Stránka 7 z 8
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
Napsal: 17 črc 2014, 12:50
od Vilda
Martun píše:
ses ještě nesvezl 3.3 Grandem...
Tak že by jsi konečně objevil kouzlo benzínu
no 3.3 obsah, to už je pořádný stádo koníků
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
Napsal: 17 črc 2014, 13:50
od Martun
Spíš kouzlo plynu..
na benzín bych zkrachoval..
) koníci tam jsou.. to je jasný.. ale být to 3.3 nafta, tak mě ten krouťák asi utrhne ruce..
se někdy zastavím!
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
Napsal: 17 črc 2014, 14:17
od Mexican
pozrime sa - oni ani tie bozske kayaby nie su zazrak. U mna zatial cajk (netecu) - neviem ci sa dostanem k dalsej vymene (okolo 240 000km) - ak budem jazdit ako doteraz, tak na STK buduci rok (08/2015) by som mohol mat cca 220 000km a to snad budu v poriadku - skor mam starost o emisie. Ked to drzim pod krkom, zacalo to akosi dymit (lokomotiva hadr
asi ma bude cakat diagnostika v Bosch diesel servise
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
Napsal: 17 črc 2014, 20:44
od adal
Čeká mě 1. STK. Kdesi jsem četl, že na STK je třeba přijet bez poklic na předních kolech.
Chtěli to po vás někde?
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
Napsal: 18 črc 2014, 07:41
od Espero
Je to kvůli měření geometrie a asi je to tak lepší. Ale protože u mého (a nejen mého) H1 jsou poklice přišroubované matkami ke kolům, bylo by to trošku nepohodlné na STK 2x heverovat vůz a odšroubovávat a znovu přišroubovávat poklice, nechávají mi poklice na kolech a geometrii měří i s nimi. U Dacie mě ale také nenutí sundávat poklice, i když tam by to šlo bez problémů. Takže může to záviset i na přístupu konkrétní STK. Já jezdívám už léta v Praze 3 na Jarov do areálu Auto Jarov.
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
Napsal: 18 črc 2014, 09:45
od adal
Díky, při objednání na STK se zeptám zda si na sundání trvají.
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
Napsal: 18 črc 2014, 15:12
od 69pavel
co to je zas za blabol sundavani poklic,jezdim nekolikrat na stk s ruznymi auty a nikdy jsem zadne poklice nesundaval,pokud si je chteji sundat tak muze technik si je sundat sam a se svym naradim pokud jsou poklice pod matkami ci srouby, ale pote at to dotahne predepsanym momentem tak jak se maji kola dotahovat,uz vidim jak nejaky kokot z technicke tam ma momentak na dotahovani kol,ach boze kam to zase spejeme
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
Napsal: 18 črc 2014, 17:49
od kitrab
Divoký východ, země neomezených možností !!!
Od jisté doby, už věřím, že v ČR je opravdu možné vše.
Češi mají tu nekonečnou potřebu vše vymyslet a vyzkoušet.
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
Napsal: 21 črc 2014, 22:30
od Martun
No na STK nevím, s tím jsem se nesetkal, ale když jsem byl na laserovce, tak si panáček zacvičil (měl pneumatiku) a tak šrouboval a šrouboval...
Ale pak doupravil ještě momenťákem..
tam to bylo potřeba, aby ty packy správně zapasoval na plecháče..
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
Napsal: 08 říj 2014, 20:20
od cert
Dneska druhá STK a Emise. Bez ztráty květinky, žádné závady a emise jak nový motor - hluboce pod limity. Mimochodem jak technik na emise, tak na STK byli fandové
, mile mě to překvapilo.
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
Napsal: 09 říj 2014, 07:14
od rokolo
Třeba byli technici "opilý" tou masivní reklamou z televize
Jinak gratuluji, totéž jsem absolvoval v únoru a také bez jediné chybičky...
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
Napsal: 09 říj 2014, 08:09
od cert
To nevím jak na ně působí reklama
, ale co říkali, tak co tam jezdí na kontroly vozy Hyundai a Kia ročníky 2006 a novější, nejsou vytlučené podvozky, nereznou, neteče z nic olej, voda,... prostě pohoda. Teď je otázkou, jestli se díly podvozku tak často nemění, že to na ty technické je vždycky nové
. Když to shrnu, tak jsem rád, že levný Accentík, nad kterým se běžně ohrnuje nos, je po 6 letech každodenního provozu v bezvadné kondici.
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
Napsal: 09 říj 2014, 09:16
od Mexican
gratulujem
a kolko mas km certe?
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
Napsal: 09 říj 2014, 09:21
od cert
Mexican: 58 tis. km
Re: STK (Technicka kontrola) a Emisie
Napsal: 09 říj 2014, 09:31
od Vilda
cert píše:Dneska druhá STK a Emise. Bez ztráty květinky, žádné závady a emise jak nový motor - hluboce pod limity. Mimochodem jak technik na emise, tak na STK byli fandové
, mile mě to překvapilo.
Já jsem byl na technické v pondělí a zažil jsem přesně to samé. Emisní hodnoty motoru byly nižší než jsou normy a po projetí kanálem, různými třasáky a válci na brzdy, technik prohlásil, že nebýt rzí chyceného výfuku, je to stav nového vozu
byl jsem pyšnej jako páv
a o to víc, protože na vedlejším kanále vyhodil technik majitele stejně starého Golfa, za vytlučenou přední nápravu
Na Accentíkovi není jediný náznak reznutí karoserie, nikde nic nemlátí, motor je hluboko pod emis. limity a tak to hold s ácou potáhnu dál ...