Stránka 7 z 7
Re: Hyundai Tucson 2.0 CRDi, 2007, dlouho stál, nechytá
Napsal: 14 lis 2016, 09:31
od Richard555
Karle, vůbec bych neřešil filtr paliva, ten bych dal nový automaticky, stejně jako olej..... Zkoušel jsi použít ten startovací sprej ?? foukni ho do sání a zkus nastartovat, pokud blafne může se rozběhnout, pokud se povede na sprej (na chvilku se rozběhne) hledej v palivovým systému - čerpadlo, vysokotlaké čerpadlo, rail, vstřiky.....
ale stejně tak to může být i čidlo kliky a vačky..... není signál není nafta
Můžou být jen zaoxidovaný kontakty...
Re: Hyundai Tucson 2.0 CRDi, 2007, dlouho stál, nechytá
Napsal: 22 lis 2016, 16:53
od jamin
KARLE - jistě - pokud otočíš klíčkem musíš slyšet bzučení podávacího čerpadla v nádrži. Pokud nebzučí - něco je špatně. Projdi všechny pojistky - jak v kabině, tak v motorovém prostoru. POkud to nebudou pojistky - sundej zadní sedáky, tapiser a zkus natvrdo připojit čerpadlo na zdroj 12V - tak zjistíš, zda je v pr.eli, nebo ne. POkud nepojede - je to čerpadlo- vyměnit - jezdíš.
Re: Hyundai Tucson 2.0 CRDi, 2007, dlouho stál, nechytá
Napsal: 22 lis 2016, 17:00
od karel188
Vše vyzkoušeno. Problém je v tom, že do čerpadla nejde ani za nic proud. Bohužel se nerozsvítí ani diagnostika což opět vedlo ke kontrole pojistek a narazili jsme na pojistku, která neustále praská, když se vymění. Je to pojistka související s více okruhy a jedním z nich je napájení diagnostiky ( kabel ) a dalším z více okruhu je imobilizer. V souvislosti, že nejde ani centrál je tedy možné, že by to z nějakého důvodu nereagovalo na klíček. V tuto chvíli na voze pracují odborníci z Hyundaie, pro které to snad nebude problém vyřešit.
Re: Motor diesel / CRDi TUCSON
Napsal: 04 led 2017, 19:38
od Matrix44
Ahojte, chcel som objednať filtre na technickú prehliadku, ale konfigurátor mi ponúka tieto motory:
- 2.0 CRDi pohon všetkých kolies (1991ccm) D4EA-V 103kW/140HP 01.06-
- 2.0 CRDi pohon všetkých kolies (1991ccm) D4EA-F 103kW/140HP 01.06-
- 2.0 CRDi pohon všetkých kolies (1991ccm) D4EA 100kW/136HP 01.06-
a ja mám vo veľkom TP označenie motora D4EA a 103kW. A teraz si môžem vyberať
Aký motor, tam máme? Auto som kupoval 01/2009. Ďakujem
Re: Motor diesel / CRDi TUCSON
Napsal: 04 led 2017, 20:13
od Saimon
Ahoj, D4EA a 103kW a pohon 4x4 neboli na všechny kola.
Re: Motor diesel / CRDi TUCSON
Napsal: 04 led 2017, 20:25
od Matrix44
Lenže pohon 4x4 mám, a mám aj 103kW a v TP mám zapísaný motor D4EA. Skúšal som aj stránku na dekódovie VIN, ale tá mi potvrdila len to čo viem, a teda 2.0 CRDi, 4x4 a 103kW a údaje o označení motora tam nie sú žiadne. Asi budem musieť navštíviť Hyundai a podľa VIN zistiť o akú verziu motora: D4EA, D4EA-V alebo D4EA-F sa jedná. Predpokladám že do TP to nezapísali poriadne a je tam D4EA-V alebo D4EA-F.
Majte sa
Re: Motor diesel / CRDi TUCSON
Napsal: 04 led 2017, 21:01
od Saimon
Tak to nevím přesně a jsem zvědavý, jaký je v čem rozdíl.
Re: Motor diesel / CRDi TUCSON
Napsal: 05 led 2017, 09:18
od Richard555
A liší se ti pro jednotlivé verze ty filtry ? Mám pocit, že stejný olejový filtr - tedy jen tu vložku mám i na Santě a to je D4EA s 92Kw , Ostatní filtry asi budou stejné na všechny verze..... palivák je jasný - šroubovací patrona a vzduchový a kabinový těžko budou dělat několik verzí...
Re: Motor diesel / CRDi TUCSON
Napsal: 05 led 2017, 09:22
od Saimon
Kabinový i olejový je více rozměrů.
Sám jsem se na tom spálil u některých prodejců co uváděli daný typ a došel jiný.
