Stránka 7 z 20
Re: Koroze 5tych dveri
Napsal: 24 úno 2013, 14:26
od willy50
Jsme tady už hodně OT, ale když už to tady tak vře, tak si přiložím i já.
Caruso,
1) 1dB opravdu sluchem nepoznáš, 3dB ano, ALE!!! Lidské ucho a každý jeden člověk vnímá hluk jinak - to co jednonu nevadí, druhý šílí
2) Autobildu nevěřím ani gutten tag, jejich články, testy a měření jsou tendenční; dělané tak aby z toho vyšel vítězně VAG
3) to jsi asi po české D1 nejel Favoritem
4) Já zatím moc srovnávat F1 s i20 nemůžu, s i20 jsem zatím nejel rychleji než nějakých 110km/h, ale při srovnání s i30 musím přiznat, že F1 se hlukově chová tak nějak stabilněji, hluk roste s přibývající rychlosti celkem lineárně, kdežto u i30 se mi zdá, že po 120km/h roste dost rychle - ale nad nějakých 140 až 150km/h se naopak zdánlivě protismyslně zklidní. Myslím, že u i20 by to mohlo být podobné.
5) Ovšen ze všeho nejlepší by bylo, kdybychom u nás jezdili po opravdových silnicích a ne po oraništi
Re: Koroze 5tych dveri
Napsal: 24 úno 2013, 14:55
od caruser
willy50
Možno sa zdá, že sa snažím i20ku očierniť, ale pravda je niekde inde, jednoducho len poukazujem na jej nedostatky, ktoré potvrdzujú viacerí majitelia. Samozrejme i20ka má aj svoje klady (nízka obstarávacia cena, relatívne nízka spotreba, nulový záujem zlodejov o tento model).
Stačila mi jazda po D1kwe i20kou a nikdy viac, cestu do Prahy by som ťažko zvládal, jazda sa nedala vydržať ani pri 130ke, ani pri 100ke. S Favoritom nebudem zrovnávať, to je už úplne nezmyselné porovnanie v dnešnej dobe.
Súhlasím, sme OT, ťažko reálne argumentovať, na 95 % majitelia svoje autá nekritizujú aj keď sú nespokojní
amaize
sorry za OT, ak môžeš tak to tu premaž
Re: Koroze 5tych dveri
Napsal: 24 úno 2013, 18:23
od joska6868
Občas nerozumím některým popisovaným zkušenostem, neboť já se s nimi nemohu ztotožnit. Buďto to zveličujete, nebo jsme měli štěstí na dva výjimečné kusy.
Re: Koroze 5tych dveri
Napsal: 24 úno 2013, 19:12
od Poka
caruser píše:willy50
Stačila mi jazda po D1kwe i20kou a nikdy viac, cestu do Prahy by som ťažko zvládal, jazda sa nedala vydržať ani pri 130ke, ani pri 100ke.
Jo, jo. Výhrady k "Dé jedničce" musí mít úplně každý! Snad i Ti, kteří ji ještě nikdy neprojeli, jen nevím, proč za její stav vinit
....
To caruser:
Myslím si, že nás svým tvrzením "jazda sa nedala vydržať" mystifikuješ! Dle četnosti Tvých
příspěvků se odvažuji tvrdit, že jsi tu "jazdu vydržaĺ"!!!!
Re: Koroze 5tych dveri
Napsal: 24 úno 2013, 19:34
od amaize
no chlapci jak OT tak Otom našem
i20 , je vás tu dost co přehání , já s ní problém nemám asi je to fak t kus od kusu , nevím jak ty nové turecké jezdí , ale ta moje nedělá to co tu píšete ,
co se týče jirikastb tak se divím , že jsi ji ještě nejebnul do brněnské přehrady - nic ve zlém , ale já mít k autu takový mindrák jak ty od prvního zápisu po koupi, tak u mne nevydrží víc jak měsíc
a caruser to je člověk plný výzkumů , citací a tak někdy chvalospěvu ale jen jak to sedí mu a jeho
i20
píšu schválně jen o těch dvou - jsou tu od začátku i20 - tek
ale nechci nikoho naštvat , jen to prostě s těch příspěvků tak chápu , asi tak jak někdo rozlišuje hluk mezi 1-3 dB a nebo mu ještě hodinu hučí , no jo v uších to by mi taky vadilo
no a zavedem nové téma - přesunem a budeme se věnovat uvedenému - a hned se pochlubím 11.3. přistavuji v ACA Ka k opravě těch zadních dveří puchýř o průměru 4 mm a to po 4 letech
Re: Koroze 5tych dveri
Napsal: 24 úno 2013, 19:40
od caruser
Poka
Ako si dospel k záveru, že som tú jazdu vydržal? Na i20ke som absolvoval jazdu po D1ke, vlastne D2ke len 1x na autosalón do Brna a tých 60 km od hraníc bolo viac, než dosť. Jazda sa nedala vydržať ani v ľavom jazdnom pruhu. Ale máš pravdu trasu až do Prahy po D1ke som zvládol bez problémov, ale nebolo to v i20ke.
