Stránka 7 z 14

Napsal: 11 srp 2006, 22:42
od Pepa
No konečně další benzíňák.Mám najeto skoro 6000 km a jsem víc než spokojený.
Ten šestiválec je skrátka skvělý.CHromovanou mřížku chladiče mám taky a je rozhodně lepší než černá. Nepůsobí tak lacině. Taky nerezový práh pátých dveří je lepší a odolnější než ten plastový.
Podle informace z brněnského autosalonu připadá jeden benzíňák na asi 20 prodaných dieslů. Řekl bych, že ti, co trvají na naftě nevědí o co přichází.
Nevěřím, že všem těm dvaceti jde hlavně o spotřebu , mají-li auto za milion.
Rozhodně budu rád, když těch 6-tiválců bude víc.

Mám dotaz: v kufru mám připojenou ledničku do 12V zásuvky, ale ta funguje jen, když jede motor . Lednička má kontrolu napětí autobaterie. Byla by to moc velká blbost, kdybych chtěl aby lednička chladila i při vypnutém zapalování? Poraďte.

Díky.

Přeji mnoho kilometrů bez nehody a radarů.

Napsal: 12 srp 2006, 00:29
od SantaNew
Pepa píše:No konečně další benzíňák.Mám najeto skoro 6000 km a jsem víc než spokojený.
Ten šestiválec je skrátka skvělý.CHromovanou mřížku chladiče mám taky a je rozhodně lepší než černá. Nepůsobí tak lacině. Taky nerezový práh pátých dveří je lepší a odolnější než ten plastový.
Podle informace z brněnského autosalonu připadá jeden benzíňák na asi 20 prodaných dieslů. Řekl bych, že ti, co trvají na naftě nevědí o co přichází.
Nevěřím, že všem těm dvaceti jde hlavně o spotřebu , mají-li auto za milion.
Rozhodně budu rád, když těch 6-tiválců bude víc.

Mám dotaz: v kufru mám připojenou ledničku do 12V zásuvky, ale ta funguje jen, když jede motor . Lednička má kontrolu napětí autobaterie. Byla by to moc velká blbost, kdybych chtěl aby lednička chladila i při vypnutém zapalování? Poraďte.

Díky.

Přeji mnoho kilometrů bez nehody a radarů.
Ahoj,
kupoval jsem v březnu jednu z prvních SF, a chromovaná maska v nabídce nebyla. Kde jsi jí koupil? Jako náhradní díl? Nebo už byla na autě?
A kolik stála ty maska a nerez lišta pod 5.dveře.
Dík, a hodně radosti s autíčkem.

Tak mám za sebou prvních 10.000km

Napsal: 12 srp 2006, 00:54
od SantaNew
Tak mám za sebou prvních 10.000km. Auto pořád miluju. Nikde nic nevrže, neskřípe ( až na přepážku N1- viz jinde), spotřeba podle stylu jízdy (kochání krajinou) 5,8 až po 9,1 ( už jsem tam měl sakra být ). Náklady kromě nafty - 3x 5l směs do ostřikovače, a 3X5l destilky. Auto jsem ještě neumyl ( ... když na něm to bláto vypadá tak úžasně... ) Kufr je geniální, a kdyby vymysleli soudruzi co vyrábějí mříž N1, něco aby nevrzala, tak mají jedničku s hvězdičkou. Mříž se dá posouvat až za skolopenou druhou řadu, nebo lze položit do kufru, i prostorný průvlak v ní je... Nemám Santě co vytknout, až na neměkčené plasty na dveřích ( otlačené lokty při delších cestách ), palubní pseudopočítač co ukazuje jen tři údaje z nichž jeden je počítadlo ujetých kilometrů a ovládá se prapodivně pod volantem, a ovladací spínače vlevo pod volantem, co je nemůžu nikdy v noci po hmatu najít, protože je cloní volant. Ale to jsou detaily, a nějakou tu mouchu má každé auto včeJinak dávám ze sta možných bodů 96....

NEW SANTA

Napsal: 12 srp 2006, 08:39
od neon
Pokud se týká chrom.masky stojí 5 350.-Kč zadní plech na nár.rovněž a je to v příslušenství k New Santě přímo u prodejce - stačí si tam vybrat a lépe je vyzvednout si u prodejce dodatek katalogu příslušenství a tam to máš i zobrazené.Já jsem objednal masku,boční ochr.lištu na dveře proti otukání a vše je u prodejce do 10 dnů. čau

New Santa

Napsal: 16 srp 2006, 09:50
od MIB
Zdravím všechny majitele (kterým zatím závidím) a všechny fanoušky nové Santy. Zatím tu čtu dost chvály a při prvním setkání s ní se ani nedivím :D
Mám dotaz ohledně prodejců. Kdo máte jaké zkušenosti s prodejci v Čechách ?? Především se jedná o jednání, cena a další služby. Mohlo by to pomoci dalším zájemcům o koupi.
A moc děkuji za vaše příspěvky, které mi taky pomáhají při rozhodování ohledně výběru.

