Stránka 7 z 27

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Napsal: 09 led 2011, 11:22
od Vilda
adam221 + Martin Korpel : Zkuste si nechat změřit brzd. kapalinu ( bod varu ) ... při extrémním brzdění se začne vařit a brzdný účinek prudce klesá ... brzdy se chovají jako zavzdušněné. Bohužel žádná renomovaná firma zatím brzdové komponenty na Accenta MC nedělá .... taky jsem pokukovat po Zimmermanech nebo Brembo, ale nic nemaji. Na Renaultu jsem měl Galfery, ale na Ácu je taky nedělají ... takže si budeme muset vystačit s tím co máme, i když jak jsem psal, osobně si na svoje brzdy a ani na výkon nestěžuju ... ale taky nelítám po dálnicích 180 km/h :D jediná vyjímka je, když jedeme se Suicycomaniou na sraz Accentů .... :lol:

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Napsal: 09 led 2011, 11:27
od adam221
Vildo> Minuly rok /2010/ brzdovka bola menena... Ako citam tak niesom sam kto sa snazil najst lepsie kotuce...
Ja som presne zistoval u: Ate, Brembo, Zimmermann....
Volakedy som mal na starom aute kotuce + platnicky ATE chladene, vrtane a to bolo uuuplne ine brzdenie :)

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Napsal: 09 led 2011, 17:03
od tombas
Musím souhlasit, že doplňků a alternativních systémů (podvozek, tlumiče, brzdy) moc není. Ale třeba u těch kotoučů by se možná dala najít alternativa podle parametrů (průměr, tloušťka, vrtání šroubů apod.) a ne jen podle typu auta.
Přece hliníkové disky podle parametrů taky pasují na řadu jiných aut než jen na Accenta.

Chtělo by to ovšem nějaké tabulky se všemi rozměry a to bude oříšek, vyhledat takové náhrady. :-k

EDIT: gramatika :oops:

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Napsal: 09 led 2011, 17:15
od adam221
predne kotuce:

Fitting Position Front Axle
Diameter [mm] 256
Brake Disc Thickness [mm] 22,0
Minimum Thickness [mm] 20
Brake Disc Type Vented
Number of Holes 4
Pitch Circle Ø [mm] 100
Height [mm] 46,6
Centering Diameter [mm] 62,2
Inner Diameter [mm] 126
Bore Ø [mm] 12,5

kompatibilita:

HYUNDAI - ACCENT (MC) - 1.4 GL
11.05- - 71 97
1399
HYUNDAI - ACCENT (MC) - 1.6 GLS
11.05- - 82 112
1599
HYUNDAI - ACCENT Saloon (MC) - 1.4 GL
11.05- - 71 97
1399
HYUNDAI - ACCENT Saloon (MC) - 1.6 GLS
11.05- - 82 112
1599
HYUNDAI - ACCENT Saloon (MC) - 1.5 CRDi GLS
11.05- - 81 110
1493
HYUNDAI - i20 - 1.2
09.08- - 57 78
1248
HYUNDAI - i20 - 1.4
09.08- - 74 101
1396
HYUNDAI - i20 - 1.6
09.08- - 93 126
1591
HYUNDAI - i20 - 1.6 CRDi
09.08- - 85 116
1582
KIA - RIO II (JB) - 1.4 16V
03.05- - 71 97
1399
KIA - RIO II (JB) - 1.6 16V
03.05- - 82 112
1599
KIA - RIO II (JB) - 1.5 CRDi
03.05- - 81 110
1493

Uz vyraba predne aj ATE ale iba bezne pod cislom 24.0122-0260.1, ale niesu vrtane.

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Napsal: 09 led 2011, 19:17
od ouzo1
Mám na to stejný názor jako Zdenda, že při větší zátěži se OHŘEJÍ kotouče a málo brzdí. Příkladem je cesta od hraničního přechodu Strážný do Volyně. Jízda cca dle předpisů a ve Vimperku, už to mizerně brzdí :( (srovnání: Oktávce2 to problém nedělá [-X ) a to jsem z nákladního naučenej hodně brzdit motorem. Vždyť tady někdo dával článek, že i Thálie brzdí lépe :-k .

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Napsal: 09 led 2011, 19:19
od whoode
takovy veci jako iridiovy svičky, magnetizery atd. je opravdu k ničemu...
nvm jak u sportovnich vzduchovich fitru u aut, ale u motorek to rozhodi cely systám a musi se doladit řj... je mozny ze auto si s tim poradi, má více čidel, což by udajně mělo výkon zvýšit( cim vice vzduchu a paliva, tim vetsi vykon) jeste by bylo asi vhodné upravit pruchodnost vefuku, což by se musel vyhodit katl. (u benzinu by se to dalo řešit směsi lihu E85 a N95 coz pri takovem pomeru by katl nebyl potřeba, E85 zvyšuje i výkon, ale také spotřebu, ztm se to vyplati protože je levnější, ale nektera auta s tim neporadí, )
kotouče bych neřešil, to byste museli jezdit kudlu

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Napsal: 09 led 2011, 22:08
od Engineer
Ouzo1: MAgnetizéry sú čistá blbosť to vieme všetci. S tými Iridiovými sviečkami by som ti oponoval. Ja mám len kladnú skúsenosť ako na LC-cku ako mas ty tak aj teraz na novom aute. A rozdiel je uz len akustický! Predovšetkým ti majú zlepšiť spaľovanie!!!

Športové filtre je téma sama o sebe, tú rozoberať nebudem.

