Stránka 7 z 14
Re: Octavia Tour nebo i30cw
Napsal: 07 zář 2009, 15:53
od štaflík
Hardcam píše:[
Vzdyt neni za co...takhle kdyby to napsal kazdy, tak se da auto vybrat bezestrachu a docela objektivne.
-já píšu vždycky objektivně
Kamarad mel sluzebni HTP s klimou - byla to naka zuriva extra vybava, vypadala fakt pekne, jen ten motor. S klimou se s tim nedalo pomalu rozjet bez chcipnuti. Treba tam byl vykonove pokles mensi, ale jed s autem, ktery ma v zakladu 47kW a s i30, ktera ma 80kW, to at si ta klima v i30 vezme klidne 30%, furt to pojede vyrazne lepe.
Já jí měl taky a rozjíždět se s tím dalo. Holt to chtělo šlápnout víc na plyn a pustit to přes spojku. Po skoro pěti letech ježdění tímto stylem ve městě spojka nevykazuje ani náznak toho, že by nebyla v pohodě.
Jinak s těmi výkony to je pochopitelně pravda. HTP bez klimačky je línější, než i30 s klimačkou a malým přívěsem
Re: Octavia Tour nebo i30cw
Napsal: 07 zář 2009, 20:38
od Dire
Grrrrr, lenze ja som nekupoval silny motor, aby som nim krmil blbu AC a utesoval sa, ze som aj tak rychlejsi nez HTP bez AC
Ved ta logika a zmysel pokroku su tu uz postavene na hlavu. To potom dospejeme k motoru 3.5l s 180kW, aby sme utiahli vsetky nenazrane technicky nedokonale vybavy ?!
P.S. ospravedlnujem sa, ale toho smajliku sa nemozem nabazit, je genialny
Re: Octavia Tour nebo i30cw
Napsal: 07 zář 2009, 21:06
od pepan
Re: Octavia Tour nebo i30cw
Napsal: 07 zář 2009, 21:33
od štaflík
Dire píše:Grrrrr, lenze ja som nekupoval silny motor, aby som nim krmil blbu AC a utesoval sa, ze som aj tak rychlejsi nez HTP bez AC
Ved ta logika a zmysel pokroku su tu uz postavene na hlavu. To potom dospejeme k motoru 3.5l s 180kW, aby sme utiahli vsetky nenazrane technicky nedokonale vybavy ?!
P.S. ospravedlnujem sa, ale toho smajliku sa nemozem nabazit, je genialny
No jo. Holt škrtni koně za debilní klimačkou na které Hyu ušetřil 20 euro a s tím sníženým výkonem jí postav proti konkurenci. Pořád ten poměr cena/výkon bude zajímavý.
Prostě naše auto je zvláštní směs vysloveně výborných a vysloveně blbých věcí. Je na každém, jak mu ten koktejl chutná. Za sebe mohu říct, pokud to bude spolehlivé, tak převažují plusy. Vypadá to slušně, vevnitř prima, motory dobré a ještě lepší, místa pro lidi kvanta a dobře to hraje. Na zbytek kašli, nebo si poři'd jiné auto (v řadě případů se nespleteš). Osobně si myslím, že kdyby Hyu vrazil do výroby i30 200-300 euro navíc (a naúčtoval je zákazníkům), že by to auto bylo o level výše a finální poměr cenaúvýkon by se zvedl. Protože ty drahé základní věci (motory, velká a celkem stabilní kastle, multilink (byť ne zcela vyladěný)) v tom jsou. Poladit sw motoru, dát lepší kompresor klimy, dát rozumnou spojku, poladit podvozek a vrazit pár euro do materiálů na některých místech by to auto zvedlo.
Re: Octavia Tour nebo i30cw
Napsal: 07 zář 2009, 21:37
od pepan
prostě máte
a nemáte octáfku a tím to hasne
Re: Octavia Tour nebo i30cw
Napsal: 07 zář 2009, 21:44
od Dire
štaflík: mas pravdu. Bohuzial v recenziach omielaju dookola tie same kriteria kvality a a opakuju povrchne vyhlasenia a nikto nevyzdvihne resp. nezkritizuje taketo 'malickosti', na ktore si uzivatel musi prist sam. Tak snad facelift nieco vyriesi aspon pre dalsich zakaznikov.
Re: Octavia Tour nebo i30cw
Napsal: 07 zář 2009, 21:57
od štaflík
Dire píše:štaflík: mas pravdu. Bohuzial v recenziach omielaju dookola tie same kriteria kvality a a opakuju povrchne vyhlasenia a nikto nevyzdvihne resp. nezkritizuje taketo 'malickosti', na ktore si uzivatel musi prist sam. Tak snad facelift nieco vyriesi aspon pre dalsich zakaznikov.
Jo je fakt, že jsem nenarazil na tak příkrý rozpor mezi realitou a testem. I30 jakože komfortní kočár. Je to ve dvou třetinách testů. Přitom je to spíše sportovní tvrdé auto. 1.6 CVVT je spíše slušně hodnocena, ale málokde se dočteš, že je jeden z nejlepších motorů vůbec ve své kategorii. Zmínku o chcípácké spojce najdeš v jednom testu. Učůrávání nad extra kvalitou (v reklamch Hyu - true quality matters i v testech) - já nevím, jaké byly Hyu dříve, ale dle mne je i30 naprosto standardně, normálně zpracované auto. Žádný šmejd, ale ani zázrak. Atd.