Re: Tak mám za sebou prvních 10.000km

Napsal: 20 srp 2006, 00:01
od Marty
SantaNew píše:Tak mám za sebou prvních 10.000km. Auto pořád miluju. Nikde nic nevrže, neskřípe ( až na přepážku N1- viz jinde), spotřeba podle stylu jízdy (kochání krajinou) 5,8 až po 9,1 ( už jsem tam měl sakra být ). Náklady kromě nafty - 3x 5l směs do ostřikovače, a 3X5l destilky. Auto jsem ještě neumyl ( ... když na něm to bláto vypadá tak úžasně... ) Kufr je geniální, a kdyby vymysleli soudruzi co vyrábějí mříž N1, něco aby nevrzala, tak mají jedničku s hvězdičkou. Mříž se dá posouvat až za skolopenou druhou řadu, nebo lze položit do kufru, i prostorný průvlak v ní je... Nemám Santě co vytknout, až na neměkčené plasty na dveřích ( otlačené lokty při delších cestách ), palubní pseudopočítač co ukazuje jen tři údaje z nichž jeden je počítadlo ujetých kilometrů a ovládá se prapodivně pod volantem, a ovladací spínače vlevo pod volantem, co je nemůžu nikdy v noci po hmatu najít, protože je cloní volant. Ale to jsou detaily, a nějakou tu mouchu má každé auto včeJinak dávám ze sta možných bodů 96....
Čau,
zkusil jsi to, co jsem radil ?
Pokud to s pazvuky přepážky nepomůže, dej vědět. Mám najeto 8.500 km a od uvedené úpravy jsem přepážku ani nezaslechl.

Napsal: 20 srp 2006, 20:24
od lesanek1949
Tak jsem se snad již definitivně stal šťastným majitelem tohohle autíčka.
I kyž je to docela fuška si vybrat z toho co dealeři nabízejí. Původně jsem chtěl černou v dieselu s automatem Elegance. No a odpověď byla v lednu možná bude... Svezl jsem se v dieselu s manuálem a motor mě docela vyhovoval, ale když fofr klacek tak jen benzín. No ale ten zase nemají v černý barvě. Takže sláva našla se aspoň v té hnědo červeno fialovo, vlstn ani nevím co to je za barvu, ale je to tmavý...
Ale to svezení se 190 kobylkama STOJÍ ZA TO....

Napsal: 21 srp 2006, 07:33
od zdenek76
gratulace, ta staronová 2.7V6 je fakt super motor, podle toho co jsem kde četl, tak zřejmě nejlepší korejský za posledních x let

Napsal: 23 srp 2006, 20:16
od kozich
Na své nové stříbrné Santě 2,2CRDI Dynamic Manual mám najeto cca 5000km, 7 místné provedení, zatmavená skla, tažné zařízení, přední a zadní parkovací senzory. Stejně jako ostatní velká spokojenost, kromě již zmiňovaných detailů ještě pár poznámek (srovnávám s koncernovými vozy VW - do práce jezdím Škodou Superb 1,9TDI/96kW):

- chybí automatické stahování a vytahování předních oken při delším stisku tlačítka
- zbytečně robustní (široký) integrovaný střešnínosič (viz. můj dotaz v separátním předmětu)
- upozorňování na nezapnutý pás v okamžiku, kdy auto zastavíte a necháte běžet motor a odpásáte se. Pak jsem se ale z návodu dočetl drobnou fintu jak to obejít.

Jsou to ale jen detaily.

Napsal: 24 srp 2006, 09:45
od dream23
kozich píše:- upozorňování na nezapnutý pás v okamžiku, kdy auto zastavíte a necháte běžet motor a odpásáte se. Pak jsem se ale z návodu dočetl drobnou fintu jak to obejít...
co kdybys sem tu fintu napsal? :lol:


jinak další věc co mi na santě chybí je automatický dovírání oken při zamknutí vozu. Což se ale lehce dá změnit - dovírací modul stojí cca 1.000,-kč

Napsal: 24 srp 2006, 10:26
od Marty
dream23 píše: jinak další věc co mi na santě chybí je automatický dovírání oken při zamknutí vozu. Což se ale lehce dá změnit - dovírací modul stojí cca 1.000,-kč
Dovírací modul jde běžně koupit v oficiálním servisu? Ve standardní nabídce příslušenství jsem to myslím neviděl.

