Pearl, Style, 1.5 DPI, 07/2024
old - Š-Felicia 1,3 MPi,10/2000
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
na 3 tusim maximum je 135, sa mi zda... uz som davno tak nesiel
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
ne, ja myslel na 5 kolik to toci ve 14089majlo96 píše:na 3 tusim maximum je 135, sa mi zda... uz som davno tak nesiel
i30 1.4 + kn, 12/2007
- 89majlo96
- Moderátor
- Příspěvky: 3545
- Registrován: 05 úno 2009, 07:58
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
jaaaaj, no tak to nemam ani potuchu, ale pri 130 toci 4 000, tak pri 140 to bude asi 4 500
1,4i CVVT občas nezaškodí pozdraviť obmedzovač...
- Radim Brožek
- **
- Příspěvky: 363
- Registrován: 16 bře 2009, 15:37
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
1.6i má 4500 při 150 km/h na 5st.. Před chvílí jsem si na tento příspěvek vzpomněl, tak jsem to na D1 otestoval
i30cw 1.6i Comfort, ESP, Moonlight blue, 04/2009, CZ