Re: Octavia Tour nebo i30cw
Napsal: 07 zář 2009, 23:46
od Hardcam
Teda stafliku, my spolu snad budeme chodit i na pivo...vystihnuls to ddobre...u svejch kusu si sice nejsem vedom uplne tech nejvetsich negativ - vadi mi treba nesladene podsviceni interieru, ale na to si i30kari nemuuzou stazovat, mate vsude krasnou modrou, ale ja mam cervenou, modrou, zlutou a zelenou, to je jak kolotoc. Dal bych chtel vicestpnovy vyhrivani zadku - mam jen 1 stupenSe zadni napravou souhlas, proste od prirody je bouchava, je to proste vlastnost. Nicmene na plasty nemuzu rict vubec nic spatnyho, ba naopak. Nejakou dobu vozime auta ze SRN, predevsim pak VW. Plasty neskutecne poskrabany, polamany a hlavne - slunicko je pekelne krouti - hlavne pak kryt airbagu spolujezdce. A to i u zachovalych kusu. V autosalonu je to vsechno krasny, plasty vynikajici, ale u
se mi nestalo, ze by plasty po letech menily barvu ba se dokonce zkroutili nebo beznym uzivanm poskodily.
Re: Octavia Tour nebo i30cw
Napsal: 08 zář 2009, 17:42
od karel2
S tou spojkou je to tak, ze na O1 1.6 MPI se rozjezdy u me taky neodehravaly uplne bez problemu, ale pravda o kus lip nez s 1.4 i30. Jednak to je chodem spojky, citlivosti plynu a v neposledni rade asi i nastavenim motoru. Je zrejme potreba plnit vsemozny emisni normy a motor je pak priskrcenej. Nedavno byl nekde test Tiguana nebo Tourana s 2.0 dieslem a tam psali o tom, ze rozjezdy s nim jsou hruza a to je prosim VW, kde by to clovek necekal. Mne uz to ted potize nedela, byl jsem zvyklej z Getze, ale pravda treba zene se s tim nasim autem bude jezdit blbe, takze ji stejne pak koupim neco s automatem.
Re: Octavia Tour nebo i30cw
Napsal: 09 zář 2009, 07:29
od Dire
Napr. s mondeom (diesel) rozjazdy su tiez slozitejsie. Zas u mna u i30 spojka zasmrdela za 25000 km raz, a to v desne prudkom kopci v Chorvatsku, ked som musel zastavit so studenym motorom v polovici kopca a zas sa rozbehnut. Kopec mozno 30 stupnov.
Suhlasim s tym plnenim noriem, zvlast u studeneho motoru je auto proste 'mrtve', sice sa nema studeny motor vytacat, ale ked sa musi, tak sa hold musi...
Re: Octavia Tour nebo i30cw
Napsal: 10 zář 2009, 11:49
od Dire
Re: Octavia Tour nebo i30cw
Napsal: 10 zář 2009, 11:54
od Hardcam
Dire píše:Škoda příští rok přestane vyrábět staré octavie
a ted budou pry vyrabet toto, to bude bestseller:
a Tour:
tady nejaky utajeny fotky z fabriky, cekaji na prvni majitele:
Re: Octavia Tour nebo i30cw
Napsal: 10 zář 2009, 12:17
od Dire
no, myslim, dnes by to bol bestseller. Patricne a s citom zmodernizovat ... A este ak by bola i za povodnu cenu
Re: Octavia Tour nebo i30cw
Napsal: 24 bře 2011, 13:11
od standas
Zdravím všechny!
Chci jen říci jedno. hyundai i30 cw je momentálně nejlepší auto na trhu poměr cena/kvalita
Dnes jsem se přihlásil na toto forum. Předevčírem jsem byl omrknout cw na prodejně, pak jsme byli v citroenu a škodovce. V citroenu jsou zajímavá auta až od 450 000. A když nám ve škodovce nabídli oktavku rok starou bez rádia za 405000,- do které když jsme s přítelkyní vlezly, tak jsme byli opravdu v šoku, protože Hyundai i 30cw je tak zhruba o minimálně třídu výš, co se týč kvality, velikosti prostoru a pohodlí. To, že někdo argumentuje tím, že má o 15 cm výš roletku je .......
Moje volba Hyundai i 30 cw comfort + metalíza, navta 1,6 66kw komplet za 385 083,- i s bezpečnostní maticí na litá kola a gumovými koberečky. Ve výbavě je vše, včetně aklimatizace, tempomatu.
Sedačky se se sedadly škodovky nedají vůbec srovnávat.
Jak říkám momentálně je Hyundai i 30cw nejlepší koupě na trhu o 1-2třídy výš před oktávkou a oktávka se srovnatelnou výbavou by vyšla tak cca na 550000,-
¨Jediný co mě s´ééééééére je , že z výroby dorazí za cca 2-3 měsíce.
p.s. nejsem prodavač, jen tak měsíc řeším co koupit pro rodinu.
Nejprve jsem se rozmýšlel nat Dacií Dustrem, pak Roomstrem a nakonec jsem šel do H. a jsem opravdu šťastný, že jsem nesáhl po ničem jiném.
min. 5 let záruky na vše je super.
Tak se mějtééééééééé
Re: Octavia Tour nebo i30cw
Napsal: 24 bře 2011, 13:24
od standas
...ještě dodatek. četl jsem tady něco o tvrdých plastech který se odřou dotekem a barva co se odře pohledem. Jen zopakuju, že po tom co jsem sedl do icw (na prodejně) kde jsou super sedačky, palubka z měkčenýho plastu, luxustní opěrka...no super...
a po šoku, který jsem měl, když jsem nasedl do okrávky s nepohodlnými sedadli, tvrdými plasty a celkově takovým užitkovým dojmem to na mě zapůsobylo narozdíl od hyundaje, o kterým jsem si donedávna myslel, že je na úrovni dacie, ale pravda je ta, že si v něm připadáte spíš jako v mazdě a na lidi v oktávce pak koukáte jako na podvedený lidi, díky tomu v čem jezdí a kolik je to stojí