Napsal: 24 srp 2006, 10:57
od dream23
Marty píše:
dream23 píše: jinak další věc co mi na santě chybí je automatický dovírání oken při zamknutí vozu. Což se ale lehce dá změnit - dovírací modul stojí cca 1.000,-kč
Dovírací modul jde běžně koupit v oficiálním servisu? Ve standardní nabídce příslušenství jsem to myslím neviděl.
jde o univerzální dovírací modul
Obrázek

viz http://www.prag-info.cz/_shop/index_.ph ... l&id=46414

Napsal: 24 srp 2006, 11:18
od Vita
Pepa píše: Mám dotaz: v kufru mám připojenou ledničku do 12V zásuvky, ale ta funguje jen, když jede motor . Lednička má kontrolu napětí autobaterie. Byla by to moc velká blbost, kdybych chtěl aby lednička chladila i při vypnutém zapalování? Poraďte.
No rozhodne se to nesnaz napojit primo, protoze na to jiste zapomenes a vybijes si baterku a nepujde ti nic .... :cry: Pri kratkem zastaveni neni problem, ale na delsi dobu by to byl hazard s baterkou .....
Bud rad, ze tam ta kontola napeti je ..... :lol: :lol:

Napsal: 24 srp 2006, 21:52
od JARDA11
Tak jsem se konečně dočkal. Od včera mám doma novou Santu 2.2 CRDi AT v Eleganci, barva stříbrná (jsem prostě magor na stříbrnou barvu) a béžová kůže. Samozřejmě jsem hned vyjel na menší výlet (cca 400 km) a tady jsou moje první postřehy:

+ je to velmi ale opravdu velmi tichý auto, při cestování 90 - 100kmh vlastně motor není téměř slyšet, 130 na dálnici je odpočinková jízda
+ je to opravdu velké auto - nemoh jsem ji dostat do garáže, ale to bude možná i těma krámama tamtéž :lol: :lol: :lol:
+ jízdní vlastnosti mě mile překvapily - na tak vysoké a mohutné auto se vodí v zatáčkách lehoučce (ve srovnání s mým předešlým Golfem+ je to téměř shodné - nejsem ale žádnej leteckej blázen
+ automat pracuje v pohodě, řadí měkce, pouze při potřebě předjetí je lepší používat manuální mód. Ale to mě přijde spíše jako zábava a nevidím v tom, na rozdíl možná od jiných, nevýhodu.
+ výkon motoru (zatím velmi syrového) je určitě dostačující a skoro bych řekl, že tam bude víc než 150 koní. Docela by bylo zajímavý nechat to na brzdě změřit :D Ale ve srovnání s předešlím načipovanýn Golfem (150koní/320 nm to samozřejmě tak neodpaluje z křižovatek. Ale jsem teprve na začátku a tak to samozřejmě nechci moc drásat, na to se dozajista ještě dostane :lol: :lol: :lol:
+ standartní radio s MP3 je oproti příplatkovému (a řádně předraženému)u VW prostě bomba
+ xenonová světla dodělávaná v servisu jsou opravdu velmi funkční
+ parkovací čidla (mám P/Z) jsou užitečná věc - ta dozadu určitě
+ fantastická vnější zrcátka - obrovská plocha a parádní přehled

a teď několik "negativních" minipostřehů

- ovládání tempomatu na volantu se mě nezdá šťastné. Tlačítka jsou daleko od sebe a tak musíte přehmatávat, ale je to samozřejmě o zvyku. Ale řešení na páčce pod volantem (VW) se mě zdá lepší.
- nemožnost zakrytí zavazadlového prostoru roletkou - mám 7 místnou verzi a ta má v místě úchytu roletky výdechy zadní klimatizace :cry:
- nemožnost utlumení osvětlení rádia a klimatizace - při kratší jízdě to určitě nevadí, ale myslím, že při jízdě tzv. přes noc by to mohlo trošínku vadit.

Takže - jsem z tohoto "autíčka" neskutečně nadšenej a smekám před těma korejskejma šikulama.
Jarda.

Napsal: 24 srp 2006, 22:24
od dream23
JARDA11 píše: ..
+ xenonová světla dodělávaná v servisu jsou opravdu velmi funkční
..
GRATULUJU a vítej v klubu. Kde a za kolik dělají xenony do Santy?