A brzdy- ty na LC.čku nemáš problém, ale ako píšu kolegovia nadomnou, nové modely majú po normálnom väčšom zohriatí zlý brzdný účinok. A to nemusíš jazdiť okruhy!

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Napsal: 09 led 2011, 23:09
od whoode
jasan, pochopil jsem ze ne novým accovy, slo mi to ze naco upravovat brzdy hned po chipu, kdyz vetsina aut( nemyslim ten accenty) má stejný brzdy ve vykonejsich verzích motoru jako ve slabších... tip padem uz by se musel brat ohled na spojku, poloosy, převodovku, protože ty jsou taky dimenzovány na určitý moment...
chiptuning je nejlepsi v pomeru cena/vysledek

u mojeho accenta me taky docela štve ze mají brzdy pomalý nástup, mohly by byt silnejsi, ale kdyz bych s tim chtel neco delat tak, za to nedam par korun... a to si kazdej musi uvedomit jestli to nakonec vyuzije

iridiove svičky: dobre beru te za slovo, já osobně bych si je nedal, bylo o nich diskutovano na foru na motorkarich, podle me je dulezitejsi je menit v doporucenych intervalech, spise bych rekl ze ty iridiove svičky je neco podobnyho jako longlife oleje....

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Napsal: 11 led 2011, 12:17
od Mexican
aj ked je to uz dobre dve stranky solidny offtopic, pridam sa. Nerozumiem celkom akysi hon na menienie a vylepsovanie. Najma brzd. Jednak ze 90% diskutujucich tu maju auto v zaruke, prist tak o moznost reklamovat chyby v zaruke je zvlastne rozhodnutie. Za druhe mi brzdovku menili raz a s brzdami som spokojny. Maximalne. A to aj po 5-10km zjazde v rezime "fun" napriklad z Makova, kde sa brzi z 80-90 na 30-40 pomaly kazdu druhu zakrutu. Alebo taku tu legendu akou je cesta trollov v nosrku s troma ludmi a plnym kufrom. A to vsetko s o 70kg tazsim dieslom.

Je tu x vlakien o tom ako kde-kto riesi spotrebu a naklady u auta, to ale ze chcete vyhodit v podstate solidne dimenzovane brzdy a garazovym skillom tam nahodit nejake brzdy z netu, ked to vlastne ani nemusite robit. Hm.. zvlastne.. asi som nepochopil podstatu "tunningu". Pretoze vyhadrzovat peniaze za fungl nove brzdy ked tie povodne sluzia je anomalia. Nepoviem ani F ak niekto taha nebrzdeny prives, tam by mozno tie "lepsie" brzdy vyznam mali. Ale vlastne nepoviem ani F, pretoze su to vase peniaze. :? Ci za tym horsim brzdenim nie su tie vytunene natrete brzdy, uprimne povedane, nedivil by som sa

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Napsal: 11 led 2011, 20:49
od Martun
Mexican píše:aj ked je to uz dobre dve stranky solidny offtopic, pridam sa....
já to taky sleduju.. ale zatím to nechávám plynout.. beru to jako přímá úměra.. zvýšíš výkon = potřebuješ lepší brzdy.. (teoreticky)

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Napsal: 12 led 2011, 09:19
od Engineer
Keď sa bavíme o brzdách tak automaticky benzín a diesel majú rovnaké brzdy. Avšak pri porovnaní s Adamom - Adam má horší brzdný účinok. Neviem čím to je. #-o

Ja sí myslím že lepšie brzdy ucítiš viac ako keď si dáš spojler na kufor ako delo! Je to lepšia investícia a nikdy nevieš kedy sa ti to zíde. Pokiaľ viem a všímol som si tak nikto nehovoril o "tuningu" a natretých strmeňoch.

PS: Radšej by som dal peniaze na lepšie (overené) brzdy ako kupovať magnetizér alebo laminátové nárazníky z garáže štýlu Japan, a nezabudnúť na megakrídlo [-o<

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Napsal: 12 led 2011, 09:34
od Mexican
Engineer rozdiel bude tych 70 kg vahoveho rozdielu u CRDi.. a pochopitelne pneumatik a nastavenia brzd. Brzdova sutava je uplne identicka napriec motorizaciami

ani to kridlo, ani vymenu brzd nepovazujem za nejak prospesnu. Ale ako pisane vyssie, su to peniaze ludi a zrejme vdia preco ich investuju

Re: Zvysenie vykonu u noveho Accenta

Napsal: 12 led 2011, 10:41
od Engineer
Ja som povedal zo skúseností z minulého Accenta.
Nebudem nič meniť na aute kým sa to nepokázi či nebude nutná výmena.
Ak budem musieť meniť kotúče a platničky pravdepodobne si priplatím.

Re: Brzdy (upravy, vymena kotucov a platniciek)

Napsal: 12 led 2011, 22:37
od Martun
Tak jelikož téma brzd vás bavilo i dneska, tak už jsem to vážně přesunul do toho správnýho chlívečku :lol:

Re: Brzdy (upravy, vymena kotucov a platniciek)

Napsal: 13 led 2011, 18:09
od gal7
Zdravím, takže nechcem zakladať nové téma, tak som si dovolil vložiť svoju otázku sem. jedná sa mi o to, či je nenáročné vymeniť platničky na prednej a zadnej náprave - myslím brzdové platničky? Dá sa to spraviť aj doma na dvore? Zvládne to človek, čo vymieňal platničky naposledy na favorite? ďakujem.