Stránka 7 z 7

Re: 1.6 GDI a jeho reakce na plyn

Napsal: 23 bře 2015, 22:46
od abdulzabak
Tak ma po dobu opravy moji i30 (zdravim pani, co pozdravila moje dvere...) pujcenou ix35 taky 1.6 GDI.
Krome toho, ze je to SUV a tedy krome vysokeho posezu auto uplne naho... jako ze k nicemu, tak co se tyce motoru, tak tenhle tu diru v reakci na plyn skoro vubec nema...
Coz je takove naprdelozni, protoze podle technickych specifikaci je to identicky motor, ale naladeni je zjevne jine, v i30 asi ekoterorismus vice zafungoval, jinak si to neumim vysvetlit.
Tohle auto proste nema to zavahani pri zmacnuti plynu na jednicku nebo dvojku. Se stejnym motorem.

Re: 1.6 GDI a jeho reakce na plyn

Napsal: 24 bře 2015, 21:07
od idam.i
Skús aj inú i30ku.Možno to je problém tvojho auta.Ani ja som si nevšimol na svojom aute nejaké zásadné zaváhanie. [-X

Re: 1.6 GDI a jeho reakce na plyn

Napsal: 24 bře 2015, 21:37
od pthvCZ
idam.i píše:Skús aj inú i30ku.Možno to je problém tvojho auta.Ani ja som si nevšimol na svojom aute nejaké zásadné zaváhanie. [-X
I u me i30 se to projevuje. Dulezite je po nastartovani studeneho motoru nechat auto jeste takovych 15s stat. Potom se zacne omezovat sytic a skubnuti se neprojevi.

Re: 1.6 GDI a jeho reakce na plyn

Napsal: 24 bře 2015, 21:44
od t0x!n
Tak tak, dela to jak moje 1.4 tak pujcena 1.6 a i minule kdyz jsem mel 1.6ku tak to taky delala, dokonce to delal i predchozi motor co jsem mel v me 1.4 ale ten byl spatnej takze to v podstate delalo i po zahrati, dle toho co jsem se bavil s mechanikem, tak je to omezenim spalovani = EURO5 nyni 6 a bude jen a jen hur...

idam.i: to se divim, jelikoz kdyz jsem mel pujcenou i40 v nafte v nejvyssi palbe a i 1/4 roku zpatky ix35ku taky v nafte, tak to bylo na obou autech to stejny jak na i30, je teda pravda, ze to nebylo u tech naft tak poznat, jelikoz ten rozdil trosku mazalo turbo kdyz se tomu slaplo do podlahy a ze jsem jim daval za usi :mrgreen:

Re: 1.6 GDI a jeho reakce na plyn

Napsal: 24 bře 2015, 21:56
od idam.i
Neviem či hovoríme o tom istom.Kolega abdulzabak spomína dieru po stlačení plynu všeobecne,nie len keď je studený. Samozrejme auto nevyrazí ako moja bývala 626 ,ale o nejakej výraznej diere nemôžem hovoriť.

Re: 1.6 GDI a jeho reakce na plyn

Napsal: 24 bře 2015, 22:16
od t0x!n
Tak vseobecne to teda nevim, to pri zahratym motoru teda nepocituju ani u moji 1.4, ale jak rikam tenhle problem s "dirou" ve vykonu, cukani auta atd. jsem mel kdyz byl motor v haji a jel v podstate jen na 3 valce

Re: 1.6 GDI a jeho reakce na plyn

Napsal: 11 říj 2015, 11:41
od Dulux
Ten motor je uplne ho. V servise mi stale vravia, ze je to uplne normalne. Uz Hyundaj nikdy.
Tak aby som mal radost z jazdy tak som si kupil MX5 2.0 160PS. ...a to je ina reakcia na plyn.

Octavia 100PS sa brala uplne v pohode a tento koreec ani za boha. a to ma 136PS. :(

Re: 1.6 GDI a jeho reakce na plyn

Napsal: 11 říj 2015, 12:40
od Hardcam
LOL

Re: 1.6 GDI a jeho reakce na plyn

Napsal: 11 říj 2015, 18:45
od abdulzabak
je fakt, ze je to stale patrne, ale asi jsem se s tim uz nejak szil a resim to plynem navic...
Kazdopadne jsem jel tedka Skyactivem dvoulitrem a mel to taky znat, min, ale mel. Ekoterorismus to je...