Stránka 7 z 8
Re: i30 závady po 50tis.km
Napsal: 13 pro 2013, 15:31
od Borek
To je nádherná odpověď od
.
=D>Auta vyrábějí čím dál horší a poruchovější,ale za to je
,čím dál vtipnější.Díky za pobavení.
"Doporučujeme Vám, aby jste za chladného počasí nechal motor svého vozidla po startu chvíli zahřát a s vozidlem se hned nerozjížděl, protože jinak může mít motor Vašeho vozidla nerovnoměrný chod, nedostatečný výkon, nebo neobvyklý projev".
Ještě mohla napsat,kolik hodin máš nechat blafat auto před barákem,než můžeš odjet(
táto,zítra jedeme na nákup-běž nastartovat auto,ať můžeme ráno vyrazit
).
Mám 1,6CVVT v Kii Riu i 2,0l v
a oba jedou jako pila okamžitě po nastartování,bez problému a cukání.
Ať žije ošizený pokrok a hlavně "dobré" a zábavné rady od
.
Re: i30 závady po 50tis.km
Napsal: 13 pro 2013, 20:21
od mmv
jako se zimníma gumama
V období od 1. listopadu do 31. března,
pokud ... lze vzhledem k povětrnostním podmínkám předpokládat, že se na pozemní komunikaci během jízdy může vyskytovat souvislá vrstva sněhu, led nebo námraza, lze užít motorové vozidlo kategorie
hyundai k jízdě v provozu na pozemních komunikacích pouze za podmínky
řádného zahřátí motoru, takže doporučujeme motor Vašeho vozu v uvedeném období vůbec nevypínat
... jdu zapnout v garáži topení, aby to moje taky náhodou nedostalo kašlík
Re: i30 závady po 50tis.km
Napsal: 14 pro 2013, 09:23
od katka88
V žalobách se nevyznám, do toho se sama nepustím, nicméně pokud budete podávat žalobu, ráda se připojím. Děkuji
Re: i30 závady po 50tis.km
Napsal: 16 pro 2013, 06:42
od severtom
Na žalobu bych to neviděl, nechci živit právníky, chci funkční auto.
Vždyť to tady lidi od H čtou, to je pro ně takový problém nenápadně sem hodit odkaz na soft nebo uvést, jaké 2 matice a jakým momentem? Proboha vždyť naše i30 první gen. už jsou staré šunky, brzo budou mít všechny 5 let a pak ani ty auta lidí, co si sami nevymění žárovku nebo chladicí kapalinu, už prostě do autorizáků jezdit nebudou. Záruka je velký tahák, ale cena není lidová, druhý majitel auta už taky za servis tolik platit nebude.
Probůh Hyundai, vzbuď se. Pokud měly být matice na řízení přetaženy při první garančce, tak je mám přetažené, nebo taky ne, protože nošodrát mi neudělali!
Pokud měly být a nebyly a řízení se vysype, bude to jasná skrytá vada od nového auta, nezávisle na tom, zda se výrobce rozhodl za těžké love (servis ve 3. 4. a 5. roce) ty matky dotáhnout. Jde o život!
Re: i30 závady po 50tis.km
Napsal: 17 pro 2013, 18:53
od katka88
Uvažuji o natočení reportáže pro televizi, když od nás mají platbu za auto a my od nich máme náhražku auta, tak jim k tomu můžeme dohodit ostudu, ale byla by potřeba, aby nás bylo více. Byl by ochoten se někdo připojit s i s papírama o reklamaci?
Napsal: 17 pro 2013, 19:50
od bony
Proc natoceni zavolej na primu oni prijedou projedou se s tebou v aute natoci to zajedou do servisu kde jim reknou svuj blabol a do mesice zacnou prehravat FW jednotek... Jak budu mit jen trosku casu delam znalecky posudek a podavam zalobu. Ale reportaz by to mohla popohnat - tak sup do toho.
odeslano z telefonu.
Re: i30 závady po 50tis.km
Napsal: 17 pro 2013, 20:03
od Hardcam
severtom píše:Pokud měly být matice na řízení přetaženy při první garančce, tak je mám přetažené, nebo taky ne, protože nošodrát mi neudělali!
Pokud měly být a nebyly a řízení se vysype, bude to jasná skrytá vada od nového auta, nezávisle na tom, zda se výrobce rozhodl za těžké love (servis ve 3. 4. a 5. roce) ty matky dotáhnout. Jde o život!
Co je tohle za informaci? Ma nejaky realny zaklad nebo sis ten priklad jen vymyslel? Popr. kdes nasel informaci o tom, ze na prvnich prohlidkach se melo cosi delat s rizenim?
Re: i30 závady po 50tis.km
Napsal: 18 pro 2013, 17:04
od severtom
Všiml sis slova "pokud" na začátku mého příspěvku?
Pouze reaguji na to, že se tu (opakovaně) objevil příspěvek o tom, že se matice mají dotahovat.
Každá normální automobilka na takový průšvih dělá svolávačku. Nezávisle na stáří auta, protože to je výrobní vada. Je jedno zda dali měkké šrouby, špatný tmel na ně nebo je nějaký jouda utahoval pokaždé jinak, tj. u některých aut jinak, než měl.
