Stránka 7 z 13
Re: hyundai i40
Napsal: 18 zář 2011, 14:46
od Kjirka
myslím, že kolega to špatně nezajel, že to je normální projev. Na druhou stranu srovnávat to s BMW je samozřejmě kravina, protože ty jsou o kus vepředu nejen před všema ostatníma, ale i před největším konkurentem Audi. I když je např. všeobecně známá věc, že motory koncernu VW mají ve skutečnosti téměř vždy větší výkon, než uvádí TP. Je to marketingový tah, VW to dělá prý záměrně. Já teda auta koncernu po dlouhých letech užívání už nějak nemusím, protože jsem jich měl dosud myslím šest a díky zvyšující se poruchovosti jich mám tak akorát dost. Teď mám CC od VW, který jezdí sice naprosto excelentně, ale pořád se tam něco sere.
Jak jede nafta 1,5 v Accentu nevím, ale pozor na rozdíl vah, při tom srovnávání.
Re: hyundai i40
Napsal: 18 zář 2011, 19:55
od 69pavel
jestli muzu tak treba s nasima Accikama Crdi 1.5 dokazeme potrapit a to dost W-passat 1.9TDi 96Kw a to z jednoho duvodu, i kdyz pasat ma o 15Kw vice tak Accent je na tom lepe pomer vykon-vaha takze pote pasat treba na dalnici maximalku mi ujede ale do 200km/h mu budu rovnocennym protivnikem a kdyz prijde kopecek nebo stoupani tak mu ujedu a nema sebemensi sanci nebo pasat ma pomer 14.62 a Accent ma 15.14, toto same bude u i40 kdy budou davat motory v nekolika variantach viz
http://www.hyundai.cz/nabizene-modely/i ... -data.html a treba ten 2.0 se 130Kw bude urcite konkurence schopny pasatovi ktery bude 150Kw nebot i40 bude zase o nekolik kg lehci nez ty vozy z koncernu DAS AUTO
Re: hyundai i40
Napsal: 18 zář 2011, 20:14
od Skyline
pasat ma pomer 14.62 a Accent ma 15.14???
To kg na KW pak by na tom Passat byl lepe, nebo se pletu?
Navíc VW bude mít těch 150 kw s turbem kdežto
jen atmosféra, tak nevím. Ale pokud jde o vzhled tak I40 vítězí nad Passatem jednoznačně.
Re: hyundai i40
Napsal: 18 zář 2011, 20:34
od 69pavel
mozna jsem to spatne spocital
,nebot mam po oslave
a neco malo jsme upili ale v te vaze to dela dost tech 200kg a rozdil jen15kw , neche se mi ted hledat ten spravny vzorecek, to bych asi u toho usnul
co vim tak Passat ma pohotovostni neco kolem 1410kg a nas accik ma 1205kg dle TP,dale motory sice s turbem VGT jak pasat tak i accik ale pasat ma jen 8 ventilu kdezto accik 16ventilu. dokonce by slo polemizovat o zrychleni z 0-100 kdy by nas accik mohl byt o neco rychlejsi sic pasat ma vetsi kroutak ale zase tam hraje roli tech 200kg rozdilu
Re: hyundai i40
Napsal: 18 zář 2011, 21:45
od enjoy
Tak jak na to koukam,celkem mi to dela radost,ze se svym osklivym matrixem s 81kw budu natirat krasnou i40:-D.krome 2.0 benzinu,kterym stejne bude jezdit pramalo.
Re: hyundai i40
Napsal: 18 zář 2011, 22:27
od Chasnik
Kjirka píše:no, tak si sedni do Passatu, A4 nebo Superbu s 1,8 TSI (118kW) nebo 2.0 TDI (103 kW) a srovnej si v reálu tu dynamiku se srovnatelnýma motorama Hyundai.
Benzín (atmosféra s jednodušší konstrukcí motoru) 2.0 GDI 130kW, nafta 1.7 CRDI 100 kW - kdepa' je ten rozdíl?
V reálu srovnávat dynamiku jde asi momentálně těžko, protože zajetou íčtyřicítku bys' v ČR možná spočítal na prstech jedné ruky...
Kjirka píše:...tak jistě nebude ani nic příjemného pro ego majitele, bude-li jej v kopci předjíždět kdejaká Fabia HTP.
Tak na tohle srovnání se těším. Pokud můj prodejce dodrží slovo, tak bych měl mít i40 půjčenou, takže bych si ten srovnávací test v kopci s Fabií HT rád vyzkoušel - a risknu to klidně i s tím syrovým, nejslabším motorem
Pokud někomu v tomto segmentu nestačí 130kW, tak už fakt nevim... Tohle není sporťák, ale rodinné kombi. Jak už jsem říkal, mám zkušenost s dieselem 103kW a ve 4 lidech a s plným kufrem nebyl vůbec problém s pružnou akcelerací v rozsahu 160 - 200 km/h. A nějaké pasáty, superby a černé golfy jsem před sebou tlačil, že nevěděli, kam uhnout
Pokud si někdo potřebuje honit triko kilowattama, které stejně nikdy neužije, tak prosím. Běžný řidič, i kdyby jezdil dost nad limit, má dostatek výkonu včetně výkonové rezervy pro krizové případy. Pravda, pokud si někdo tahá na přívěsu lodičku do Chorvatska nebo vozí za autem karavan, tak by uvítal vyšší litráž a výkon, ale otázka je, jak velká je taková cílová skupina zákazníků...
