Stránka 7 z 30
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
Napsal: 13 bře 2009, 15:20
od tatchwud
mayco píše:Stierače už fungujú, problém bol v tom že pri nastavovaní volantu a potiahnutí k sebe sa vytrhla zásuvka, káble sú kratšie ako by mali byť.
Tak neviem či to majú všetky i30 alebo len moja.
skúšali ich tam aj akosi popoťahovať smerom von ale nešlo to, sú krátke.
Navrhli mi že mi káble nadletujú, alebo mám volant nastavovať smerom k sebe len do polovice.....
Tak neviem, asi si to časom dám spraviť, ale komplet vymeniť káble a nie nadpájať
Prajem vám aby vaše káble boli kúsok dlhšie.
Samozřejmě jsem ze začátku taky zkoušel nastavení volantu ve všech polohách,ale že by mi vypadla zásuvka,tak to ne.Asi máš smůlu,že máš spíše kabely někde "zašmodrchané"......
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
Napsal: 12 dub 2009, 22:22
od jarko85
Ahojte I30 tnici
, takže k tým závadám, nemôžem si sťažovať takmer na nič, troška mi vadí, že šróby na kolesách ako aj plechové disky, ktoré som mal s autom nejako rýchlo začali korodovať i keď zatiaľ len mierne. Tiež ma iritujú tie nízko nastavené ostrekovače avšak som zvyknutý na sparťanské autá takže mi to nijak zvlásť neprekáža. Pred pár dňami som však sadol za volant otočil kľúčom a auto neštartovalo, len bolo počuť nejaké zvláštne rapotanie z motora. Rádio šlo, kontrolky v poriadku. Hneď som šiel zmerať akumulátor. Baterka bola úplne vybitá, čo bolo dosť zvláštne pretože auto síce stálo 2 dni v garáži ale pred tým než som ho odstavil som prešiel 600 km takže musela byť plne nabitá. Napriek tomu dobil som ju a hneď auto naštartovalo. Zmeral som aj dobíjanie, bolo v poriadku. Ukázalo mi akumulátor má plnú kapacitu avšak o hodinu som šiel naštartovať auto a opäť mi sotva otočilo a naštartovalo. Zatiaľ v poriadku, uvidím neskôr. Vraj občas akumulátor môže takto zazmetkovať ináč si to neviem vysvetliť. Buď vadný alebo ho niečo vybíja, ale z ničoho nič? Čo vy na to?
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
Napsal: 13 dub 2009, 10:09
od matysekul
Řekl bych,že sis hned odpověděl.Buď je ten akumulátor v háji,nebo ho něco vybíjí.Pokud jsi schopen změřit dobíjení,vyzkoušej změřit i odběr při vypnutém zapalování.
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
Napsal: 11 čer 2009, 00:22
od 89majlo96
dnes v noci som si vsimol ze mi nesvietia tie gombiky na ohrievanie predneho a zadneho okna... tie dva pod sebou uplne na pravo....
Neviete cim to moze byt? nemoze to byt nejaka poistka?
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
Napsal: 12 čer 2009, 06:39
od 89majlo96
89majlo96 píše:dnes v noci som si vsimol ze mi nesvietia tie gombiky na ohrievanie predneho a zadneho okna... tie dva pod sebou uplne na pravo....
Neviete cim to moze byt? nemoze to byt nejaka poistka?
No a dnes rano to svietilo vsetko
tak neviem preco sa tomu minule nechcelo
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
Napsal: 14 čer 2009, 04:40
od Tudy
Nevím zda to mám považovat za závadu (nejspíš ne), ale raději to popíšu: při delší jízdě (nad cca 5 min. času) na vysoké otáčky (5-6 000/min.) je cítit spálenína, nejvíce mi to připomíná spálené pečivo...
Najeto 3 300 km.
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
Napsal: 15 čer 2009, 15:16
od laufas
Tudy píše:Nevím zda to mám považovat za závadu (nejspíš ne), ale raději to popíšu: při delší jízdě (nad cca 5 min. času) na vysoké otáčky (5-6 000/min.) je cítit spálenína, nejvíce mi to připomíná spálené pečivo...
Najeto 3 300 km.
Ma rada zni. Zmackni spojku a prerad na trojku
Radek Švub: Olomouckymu servisu bych moc neveril. Kolik te to bude stat?
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
Napsal: 15 čer 2009, 16:08
od Radek Švub
laufas píše:Tudy píše:Nevím zda to mám považovat za závadu (nejspíš ne), ale raději to popíšu: při delší jízdě (nad cca 5 min. času) na vysoké otáčky (5-6 000/min.) je cítit spálenína, nejvíce mi to připomíná spálené pečivo...
Najeto 3 300 km.
Ma rada zni. Zmackni spojku a prerad na trojku
Radek Švub: Olomouckymu servisu bych moc neveril. Kolik te to bude stat?
laufas-Vubec nic ono to normálně přestalo dělat ale to ložisko prej stojí 1000 kč
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
Napsal: 16 čer 2009, 12:01
od Tudy
laufas píše:Tudy píše:Nevím zda to mám považovat za závadu (nejspíš ne), ale raději to popíšu: při delší jízdě (nad cca 5 min. času) na vysoké otáčky (5-6 000/min.) je cítit spálenína, nejvíce mi to připomíná spálené pečivo...
Najeto 3 300 km.
Ma rada zni. Zmackni spojku a prerad na trojku
Ve 140 km/hod ?
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
Napsal: 16 čer 2009, 17:45
od tatchwud
Tudy píše:laufas píše:Tudy píše:Nevím zda to mám považovat za závadu (nejspíš ne), ale raději to popíšu: při delší jízdě (nad cca 5 min. času) na vysoké otáčky (5-6 000/min.) je cítit spálenína, nejvíce mi to připomíná spálené pečivo...
Najeto 3 300 km.
Ma rada zni. Zmackni spojku a prerad na trojku
Ve 140 km/hod ?
Myslel asi z dvojky na trojku....
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
Napsal: 16 čer 2009, 18:28
od laufas
To ve 140 toci 5-6 tisic?
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
Napsal: 16 čer 2009, 19:24
od 89majlo96
na 3 tusim maximum je 135, sa mi zda... uz som davno tak nesiel
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
Napsal: 16 čer 2009, 21:00
od laufas
89majlo96 píše:na 3 tusim maximum je 135, sa mi zda... uz som davno tak nesiel
ne, ja myslel na 5 kolik to toci ve 140
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
Napsal: 16 čer 2009, 21:08
od 89majlo96
jaaaaj, no tak to nemam ani potuchu, ale pri 130 toci 4 000, tak pri 140 to bude asi 4 500
Re: Zavady ceeda. edit: + i30
Napsal: 16 čer 2009, 21:35
od Radim Brožek
1.6i má 4500 při 150 km/h na 5st.. Před chvílí jsem si na tento příspěvek vzpomněl, tak jsem to na D1 otestoval