Stránka 7 z 9

Re: Slevy

Napsal: 26 bře 2015, 23:02
od abdulzabak
r_b píše: Jen k ty spotřebě. Já mám u Oktavky dlouhodobou 6.7. cca o deci min, než jsem měl se Superbem kombi 125 kW 4x4. Dostat se nad 7 neni žádny problém. Dokonce ani nad 8, staci projet ve špičce Prahou. Oproti tomu Hyundai, který jezdí v podstatě jen po Praze jezdí za cca 8.5.
nojono, tu 1.2 TSI mi prijdou moc citlivy na styl jizdy, staci ho trosku potrestat a zere to a zere. Vidim to u kolegy, co se chlubi spotrebou kolem 6ti s OIII 1.2, ale ukazalo se ze to plati jen kdyz jede jako klubouk s vajickama...

Re: Slevy

Napsal: 27 bře 2015, 06:14
od Skyline
Plky, já jsem jezdil s Rapidem TSI 63kw a co se tyce spotreby tak jsem by spokojeny, jízda jak klobouk s vajickama znamena spotrebu tak 4,5-5,0l, kdyz jsem ficel po dalnici co to slo trak prumer splhal az k 8,5-9l ale to jsem jel cca 160-180 a jakmile jsem sjel z dalnice, slo to dolu a kdyz jsem zaparkoval dome, tak jsem videl treba prumer 6l po ceste dlouhe cca 200km a z toho 100km dalnice.
Muzete mi rici kolik zere Auto s Ha faktorem a motorem GDI na dalnici pri 180km/h urcite ne 5,5l!

Re: Slevy

Napsal: 27 bře 2015, 06:49
od r_b
abdulzabak píše:
r_b píše: Jen k ty spotřebě. Já mám u Oktavky dlouhodobou 6.7. cca o deci min, než jsem měl se Superbem kombi 125 kW 4x4. Dostat se nad 7 neni žádny problém. Dokonce ani nad 8, staci projet ve špičce Prahou. Oproti tomu Hyundai, který jezdí v podstatě jen po Praze jezdí za cca 8.5.
nojono, tu 1.2 TSI mi prijdou moc citlivy na styl jizdy, staci ho trosku potrestat a zere to a zere. Vidim to u kolegy, co se chlubi spotrebou kolem 6ti s OIII 1.2, ale ukazalo se ze to plati jen kdyz jede jako klubouk s vajickama...
Tak to uplne není. Ten rozdíl podle stylu jízdy není tak hroznej. Teda v porovnání s dalšíma auta a, co jsem jezdil. Rozhodne to není o moc ji ne než třeba u toho dieselu v Superbu. Tam jsem taky jezdil klidně po meste přes 9 A po okreskách pod 6.

Re: Slevy

Napsal: 27 bře 2015, 08:48
od Dalin
miloš1 píše:Pozeral som si teraz slovenské stránky Seatu a vidím, že v ponuke už nie je motor 1,2 TSI vo verzii 77kW. Je tam len 63kW a 81kW. Vezmem teda do úvahy ten silnejší - 81kW. Krutiaci moment má o málo vyšší ako 1,6 GDI (99kW) - 175 vs 164,3. Zrýchlenie 0-100 dá za 10,2s. Ak 5-dverový Leon porovnám s hatchbackom i30, ktorý má 0-100 za 9,9s, neviem, čo ťa vedie k názoru, že GDi je "užívateľsky slabší motor". Je to len preto, že jeden je preplňovaný a ten druhý "len" atmosférický??? ](*,) ](*,) ](*,)
Info máš správné, vtip je v tom,že se nemůžeš držet jen těchto čísel, jsou i další a musíš to vyzkoušet v realitě. Např. těch 175Nm má ten motor od 1500 do 4200 ot., to je kouzlo toho turba. Prakticky máš pořád pod plynem plnou sílu motoru a to je to proč je tento motor uživatelsky silnější než GDi, které má v 1500ot nějakých 100Nm a maximum 164Nm má až v 5000ot. Jak často jezdíš v těch 5000 otáčkách?