Re: Motor diesel / CRDi TUCSON
Napsal: 05 led 2017, 12:29
od Richard555
No já na palivo a olej preferuju Mahle nebo Knecht - jiná značka dělaná ve stejné fabrice na stejných strojích.....
ale u těch tusconů je to nějaký divný, když se dívám na automedik.cz tak tam jsou vložky s výškou 117, nebo s výškou 110 a je to u jednoho kodu motoru..... navíc u verzí D4EA -F a -V je v tom stejnej bordel, taky výšky 110 nebo 117 ....
a když jsem koukl na Santu tak jsou tam taky obě výšky........... tak nějak nerozumím
Vždy jsem kupoval tu s výškou 117-118 mm
ytráta výkou tucson 103kw
Napsal: 28 led 2017, 12:29
od energos
Zdravím. Jsem tu nový a potřeboval bych poradit. Mám tucson 4x4 103 kw crdi r.v. 2006. Problém je ten, že se stává jakoby auto spadlo do nouzáku.Žádná kontrolka se nerozsvítí.
Příklad. Jedu delší dobu za autem a když chci začít předjíždět,tak se autu nechce.Otáčky jdou max na 3000 tis. a dál ani ťuk. Zastavím,vypnu motor,nastartuju a zase jede jak z praku. Stává se to nepravidelně.Něco málo málo jsem tu už četl,ale nedobral jsem se k závěru.Většinou všem svítí kontrolka.
Re: Motor diesel / CRDi TUCSON
Napsal: 18 úno 2017, 16:23
od Mira2
mam stejny problem u teracanu, zezacatku vsechno v pohode po nejakych tisicich kilemetru po koupi jsem byl nuceny udelat vstriky, po vymene auto chvili jelo krasne pak skublo neslo do otacek a na volnobeh mi kolisaly otacky asi 750-900 a motor chcipl. po nastartovani chvili zase jede dobre nez se situace opakuje
tucson 2.0 CRDi 103 kW
Napsal: 08 bře 2017, 07:49
od slovacek.milos
mají tyto motory problémy s mazáním?
motor se kousl na vačce u rozvodového kola a hydroštely jsou měké bez oleje, že by řetízek upadl na čerpdlo ?
dík
Re: ytráta výkou tucson 103kw
Napsal: 18 čer 2017, 00:44
od hoki
energos píše:Zdravím. Jsem tu nový a potřeboval bych poradit. Mám tucson 4x4 103 kw crdi r.v. 2006. Problém je ten, že se stává jakoby auto spadlo do nouzáku.Žádná kontrolka se nerozsvítí.
Příklad. Jedu delší dobu za autem a když chci začít předjíždět,tak se autu nechce.Otáčky jdou max na 3000 tis. a dál ani ťuk. Zastavím,vypnu motor,nastartuju a zase jede jak z praku. Stává se to nepravidelně.Něco málo málo jsem tu už četl,ale nedobral jsem se k závěru.Většinou všem svítí kontrolka.
Zkus si sehnat BT diagnostiku (do 300 Kč a appku Torque). Dělá mi to samé - když jedu tak, že "šolíchám" plyn (tj. za autem v koloně), tak je najednou auto mrtvé (bez turba). Někdy to hodí chybu i na palubku (rozsvítí se motor), ale většinou se prvních pár "chybiček" ukáže pouze v diagnostice jako chyba P0401 a palubka je v klidu. Někdy se to probere samo během jízdy (do minuty), někdy po novém nastartování, ale protože mě to neskutečně vytáčí, tak dřív stihnu provést vymazání chyb ŘJ pomocí Torque (už jsem tak otrávenej, že to dělám za jízdy a zatím se nic nestalo).
Nechal jsem vyčistit EGR (prý neskutečný vopruz a bylo v tom moře bordelu), ale pomohlo jen krátkodobě, takže příležitostně zkusím EGR vyměnit (zaslepení se prý v tomhle autě nedoporučuje).
Zatím jezdím jen na tři režimy - plnej kotel (nebo aspoň trvale pod malým zátahem), "brždění" motorem (nohu úplně z plynu), nebo vyřadit a to se to neprojeví (z principu funkce EGR). Jenže to není žádná plynulá jízda
Petr
PS: už jsem to řešil i tady:
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... &start=105
Re: Motor diesel / CRDi TUCSON
Napsal: 18 čer 2017, 10:05
od lys
Já měl něco podobného na jednom autě a dělalo to nakonec turbo - naklápění lopatek bylo zatuhlé. Naštěstí to šlo vyčistit a už je dva roky pokoj, ale taky jsme zkoušeli první váhy vzduchu, egr a nakonec jsme skončili u turba.