Re: hyundai i40
Napsal: 19 zář 2011, 13:12
od FISHkaa
ono to auto je dost těžké. Výkonově je myslím průměr (v daném segmentu). Problémem může být spíš zmiňovaný turboefekt, který je daný nutností velkého, a pouze jediného, turba... (píšu o 1.7CRDI).
Dneska sem si do ní v salónu sednul a je to fakt krasavec!
Re: hyundai i40
Napsal: 19 zář 2011, 14:58
od lada 71
enjoy píše:Tak jak na to koukam,celkem mi to dela radost,ze se svym osklivym matrixem s 81kw budu natirat krasnou i40:-D.krome 2.0 benzinu,kterym stejne bude jezdit pramalo.
Tak jestli to těm "i40 kám" budeš vyloženě natírat, to teda nevim, nevim. Ale máš pravdu v jednom. Matrix je vyloženě ošklivé auto.
Re: hyundai i40
Napsal: 19 zář 2011, 18:46
od Kjirka
Chasnik píše:Kjirka píše:
Pokud si někdo potřebuje honit triko kilowattama, které stejně nikdy neužije, tak prosím. Běžný řidič, i kdyby jezdil dost nad limit, má dostatek výkonu včetně výkonové rezervy pro krizové případy. Pravda, pokud si někdo tahá na přívěsu lodičku do Chorvatska nebo vozí za autem karavan, tak by uvítal vyšší litráž a výkon, ale otázka je, jak velká je taková cílová skupina zákazníků...
Podle téhle logiky se vlastně žádná silná auta ani vyrábět nemusí, co ?! A nebo je to možná tím, žes s žádným silnějším autem nikdy nejezdil. Protože kdyby jo, tak nebudeš takhle hloupě kecat.
Re: hyundai i40
Napsal: 19 zář 2011, 19:45
od enjoy
Mas odeme jednicku v discipline vytrhavani z kontextu:-)
Re: hyundai i40
Napsal: 19 zář 2011, 19:49
od enjoy
lada 71 píše:enjoy píše:Tak jak na to koukam,celkem mi to dela radost,ze se svym osklivym matrixem s 81kw budu natirat krasnou i40:-D.krome 2.0 benzinu,kterym stejne bude jezdit pramalo.
Tak jestli to těm "i40 kám" budeš vyloženě natírat, to teda nevim, nevim. Ale máš pravdu v jednom. Matrix je vyloženě ošklivé auto.
Pred casem jsem rekl dve vety... Nikdy naftu. A nikdy hyundai matrix. Ted mam oboji a kdybysi vedel za jaky penize,tak bysi taky obe tyhle vety vzal zpatky:-).
Re: hyundai i40
Napsal: 19 zář 2011, 20:33
od lada 71
enjoy: Tak nechci tady z toho dělat přestřelku bezduchých vzkazů, od někoho k někomu, ani jsem tě svým předešlím příspěvkem nechtěl naštvat, nebo k něčemu vyprovokovat. Stekně tak se najde spousty jiných, kteří se pousmějí při pohledu na I30-ku, vše je věcí vkusu a priorit. Já osobně jsem Matrixe párkrát naživo viděl a vím jedno jistě, že tohle auto bych já osbně prostě nechtěl, ani kdyby mi ho prodejce nabízel v plné polní a fung nágl nové, za 80 kulí. Dokonce mi to auto je designově a esteticky odporné. Neříkám že je špatné, nikdy jsem v tom nejel a nevím, jak je nebo není spolehlivé. Ale na druhou stranu mě to ani nezajímá, páč pro mě to je prostě vrchol nevkusu. Podle mě hlavní designér Matrixe nepatřil k nejnadanějším studentům. Ale to už jsem dost O.T. Páč toto téma by mělo být o I40-ce.
Re: hyundai i40
Napsal: 19 zář 2011, 20:45
od Peter_TO
lada 71 píše:enjoy: Podle mě hlavní designér Matrixe nepatřil k nejnadanějším studentům.
Pininfarina??
Re: hyundai i40
Napsal: 19 zář 2011, 20:49
od enjoy
Ale vsak v poradku:-).vzdyt ja tam ty smajliky nekreslim pronic zanic:-). Jen me tohle naucilo nikdy nerikej nikdy.
A skutecne je to tu o i40,takze dost uz.
K veci:jestli nekomu prijde 130kw na rodinny kombik malo,tak si myslim,ze az se vyboduje,tak bych se na jeho miste hodne bal naslednych psychotestu:-))
Re: hyundai i40
Napsal: 19 zář 2011, 20:50
od enjoy
Peter_TO píše:lada 71 píše:enjoy: Podle mě hlavní designér Matrixe nepatřil k nejnadanějším studentům.
Pininfarina??
Lol:-D.ale je to fakt,je pod to podepsany:-D.