Re: Slevy

Napsal: 27 bře 2015, 08:54
od Dalin
idam.i píše:Miloš1 to máš marné. Proti vetru sa nevyčúraš. [-X Na TSI sa proste nesiaha. ](*,)
Inak sme tak trochu OT.Téma Slevy. :shock:
Je trochu smutné, že auto střední třídy(i40) s nejsilnějším motorem je méně dynamické jako auto nižší střední se základním motorem(Leon). :mrgreen:

Re: Slevy

Napsal: 27 bře 2015, 09:28
od only_one
to méně dynamické jsi vystudoval kde? :-))

Re: Slevy

Napsal: 27 bře 2015, 10:09
od Dalin
např. tady http://hyundai.katalog-automobilu.cz/au ... bi-classic
ale snad umíš hledat informace.

Re: Slevy

Napsal: 27 bře 2015, 10:16
od velsatis
Dalin píše:
idam.i píše:Miloš1 to máš marné. Proti vetru sa nevyčúraš. [-X Na TSI sa proste nesiaha. ](*,)
Inak sme tak trochu OT.Téma Slevy. :shock:
Je trochu smutné, že auto střední třídy(i40) s nejsilnějším motorem je méně dynamické jako auto nižší střední se základním motorem(Leon). :mrgreen:
Sakra, takhle mi už dlouho nikdo nepřihrál :-D Máme doma Roomster 1,2 TSI 77kw a k tomu ještě navíc i40. Mohu říct, že rozdíl v dynamice je sakra znát :-D Neříkám, že třeba ve zrychlení z 0-100km/h je nějakej rozdíl, ale ruku na srdce, přihlásí se ten, kdo někdy zrychloval z 0-100km/h :-) Já to zkoušel ze zvědavosti jen párkrát na motorce, v autě nikdy. Ale hlavní rozdíl je v pružnosti, a to velkej :-D Zejména na dálnici je rozdíl už hodně znát :-) Když Roomster občas zatížíme 4 dospělými lidmi, tak už je dynamika nic moc, naštěstí tyto situace většinou řešíme i40 :-) Naprosto objektivní komentář od člověka co má dost odjeto s oběma vozy :-)

Re: Slevy

Napsal: 27 bře 2015, 10:18
od velsatis
Dalin píše:např. tady http://hyundai.katalog-automobilu.cz/au ... bi-classic
ale snad umíš hledat informace.
Toto není nejsilnější motor pro i40, myslím, že v ČR už se ta 1,6 ani nedodává, všichni chtěli naftu :-)

Re: Slevy

Napsal: 27 bře 2015, 11:45
od jk001
u nás vo firme TSI nemáme máme benzín atmosféry a turbo len diesel
avšak kamarát čo chodíme na pivo pracuje vo veľkej nadnárodnej firme ktorá jazdila len na koncernových autách 90% škoda a top manažéri VW podľa vyjadrenia šéfa autoparku od príchodu maloobjemových turbo stúpla poruchovosť a čas strávený v servise o 20% až 25% hlavne prvá generácia týchto motorov bola veľmi poruchová hlavne to bol bol dôvod postupnej zmeny na značku KIA a atmosféry nešlo ani ak o náklady na odstránenie závad drvivá väčšina bola riešená v záruke a aj uznaná ale firemné autá potrebujú jazdiť a prestoje stoja veľa času a administratívy aj to napriek zapožičaniu náhradných vozidiel lebo oni majú tzv Blackbox GPS a knihu jázd a pohyb auta evidujú online a to náhradné vozidlá nemajú toľko k motorom TSI z reálnej praxe a podľa jeho slov kúpiť TSI na jazdenie ráno do práce a potom domov po skončení a jedna dve dovolenky ročne by neodporúčal alebo ak pomer jazdenia je 70% v meste a 30% mimo tiež sa vyhnúť týmto motorom to je jeho názor a že keď niekde jazdí skoro výhradne v meste a neverí mu nech sa opýta taxikárov na ich názor na TSI motory

Re: Slevy

Napsal: 27 bře 2015, 11:49
od abdulzabak
Uživatelsky silnější znamená, že lidi co neumí používat fofrklacek je šlápnou na plyn a ono to nějak jede.
Plus je tam pocit síly motoru daný nástupem turba.
Což je o preferenci, ale já radši atmosféru s lepším řidičským zážitkem...
Mě tedy 1.2 tsi moc dynamický nepřijde, 1.4 byla lepší.