První garančku jsem uvedl proto, že to byla zároveň poslední, na kterou jsem jel. Příčina prostá:
Moje auto BYLO na seznamu kusů, kterých se týkal "nošodrát" a autorizák to NEPROVEDL.
To až na mou urgenci.
Re: i30 závady po 50tis.km
Napsal: 24 čer 2014, 00:30
od Klm
Zdravím,
tady jedna závadička po 86901 Km:
http://www.youtube.com/watch?v=k2k7Zn8WAN4
Poprvé rozvody přeskočily někdy v 65000. V servisu tenkrát vyměnili snímače otáček kliky a vačky,
pak tedy přenastavili rozvody (tuhle informaci si ovšem nechali pro sebe) a "máte to paninko opravený". (Za 8500Kč).
Po roce - potkal potkan potkana.
Vyjádření p. Budínové z Hyundai.cz:
....k tomuto se nemůžeme a nebudeme vyjadřovat.
Re: i30 závady po 50tis.km
Napsal: 24 čer 2014, 03:24
od Bofors
nj, dneska jsou rozvodové řetízky průser všude (VW to pochopil), proto jsem zvolil řemen. tam šel vývoj skutečně dopředu.
Re: i30 závady po 50tis.km
Napsal: 24 čer 2014, 17:23
od kitrab
Musím s tebou nesouhlasit, když jsem cca před 1,5 měsícem vybíral auto byl jsem i u Škodovky, 1,2 TSI 77 kw v OIII má stále řetěz. /prodejce musel na dílnu se jít zeptat jak to vlastně je/. Prodejce něco plácal, že budou kevlarové řemeny, s životností motoru. A sám pak prohodil, že ho to samotného překvapuje, protože pokud řemen vydrží životnost motoru, nebude mít co žrát.
A na řetězu nevidím nic zlého, jde jen o kvalitu a konstrukci. Desítky let zpět byli OK, pak přišli řemeny, a 10 let a více zpět se někteří výrobci vrátili. Koncern se vrátil u TSI, hm to že to neumí je věc jiná. A co jsme byl v závodě Škoda, řetězi se do MB tahali z Jižní Ameriky, asi osvědčení výrobci. Než aby jel zpět kontajner prázdný, vozili řetězi.
.
A to že např. Toyota je ochotna dělat svolávačky a přizná chybu, se o jiných výrobcích říci nedá. A co mne dost pobavilo, byli řeči o kulanci !!! uaaaaaaaaaaaaaaaa kde to jsme !
Re:
Napsal: 24 lis 2014, 15:10
od severtom
bony píše:Proc natoceni zavolej na primu oni prijedou projedou se s tebou v aute natoci to zajedou do servisu kde jim reknou svuj blabol a do mesice zacnou prehravat FW jednotek... Jak budu mit jen trosku casu delam znalecky posudek a podavam zalobu. Ale reportaz by to mohla popohnat - tak sup do toho.
Už jsi tu žalobu podal? Byl jsem dnes v autorizáku a o přehrání SW se nechtěli bavit.
Bohužel na rozdíl od loňska nechávám auto venku, ne v garáži, a nebyl jsem už 1/4 roku v cizině.
Tj. 2x jsem vzal český benál a hned cukání. Stále brutálnější.
Mates píše:V každém servisu ti soft přehrají a pokud máš ještě záruku tak i na ní. Přehrával jsem před nějakou dobou a mám klid.
Co jsi jim řekl? Prosím chci soft? A existuje ještě ten servis? Napiš prosím kde, klidně SZ, zajedu tam.
Re: i30 závady po 50tis.km
Napsal: 24 lis 2014, 16:07
od Dalin
kitrab píše:Musím s tebou nesouhlasit, když jsem cca před 1,5 měsícem vybíral auto byl jsem i u Škodovky, 1,2 TSI 77 kw v OIII má stále řetěz. /prodejce musel na dílnu se jít zeptat jak to vlastně je/. Prodejce něco plácal, že budou kevlarové řemeny, s životností motoru. A sám pak prohodil, že ho to samotného překvapuje, protože pokud řemen vydrží životnost motoru, nebude mít co žrát.
A na řetězu nevidím nic zlého, jde jen o kvalitu a konstrukci. Desítky let zpět byli OK, pak přišli řemeny, a 10 let a více zpět se někteří výrobci vrátili. Koncern se vrátil u TSI, hm to že to neumí je věc jiná. A co jsme byl v závodě Škoda, řetězi se do MB tahali z Jižní Ameriky, asi osvědčení výrobci. Než aby jel zpět kontajner prázdný, vozili řetězi.
.
A to že např. Toyota je ochotna dělat svolávačky a přizná chybu, se o jiných výrobcích říci nedá. A co mne dost pobavilo, byli řeči o kulanci !!! uaaaaaaaaaaaaaaaa kde to jsme !
Ten prodejce byl pěknej jouda a na dílně mu řekli kravinu.