Podvozok i20ky nie je naladený na naše nekvalitné cesty, je príliš tvrdý a na nekvalitnom povrchu odskakuje. Každý, koho som zviezol na i20ke a sedel vzadu sa vždy sťažoval, že je tam veľmi zlý komfort jazdy. Ale ako tu niekto písal, niekedy sa to hodí, keď máš ukecaného spojazdca drkotajúce zuby mu neumožnia pokračovať v konverzácii
amaize
Ja mám svoju i20ku rád, slúži mi ako pracovno/stavebné auto, ale jeho nedostatky nebudem zakrývať. A keďže jazdím viacerými autami môžem porovnávať s konkurenciou. Nechce sa mi však veriť, že iní majitelia nemajú rovnako naladený podvozok, výrobná linka je len jedna, ale možno je to aj tým, že na i20ku prešli z horších automobilov, ale to už je vo hviezdach
Re: Koroze 5tych dveri
Napsal: 24 úno 2013, 19:48
od amaize
a to si představ , že tu na fórum nechodí dalších 90 % majitelů i20 - tek a věř , že by to bylo 45/45 % spokojenosti a nespokojenosti
já jezdím k dceři do Rakovníka z Albrechtic je to řádově 500 km ajedu vlastně 50 km okrsky a zbytek dálnice Ov-Br-Pha směr kladno a pak sjíždím , jeydím to 135 dle navigace , ušního nepotřebuji a spotřebu mívám 6,1 až 6,5 mi ycela vyhovující , mám zdokumentováno filmky používám Autoguard a vím o čem mluvím , ale abych to auto hodil do kytek tak to né , zatím výměna předního ložiska (asi né výrobní vada , ale *jedna jedinná* jízda *jistým* úsekem -nebudu rpzebírat- , ale vyměněno včetně náboje v záruce a teď ten kufr , jinak se nebudu rozepisovat , vše co jsem tu kdy chtěl dát tak jsem tru dal ................
Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"
Napsal: 24 úno 2013, 20:04
od caruser
amaize
Nemá indická verzia iné naladenie podvozku? Na koľko fúkaš pneumatiky? Ja to auto neposilam do kytek, ale čakal som, že to auto bude aspoň o 100 % lepšie
. S tým hlukom je dosť veľký problém, napr. pri 130 km/h som nebol schopný komunikovať so spolujazdcom na zadnom sedadle. Ale pri voľnobehu je ten motor tichý, čo ma však najviac štve, že aj taký lowend ako citroen celysée je podstatne tichší. Asi začnem používať špunty do uší
Re: Koroze 5tych dveri
Napsal: 24 úno 2013, 20:15
od Méďa Béďa
caruser píše:
Stačila mi jazda po D1kwe i20kou a nikdy viac,
Muhehe, já tam nedávno jel s ix20, několikrát do roka tam jezdím s Focusem, párkrát jsem tam jel s Matrixem a s Corsou a že by to byl proti i20 nějakej rozdíl, to fakt ne
.
Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"
Napsal: 24 úno 2013, 20:25
od amaize
pneu 2,2 předek 2,0 zadek gumy Firestony zima/leto hankoky odešly už dávno , a jestli měla Indie jinak naladěný podvozek tak to nevím , jezdíme ve dvojko aale s *plným* kufrem tam i z5 , tak nevím kde jsou nějaké rozdíly a podobně .......
Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"
Napsal: 24 úno 2013, 20:33
od Poka
caruser píše:Poka
Ale máš pravdu trasu až do Prahy po D1ke som zvládol bez problémov, ale nebolo to v i20ke.
