Re: Servis a garančky.
Napsal: 06 kvě 2014, 23:32
Přátelé, rád bych se s Vámi podělil o svoje ne zrovna "dobré" zkušenosti se servisem a celkově s autosalonem Hyundai Fischer v Českých Budějovicích. Musím říct, že nic horšího jsem snad nazažil. Přijel sem do autosalonu HF kvůli špatnému dobíjení baterky, již jsem tam předem volal a byl jsem tedy objednán.
Když jsem vešel do autosalonu, namířil jsem si to rovnou k recepci se informovat. Čekám, nikde nikdo. Po chvilce jsem si všimnul, že slečna z recepce si vesele popíjí kafíčko s další kolegyní u baru a nejeví nejmenší zájem o to, že tam někdo stojí. Asi po 5 minutách si mě povšiml jeden z prodejců, a přišel se zeptat co potřebuji. Tak jsem mu pověděl, že jsem objednán na servis a že nevím kde mám toho dotyčného pána hledat. Zavedl mě tedy na servis. Podotýkám slečna z recepce neprojevila žádnou reakci, když jsme prošli okolo ní.
Pak následovala domluva s technikem, co je za problém a jak se to bude řešit. Auto tam muselo zůstat do druhého dne. Byl mi nabídnut náhradní vůz a to ix35. Přijímací technik mě vedl zpět k recepci, kde tentokrát seděla již slečna, a řekl jí, že mi má zapůjčit vůz. Podal jsem slečně všechny potřebné doklady k zápůjčce. Po 10 minutovém ťukání do klávesnice, těch asi 6 řádků (měla pořád na práci i jiné věci než jen mě), mi vrazila do ruky knížečku a klíče, se slovy tady to máte. Vůbec jsem netušil kde to auto stojí, ale už jsem jí otravovat nechtěl, ta chvilka asi stačila. Vyšel jsem ven a hledal auto které se po stlačení klíčku rozsvítí. Našel jsem... Když jsem auto otevřel čekalo mě další nepříjemné překvapení, auto bylo uvnitř špinavé-nevysáté, někdo přede mnou měl asi rád McDonalda, všude byly drobky, vylité pítí, atd. Opět jsem se to snažil nějak omluvit, že to třeba nestihli. Sotva jsem ale nastartoval zjistil jsem, že auto není dotankované, defakto tam byla skoro prázdná nádrž, dojezd ukazoval nějakých 20 km ani to ne. Teď už opravdu naštván jsem odjel, a říkám si, zítra bude líp.
No opět jsem neměl pravdu, když jsem po zavolání servisního technika přijel do salonu, jdu za slečnou z recepce s klíčem stím, že vracím auto. Byla tam jiná než včera, slečna zvedla obočí a volá na nejbližšího prodejce ať jde to auto zkontrolovat. No nestačil jsem se divit, auto jsem vrátil jak jsem ho včera dosta, i z tou prázdnou nádrží, a hle problém byl na světě, začali na mě zkoušet, že včera nádrž byla plná, že sem nedotankoval, že ten nepořádek to je na čištění interiéru a ůdajně nějaký škrábanec. Stál jsem tam jak opařený a nevěřil svým uším. Musel jsem vše zaplatit, moje hádání s tím nehnulo.
Když mi konečně dali klíče od mého vozu, těšil jsem se, že budu konečně sedět ve svém, a co následovalo, auto bylo špinavé od mechaniků, ani nebylo umyté po servise jak mi slibovali, a celý volat byl upatlán něčím co žádným způsobem nejde dolů.
Musím říct, že tohle se mi v životě nestalo a nechápu jak tento servis a autosalon p. Fischera může fungovat, když se takto chovají k zákazníkům. Připadal jsem si jak v jiném světě. Nevím možná jim na zákaznících a jejich spokojenosti až tak nezáleží nebo nevím.
Přeji všem kdo se tam rozhodne jet, aby ho nepostihlo to co mě. Já už se tam rozhodně neukážu.
Když jsem vešel do autosalonu, namířil jsem si to rovnou k recepci se informovat. Čekám, nikde nikdo. Po chvilce jsem si všimnul, že slečna z recepce si vesele popíjí kafíčko s další kolegyní u baru a nejeví nejmenší zájem o to, že tam někdo stojí. Asi po 5 minutách si mě povšiml jeden z prodejců, a přišel se zeptat co potřebuji. Tak jsem mu pověděl, že jsem objednán na servis a že nevím kde mám toho dotyčného pána hledat. Zavedl mě tedy na servis. Podotýkám slečna z recepce neprojevila žádnou reakci, když jsme prošli okolo ní.
Pak následovala domluva s technikem, co je za problém a jak se to bude řešit. Auto tam muselo zůstat do druhého dne. Byl mi nabídnut náhradní vůz a to ix35. Přijímací technik mě vedl zpět k recepci, kde tentokrát seděla již slečna, a řekl jí, že mi má zapůjčit vůz. Podal jsem slečně všechny potřebné doklady k zápůjčce. Po 10 minutovém ťukání do klávesnice, těch asi 6 řádků (měla pořád na práci i jiné věci než jen mě), mi vrazila do ruky knížečku a klíče, se slovy tady to máte. Vůbec jsem netušil kde to auto stojí, ale už jsem jí otravovat nechtěl, ta chvilka asi stačila. Vyšel jsem ven a hledal auto které se po stlačení klíčku rozsvítí. Našel jsem... Když jsem auto otevřel čekalo mě další nepříjemné překvapení, auto bylo uvnitř špinavé-nevysáté, někdo přede mnou měl asi rád McDonalda, všude byly drobky, vylité pítí, atd. Opět jsem se to snažil nějak omluvit, že to třeba nestihli. Sotva jsem ale nastartoval zjistil jsem, že auto není dotankované, defakto tam byla skoro prázdná nádrž, dojezd ukazoval nějakých 20 km ani to ne. Teď už opravdu naštván jsem odjel, a říkám si, zítra bude líp.
No opět jsem neměl pravdu, když jsem po zavolání servisního technika přijel do salonu, jdu za slečnou z recepce s klíčem stím, že vracím auto. Byla tam jiná než včera, slečna zvedla obočí a volá na nejbližšího prodejce ať jde to auto zkontrolovat. No nestačil jsem se divit, auto jsem vrátil jak jsem ho včera dosta, i z tou prázdnou nádrží, a hle problém byl na světě, začali na mě zkoušet, že včera nádrž byla plná, že sem nedotankoval, že ten nepořádek to je na čištění interiéru a ůdajně nějaký škrábanec. Stál jsem tam jak opařený a nevěřil svým uším. Musel jsem vše zaplatit, moje hádání s tím nehnulo.
Když mi konečně dali klíče od mého vozu, těšil jsem se, že budu konečně sedět ve svém, a co následovalo, auto bylo špinavé od mechaniků, ani nebylo umyté po servise jak mi slibovali, a celý volat byl upatlán něčím co žádným způsobem nejde dolů.
Musím říct, že tohle se mi v životě nestalo a nechápu jak tento servis a autosalon p. Fischera může fungovat, když se takto chovají k zákazníkům. Připadal jsem si jak v jiném světě. Nevím možná jim na zákaznících a jejich spokojenosti až tak nezáleží nebo nevím.
Přeji všem kdo se tam rozhodne jet, aby ho nepostihlo to co mě. Já už se tam rozhodně neukážu.