1,2TSI a 1,4TSI mají řemen, 1,8TSI má řetěz.
Problém je v tom, že slušný řetěz bude dražší než řemen. Ta kulance mne taky pobavila, stejně jako kecy o opotřebovaném nástroji a pod.
Re: i30 závady po 50tis.km
Napsal: 25 lis 2014, 02:56
od Borek
U motorů VW TSI máme zdokumentované první problémy ještě před dosažením 20 000 km, nejčastěji se projevují mezi 40 a 60 tisíci kilometry.
http://www.auto.cz/rozvodove-retezy-pra ... dale-73506
Titul "zlatá mrkev"
-pro wagen šroty za spolehlivost i podle samotných Němců.I v dalších německých testech spolehlivosti na 100000km-zametají úplně poslední příčky opět VW
.
A další(mimochodem-Scirocco je prodejní propadák a nebude mít nástupce-stejně tak Eos a podle bídných prodejů,to má nahnuté i trojice Citigo/UP/Mii)-
„Vítězný“ Volkswagen Scirocco vykázal největší poměrný výskyt závad, přičemž nejčastějším zdrojem problémů byly nechvalně proslulé rozvody motoru 1.4 TSI. Ty ostatně stojí i za vítězstvím velkoprostorového Volkswagenu Touran v loňském ročníku.
http://www.autorevue.cz/ostuda-volkswag ... o-scirocco
Motory VW koncernu,patří na špičku-ale jako nejnespolehlivější motory
http://www.autorevue.cz/techto-20-motor ... ticleStart
To jen k motorům.VW si o kvalitě aut,může nechat leda vyprávět od jiných automobilek(
.O zatékání do Golfů,klimatizacích,vadných montážích,praskajících zeslabených přepážkách motorů mezi válci,poruchových převodovkách DSG(svolávačka na 1,6 milionu aut
),posledním místu v bezpečnosti mezi cabrii-opět Golf,vadných statisícových sériích airbagů v Audi..atd.atd...až po problémy s montáží posledních Pasatů,které jsou posvařované a složené,jako od Pepíka z kůlny.
Volkswagen má problémy se zahájením výroby nové generace modelu Passat. V továrně v Emdenu na severu Německa se během září a října kupil jeden problém za druhým.
Zdroj:
http://auto.idnes.cz/volkswagen-passat- ... aktual_ada
Pokud nějaký "fanda-šrotu"chce vidět další odkazy,něm.tabulky..můžu napsat odkazy-jen to zabere hromady stránek
.
Šetří a auta odrbávají v současnosti všechny automobilky(včetně
,nejsem fanatik značky-stačí se podívat na příspěvky před krizí(2008),kdy se tady u
řešily leštěnky,oleje,potahy..a u nynějších-desítky stran stížností,oprav,reklamací,nespokojenosti... Za sebe musím
/Kii vyseknout velké uznání-auta co mám,servis za celou dobu neviděla a nepotřebovala ani jednou.Nic nevrže a VŠE funguje.Víc takových aut,tak servisy pojdou hlady
.Kdo to může napsat o dnešních?
).Už se nehraje o kvalitu a spolehlivost jako před krizí,ale o to,kdo dokáže co nejlaciněji vyrobit a draze prodat věc,která sice uvnitř vrže,skřípe,rezne a často nejede,ale lidé nemají moc na výběr.
A u některých je to navíc,šetření i na fatálních místech pro provoz a bezpečnost-viz.VW.
Re: i30 závady po 50tis.km
Napsal: 25 lis 2014, 09:04
od Dalin
Nechci to co jsi napsal nějak rozporovat ale ve více věcech nemáš pravdu.
Např.: Test na 100tis. Autobild je Golf 1,4TSI na 5. místě(6. je KIA Ceed 1,6CRDI což je super výsledek). Je potřeba u těch TSI motorů rozlišovat EA 111(řetěz) a EA211)řemen).
EA 111 od r.v.2009 do r.v.2011 motory prakticky odsouzeny k věčným opravám(výměnám) rozvodů, protože se závada vyběhaného řetězu bude po najetí určitých km pořád vracet. Od konce roku 2011 je použita úprava konstrukce napínacího mechanismu a řetěz je zcela jiný(nelze použít na dřívější verzi) problémy prakticky nejsou.
EA 211 přišel s novou platformou MQB pro OIII, G7 Leon, A3, Polo, nová Fabia a nejsou zaznamenány žádné problémy(zatím).
Modely jako Yeti, Touran, Tiguan, Rapid, Ibiza, Beetle nebo Scirocco mají pořád ještě starší motory EA111 i když modifikované.
Ještě k tomu neprodávanému UP, když jsi zběhlý v hledání, tak jsi musel i najít to , že UP je třetí nejprodávanější malé auto v Evropě za Fiatem 500 a pandou. Mimochodem i10 je pokud vím čtvrtá.
V tom ostatním máš pravdu VW není zdářný příklad spolehlivosti ale to je daň za šetření ve zkoušení nových technologií. Jak asi testovali ten TSI, když se jim to po 20 tis. rozsype? Asi nedostatečně!