Stránka 7 z 7

Re: Nový I30 Patriot

Napsal: 09 říj 2010, 06:59
od Ruska.ruleta
Birkof píše:Koukám teď na hyundai.cz, klikl jsem na ceník a už tam není možnost příplatku 115tis za Patriot Blue 1,6 CRDi....pouze benzín.
U "krátké" to nikdy nebylo, pouze u "dlouhé" :)
RR

Re: Nový I30 Patriot

Napsal: 09 říj 2010, 08:29
od Hardcam
oKo: to se nastesti da vsechno jednoduse a behem chvilky dodelat. Horsi je to treba s ESpckem, ale jestli mi nekde chybi koberec nebo ne, to vem cert (ani neverim v tom, ze bych poznal rozdil, vzdy jsem koberec mel a auta byla hlucnejsi). Docela casto se v inzerci vyskytuji jednotlive rezervy na i30 (i 16" elektron atp.), takze i pripadne doplneni plnohodnotne je realne za cenu 1000-1500Kc.
Sice je to "udelej si sam", ale lepsi nez nic.

Re: Nový I30 Patriot

Napsal: 09 říj 2010, 09:53
od pavkt
vena.m píše:Tak sem to ted zkoušel cestou domu. 4 my točí na 2000ot. podle tacho 55km/h a 5ka cca 68km, zkoušel sem jí ještě na 3000ot a to my ukazovala 98km/h. jsou na tom 1.4 stejně??

Mě tacho ukazuje při 2000ot. na pětku s bídou 65km (asi je tolerance tacho dost volná). Ze začátku jsem také nemohl pochopit absenci šestky, ale po roce ježdění jsem asi pochopil. Pokud s autem jedete v kopcích a nebo jste plně naložený, najednou je naladění převodovky velice sympatické. Konstruktéři hledali a asi nalezli kompromis pro všechny možné režimy a terény. Výsledkem je levné řešení, které ale je zákonitě na hraně v limitních situacích - na dálnici chybí šestka, v kopcích bych zase ocenil ještě kratší převody. Ideální by bylo přidání redukce "dálnice/kopce". To by se z i30 stal zázrak techniky !


i30 1.6cw cvvt

Re: Nový I30 Patriot

Napsal: 10 říj 2010, 20:53
od jose3
Tak jsem přes víkend najezdil s Patriotem prvních 300 km po beskydských kopcích a mohu říct, že zatím maximální spokojenost. To rozložení řadících stupňů bylo v kopcích tak akorát. Spotřeba dle PP 6,5 l/100 km, to je taky slušné, zvlášť na nový motor. Jediné co mne překvapilo bylo, že mi dvakrát při rozjezdu (na rovině) chcípnul motor. To se mi u felty nestávalo, ale věřím, že to je jen nezvykem na nové auto. Připadá mi, že felda táhla od nejnižších otáček trochu lépe, ale ve vyšších otáčkám je naopak výkon nového motoru znát. Zvlášť při předjíždění stačí podřadit a zrychlení je velmi dobré, u feldy jsem se vždy spíše modlil abych to předjetí stihl než se mi do protisměru něco vyřítí [-o<
Jose

Re: Nový I30 Patriot

Napsal: 10 říj 2010, 21:06
od Ruska.ruleta
Tak je jednoduchý, Felda nemá 80kW, ale zase je "štíhlejší" o nějaké to kilo.

Tak mám 600km za sebou prvotní pocity se trochu poopravují, když si dám metálek, hned je všechno pohodovější :D/
RR

Re: Nový I30 Patriot

Napsal: 10 říj 2010, 22:32
od saldy
felicia má tušim jen 2 ventily na válec, takový benzín ve vyšších ot. ztrácí výkov je spíše nízkootáčkový

Re: Nový I30 Patriot

Napsal: 14 říj 2010, 11:40
od Ruska.ruleta
Tak 1,4 má přeci jenom jeden plus. Konečně nemá rozvodový řemen, ale řetěz. Prověřenou a jednoduchou volbu pohonu ventilů. Konečně to někoho napadlo, že u tak malého obsahu je to blbost. Tak o výměnu v 60 000km méně. A hluku se nebojím......
RR

Re: Nový I30 Patriot

Napsal: 14 říj 2010, 12:25
od Hardcam
Kdyz uz, tak v 90tkm a i retez neni dozivotni.
Proc jsi v udivu, kdyz i CRDi ma retez? Jedine motorizace s remenem v i30 jsou 2.0 benzin a 2.0 diesel. Dat 3000Kc snad neni tak strasny a i retez jednou zacne chrastit.

Re: Nový I30 Patriot

Napsal: 14 říj 2010, 13:37
od Ruska.ruleta
Divím se, protože je to furt samej řemen, CRDI jsem zatím nezjištoval, tak dík za info. :roll:
RR

Re: Nový I30 Patriot

Napsal: 14 říj 2010, 13:40
od Hardcam
A propos, tohle vsechno je v manualu k autu. Nekde na psolednich strankach e rozpis, co se v jake motorizaci meni.

Re: Nový I30 Patriot

Napsal: 14 říj 2010, 14:05
od Ruska.ruleta
Ty jsi blázen, koukal jsi jak je to tlustý ?? :mrgreen:
Manželka se nedostala ani na první stránku...............
RR

Re: Nový I30 Patriot

Napsal: 14 říj 2010, 14:09
od Hardcam
No vim, neco pres 2cm :mrgreen:
Ale beru to jako takovej zklad aspon zbezne prolistovat manual, pak vznikaji spousty zbytecny dotazu (to vubec neni narazka na Tebe, zadny jsi nevznesl, jen konstatoval)...ja mel pred tricou jeji dva prime predchudce, odlisnosti moc neni (jen navic treba TPMS a nejaky blbosti) a stejne jsem to radeji procetl.

Re: Nový I30 Patriot

Napsal: 14 říj 2010, 17:37
od saldy
Rozvodovej řetěz mám i já, 2.0 crdi vm motori měl rozvodovej řemen.