Stránka 7 z 7

Re: Hyundai Genesis Coupe: v Evropě ještě letos

Napsal: 28 čer 2011, 19:58
od black_sheep
Tringi píše:Já čekám na facelift (snad s xenony), a pak se zase zadlužím na dalších X let.
tak si od toho slibuju hodně. až moc na to, že facelifty u hyundaie nikdy nic moc velikýho nepřinesli, mimo vzhledových změn :lol: některé automobilky dělají větší změny i bez faceliftu :-) no, je to teda skutečně facelift v pravém slova smyslu :mrgreen:

Re: Hyundai Genesis Coupe: v Evropě ještě letos

Napsal: 28 čer 2011, 20:32
od Tringi
Tady dostane 3.8 V6 rozvod GDI a tím cca 30 koní navrch!!
Co se týče vzhledu, tak se budou zřejmě měnit akorát nárazníky a maska, která bude podobnější nové i30 (sport/facelift) a i40 sedanu (alespoň tak soudím podle zamaskovaných fotek).

Re: Hyundai Genesis Coupe: v Evropě ještě letos

Napsal: 28 čer 2011, 21:16
od black_sheep
já myslel že GDI je přímý vstřik z dílny mitsubishi? :wink: bude to skutečně výhra? :)

Re: Hyundai Genesis Coupe: v Evropě ještě letos

Napsal: 29 čer 2011, 07:47
od laxo18

Re: Hyundai Genesis Coupe: v Evropě ještě letos

Napsal: 08 srp 2011, 23:05
od Kony5
už je začínám potkávat :D :D super auta...hlavně dobrý pontciál...ještě 2 roky počkám a koupím si nějaký :D

Re: Hyundai Genesis Coupe: v Evropě ještě letos

Napsal: 21 říj 2011, 09:26
od Farrael
Počkej na Facelift. Ten bude lepší ;-)

Re: Hyundai Genesis Coupe: v Evropě ještě letos

Napsal: 21 říj 2011, 22:43
od Viki
Také bych raději faceliftovanou verzi. Hlavně kvuli upravě motoru. Má dostat příme vstřikování GDI. To potom kroutící moment a výkon bude konečně uměrný obsahu 3.8litru. Dále by mohl být upraven podvozek aby nebyl tak hlučný při přejezdu nerovností. A jak říká Tringi byli by dobré xenony!!

Re: Hyundai Genesis Coupe: v Evropě ještě letos

Napsal: 21 říj 2011, 22:48
od Viki
Tu je kopie textu ohledně upravy motoru 3.8:

MOTOR V6 3.8 LAMBDA S PRIAMYM VSTREKOVANÍM PALIVA

V súvislosti so zavedením motora V8 5.0 dostal aj motor V6 3,8 litra konštrukčného radu Lambda technológiu priameho vstrekovania paliva GDI. Vďaka nej výkon vzrástol o 15 percent z 216 kW (294 k) na 249 kW (338 k). Súčasne sa aj maximálny krútiaci moment šesťvalca zvýšil z 358 Nm na 395 Nm. Použitie priameho vstrekovania paliva umožnilo zvýšiť kompresný pomer motora V6 z 10,4:1 na 11,5:1 pre zvýšenie termodynamickej účinnosti. Prepracovaný motor Hyundai V6 teraz poskytuje vyšší merný výkon ako neprepĺňané šesťvalcové motory konkurenčných modelov európskych a japonských značiek.

Všetky moderné konštrukčné prvky, ktorými motor V6 3,8 litra upútal pri premiére limuzíny Genesis, zostali zachované: kontinuálne variabilné časovanie nasávacích a výfukových ventilov D-CVVT (Dual Continuously Variable Valve Timing), variabilné nasávacie potrubie, celohliníkový blok motora a hlavy valcov, pohon ventilového rozvodu reťazou a zapaľovacie sviečky s irídiovými elektródami. Okrem výrazného zvýšenia výkonu a krútiaceho momentu prinieslo priame vstrekovanie paliva aj podstatné zníženie emisií vďaka skráteniu doby nábehu katalyzátora na prevádzkovú teplotu o 40 percent. Nové olejové čerpadlo s variabilnými lopatkami umožňuje presnú reguláciu tlaku oleja podľa momentálnych potrieb, čím sa zvyšuje účinnosť v celom rozsahu otáčok. Výsledkom týchto konštrukčných opatrení je zníženie spotreby paliva motora V6 3.8 GDI o vyše 7 percent pri jazde mimo mesta.