Stránka 7 z 11
Re: 1.2 nebo 1.4 ?
Napsal: 07 lis 2011, 12:20
od koloman.brutus
Na zaciatok budes spokojny. Len sa nezlakni ked to pod 2000ot./min nebude tahat. Pyta si to vacsie otacky na ,,sportovejsiu,, prevadzku.
Re: 1.2 nebo 1.4 ?
Napsal: 07 lis 2011, 12:29
od suah
Ani 1.4 pod 2000 netaha. Na sportovejsiu prevadzku treba aspon 3000, potom sa koniky konecne prebudia
Re: 1.2 nebo 1.4 ?
Napsal: 07 lis 2011, 12:29
od Jackal
Díky za radu
. ted trošku přemýšlím,jestli se do toho vyplatím montáž LPG( hyundai už to nabízí za 29 000),ale nevím,jestli to u tak malého motoru má cenu
Re: 1.2 nebo 1.4 ?
Napsal: 07 lis 2011, 12:38
od koloman.brutus
no ja jazdim vela a ak je to origo hyundai tak idem do toho
mas nejaky link kde to ponukaju?
Re: 1.2 nebo 1.4 ?
Napsal: 07 lis 2011, 12:42
od Jackal
Mají to přímo na stránkách hyundai.Když si dáš konfigurátor tak to tam nabízejí (jen pro motor 1.2).
Re: 1.2 nebo 1.4 ?
Napsal: 07 lis 2011, 12:51
od Chasnik
Jackale, gratuluju k výběru barvy, ta zelená metla na i20 sedí pěkně:)
Ohledně LPG - kolik předpokládáš, že za rok najezdíš?
Re: 1.2 nebo 1.4 ?
Napsal: 07 lis 2011, 13:04
od Jackal
Díky.Ta zelená je fakt nádherná.Jinak počítám že tak nejmíň 5000 km.Ikdyž nedokážu to říci přesně
.
Re: 1.2 nebo 1.4 ?
Napsal: 07 lis 2011, 13:16
od Chasnik
Při tomhle nájezdu je lepší si tam nechat ten benzín.
Re: 1.2 nebo 1.4 ?
Napsal: 07 lis 2011, 13:25
od Nexus
taktak, 5tis ročně je naprosto směšný nájezd o tom uvažovat o lpg... dejme tomu, že budeš jezdit kombinovanou do 6l, ušetříš kačku na kilometru a při ceně 29tis za přestavbu to je prostě šílenost
v té době už ti 1.2 určitě stačit nebude jako mladýmu klukovi (vím dobře o čem mluvím
) a při prodeji to nemá vyšší prodejní cenu, stejně jako výbavu/tuning ti později nikdo nezaplatí, tohle taky ne...
Re: 1.2 nebo 1.4 ?
Napsal: 07 lis 2011, 13:50
od Jackal
Oukej.Dám tedy na radu zkušenějších a za ty peníze radši koupím něco do auta
Re: 1.2 nebo 1.4 ?
Napsal: 07 lis 2011, 14:07
od Nexus
jako bezpochyby by se ti líbilo tankovat litr za 17kč (kde jsou ty časy, kdy jsem před rokem bral litr za 12) ale při tvém nájezdu to je holý nesmysl. Teď už skoro nejezdím, vypadá to že se měsíčně nedostanu nad cca 1200km což se mi zdá úplně směšný, ale je to tak
ale hlavně mi to papá trošku víc než 6l a dávno to je zaplacený, respektive to zaplatil někdo jiný za mě
každopádně kupuj to co užiješ a né třeba křídlo, pokud takový nesmysl na i20 vůbec existuje
Re: 1.2 nebo 1.4 ?
Napsal: 07 lis 2011, 14:25
od caruser
To LPG máte v ČR lacné, keď návratnosť je po 29.000 km, u nás to vychádza na nejakých 46.000 km.
Re: 1.2 nebo 1.4 ?
Napsal: 07 lis 2011, 14:50
od Nexus
pozor, návratnost nemůžeš brát v kilometrech. Ty jsou jiný při spotřebě do 6l což by mohla mít ta i20 kdy ušetří kačku na litru a jiný při mé spotřebě do 11l, kdy na kilometru ušetřím cca 1,8kč
pak mám návratnost cca 20tis km
Re: 1.2 nebo 1.4 ?
Napsal: 07 lis 2011, 15:11
od caruser
to: Nexus
Ja beriem návratnosť i20 1,2 spotreba na benzín 5L/100 km (6,835 EURO/100 km) a na LPG nárast cca. 20% z osobnej skúsenosti 6L/100 km (4,26 EURO/100 km) + benzín na štartovanie cca. 0,30 EURO na 100 km. Prestavba stojí cca. 1100 EURo. Návratnosť bez započítania servisných prehliadok je cca 48.000 km.
Re: 1.2 nebo 1.4 ?
Napsal: 07 lis 2011, 15:22
od Nexus
když to bereš takhle tak máš pravdu, taky to je onen důvod, proč se tyhle slabé maličké motory nevyplatí přestavovat. U silnějších se nárůst spotřeby nekoná, rozhodně né tak drasticky jak píšeš 20%, u sonaty se nám to pohybuje okolo 5% ale to nepřisuzuju plynu, nýbrž čistému svědomí že litr nestojí moc a klidně tomu šlápnu
a když své náklady na km porovnám s ostatníma "rádobyúspornýma" vehiclama, nebolí mě užít si jízdu
a klidně si řeknu, vždyť jsem na tom líp než ostatní