Re: Slevy

Napsal: 27 bře 2015, 12:49
od Dalin
velsatis píše:
Dalin píše:
idam.i píše:Miloš1 to máš marné. Proti vetru sa nevyčúraš. [-X Na TSI sa proste nesiaha. ](*,)
Inak sme tak trochu OT.Téma Slevy. :shock:
Je trochu smutné, že auto střední třídy(i40) s nejsilnějším motorem je méně dynamické jako auto nižší střední se základním motorem(Leon). :mrgreen:
Sakra, takhle mi už dlouho nikdo nepřihrál :-D Máme doma Roomster 1,2 TSI 77kw a k tomu ještě navíc i40. Mohu říct, že rozdíl v dynamice je sakra znát :-D Neříkám, že třeba ve zrychlení z 0-100km/h je nějakej rozdíl, ale ruku na srdce, přihlásí se ten, kdo někdy zrychloval z 0-100km/h :-) Já to zkoušel ze zvědavosti jen párkrát na motorce, v autě nikdy. Ale hlavní rozdíl je v pružnosti, a to velkej :-D Zejména na dálnici je rozdíl už hodně znát :-) Když Roomster občas zatížíme 4 dospělými lidmi, tak už je dynamika nic moc, naštěstí tyto situace většinou řešíme i40 :-) Naprosto objektivní komentář od člověka co má dost odjeto s oběma vozy :-)
Roomster je napůl dodávka a má jinej motor.

Re: Slevy

Napsal: 27 bře 2015, 12:53
od Dalin
velsatis píše:
Dalin píše:např. tady http://hyundai.katalog-automobilu.cz/au ... bi-classic
ale snad umíš hledat informace.
Toto není nejsilnější motor pro i40, myslím, že v ČR už se ta 1,6 ani nedodává, všichni chtěli naftu :-)
Máš Recht ale ten kterému patřila ta reakce toto skvělé auto vlastní.

Re: Slevy

Napsal: 27 bře 2015, 13:23
od Dalin
abdulzabak píše:Uživatelsky silnější znamená, že lidi co neumí používat fofrklacek je šlápnou na plyn a ono to nějak jede.
Plus je tam pocit síly motoru daný nástupem turba.
Což je o preferenci, ale já radši atmosféru s lepším řidičským zážitkem...
Mě tedy 1.2 tsi moc dynamický nepřijde, 1.4 byla lepší.
Co je špatně na tom, že auto umí zrychlit i bez podřazení?
Docela by mne zajímal ten lepší řidičský zážitek, možná více strachu v zatáčkách nebo snad jízda s naloženým autem? :P

Re: Slevy

Napsal: 27 bře 2015, 14:39
od abdulzabak
Dalin píše: Co je špatně na tom, že auto umí zrychlit i bez podřazení?
Docela by mne zajímal ten lepší řidičský zážitek, možná více strachu v zatáčkách nebo snad jízda s naloženým autem? :P
Ridicsky zazitek je motor, co ma nastup, nejaky prubeh a gradaci vykonu. TSI zabere s turbokopancem (mensim nez driv, ale je to tam porad), pak chvili tahne (porad stejne, takova hlucha sila) a pak zvadne.
Nic, huuuu, nic.
Musim rict, ze jsem hrozne rad, ze nemam turbo, mel jsem ho 4 roky a jsem zase s atmosferou moc spokojen. Je to proste zabavnejsi a da se s tim tak nejak vic ridit, bavi me zase radit, predtim jsem moc neradil, proste rizeni se tim zlepsilo a je zabavnejsi.
Ale chapu masovky a lidi co nikdy atmo moc nemeli (treba ty ma v podpisu 4 turba...), ze jim to vyhovuje, ale tvrdit, ze je to lepsi a dynamictejsi je kravina, atmo se jen musi umet aspon trochu ovladat, TSI odpousti i neschopnemu ridici z lidu a da mu pocit ze super ovlada auto, protoze to fakt frci.
Proto je to uspesna koncepce co maji lidi radi.

Jen za me 1.2 TSI 77 je slaby motor, do nizsi stredni nepatri a kdykoliv jsem s nim jel v oktavce, tak se mi to znovu a znovu potrvrdilo. Sice udela huuu, ale zvadne pomerne rychle a pak uz proste neni nic. To uz byl lepsi 1.9 TDI PD, ten pro me subjektivne jel snad lip... Ale pokud to nekomu vyhovuje jeho volba, jen tvrdit o oktavce (leonu) s 1.2 TSi, ze je to dynamictejsi auto nez i30 s GDI je takove odvazne...