Není nad to, popsat podrobně své zkušenosti s
i20
...už jsem tady někde popisoval svůj údiv (šok), když jsem ze zimních pneu Pirelli na úplně nové
letní Pirelli. Ty letní byly tak hlučné, že jsem nevěřil vlastním uším! Po nějakých 300-500Km se
trošku ojely nájezdové hrany a pneu se o 50% ztišily. Tím chci jen upozornit na to, že i na stejných
(kvalitních, letních) pneu může být různá hladina hluku. A teď mne někdo zkoušejte přesvědčit, že
porovnáváte opravdu srovnatelné veličiny.
Jedu třeba rychlostí 100Km/hod, v autě je krásně tichoučko a najednou vjedu na nově opravený úsek,
kde je jiná struktura asfaltu a hluk je mnohem vyšší. A tento jev nesvádím ani na Octavii, ani
na Fabii, jen ho prostě beru na vědomí a vím, že "srovnatelné" podmínky mohou být NAPROSTO rozdílné...
Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"
Napsal: 24 úno 2013, 20:44
od amaize
tak se ptám kde to fouknu ale asi do spokojenosti , která už tu je
Re:Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"
Napsal: 24 úno 2013, 20:47
od caruser
amaize
Tak rozdiel môže byť aj v nahustení pneu, ja mám predné aj zadné pneu nahustené na 2,3 -údaj podľa výrobcu.
Poka
Zimné pneu mám Kleber a sú riadne hlučné, ale aj na letných Pirelli je hluk vysoký, ide hlavne od motora.
Ako ste na tom s aerodynamickým hlukom? Minule som viezol známeho, ktorý jazdí na FII a pýtal si či nemá zle zatvorené dvere
Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"
Napsal: 26 úno 2013, 17:13
od jirikstbk
amaize
Máš recht. To auto mi nesedlo hned od 1. jízdy z prodejny domů, kdy jsem na rozdíl od zkušební jízdy, která probíhala na kvalitním asfaltu vjel na "okreskový" asfalt. Manželka najednou z ničeho nic přestala mluvit. Důvodem bylo to, že ji cvakaly zuby jak auto poskakovalo a hluk. Proti drnčení zubů pomohlo částečně až to, že trvale kola hustím na minimální hodnoty. Proti hluku nepomohl ani poctivý nástřik podlahy Body Bitumem. A když se k tomu přidalo hučení od zadní nápravy, které "je v normě", tak už nemám co dodat.
1. Uznávám, že to je moje chyba. Měl jsem být důslednější při požadavku na zkušební jízdu. Já tam ale žádný podraz nečekal. Holt, už jsem dnes zkušenější.
2. Uznávám, opět moje chyba. Kdybych koupil i20 za 170000, jak tady bylo uváděno před nedávnem, tak nad tím mávnu rukou. Já ji ale koupil za 350000, a za podobnou cenu jsem mohl vybrat třeba slušně vybavenou Fiestu, C3 nebo Polo. Rozhodl jsem ale špatně. Bohužel u mě zvítězila chuť jen na dovolenou v novém autě a "test", který proběhl tuším v Autosalonu na Primě, kde odborníci auto jen chválili. A auto bylo nachystáno k odběru do týdne.
3. Auto měním cca v 10letém cyklu vždy za nové. To je jediný důvod, proč ještě není pryč. Zas tak vysoké příjmy nemám, abych mohl při svém ročním nájezdu kolem 6000 km střídat auta jak cvičky. A navíc cena i20 klesá s časem strměji než u konkurence.
Závěr: Jsem naštvaný hlavně na sebe, že jsem se nechal po dlouholeté dobré zkušenosti se značkou Škoda oblbnout a předpokládal jsem, že i20 a
bude něco podobně solidního. Není.
Re: Nespokojenost s i20 - Vaše vlastní "výlevy"
Napsal: 26 úno 2013, 17:18
od caruser
jirikstbk
Neviem, prečo, ale keď človek je s niečím spokojný a skúsi zmenu tak to vždy zle dopadne, aspoň u mňa.
Ja som i20ku skúšal na nekvalitnej ceste, keď bola nová, tak nebola tak hlučná, s pribúdajúcimi km riadne narástol hluk