Stránka 7 z 9
Napsal: 10 dub 2008, 10:45
od dzakobo
na ty fotve ale na strance 1 je ten filtr s chromovy..tak nevim jestli je to ten samy...ale ja mam trosku jiny rozmer..ikdyz radsi si to pujdu sam premerit,clovek nikdy nevi.Ale jestli jsi mel ten cernej segment primo k tomu filtru,tak to jsi mooc stastnej clovek!a muzu se optat kde jsi sehnal tu flexi hadici?normalne nekde v zelezarstvi nebo sanitarce?
Napsal: 10 dub 2008, 12:34
od Selshig
je to odpadni roura....pruměr sto koupiš to v baumaxu hornachui bauhaus...
Napsal: 10 dub 2008, 12:38
od LongStar
Selshig píše:je to odpadni roura....pruměr sto koupiš to v baumaxu hornachui bauhaus...
Napsal: 10 dub 2008, 14:32
od dzakobo
Jo dneska jsem se byl mrknout v zelezarstvi a meli jich tam mraky:o)ale ted jenom musim vyresit kudyma bude nejlepsi tu hadici protahnout a hlavne jak ji dostanu k narazniku,neni tam skoro vubec zadny misto...a je to vsechno schovany pod plasatama..no bude to asi pekny peklo to udelat..jinak cidlo to mam vyreseny,ale mozna ze to budu muset predelavat.ted mam cidlo umisteny mezi tou gumou co vede ke skrtici klapce a filtrem...mam tam normalni ocelovou trubku danou do stribrnyho laku
vypada to pekne!ale musim ted nejak poresit co s tim privodem.jeste me napadla jedna vec.Kdyz uplne vyndam ten posledni plastovy dil(spodni ve kterym byl puvodne filtr) a koupil bych tu hacici,tak bych ji mohl nastrcit na ten privod co tam ted je..
) nemusel bych resit nejaky blbosti jako ze by to bralo sajrajt ze silnice:o)Ale ted je otazka,jestli to bude sat vzduch lip kdyz bude v tom motoru volne a nebo pripojenej na to sani z predku....
Napsal: 04 kvě 2008, 12:39
od Alfonzo V6
kdo si hraje.nezlobí,akorát uvažuji,jak přesunout měrku oleje převodovky,abych to mohl natáhnout až ke ventilatoru
http://img215.imageshack.us/img215/7005 ... ni2wc7.jpg
Napsal: 04 kvě 2008, 16:14
od Selshig
dzakobo píše:Jo dneska jsem se byl mrknout v zelezarstvi a meli jich tam mraky:o)ale ted jenom musim vyresit kudyma bude nejlepsi tu hadici protahnout a hlavne jak ji dostanu k narazniku,neni tam skoro vubec zadny misto...a je to vsechno schovany pod plasatama..no bude to asi pekny peklo to udelat..jinak cidlo to mam vyreseny,ale mozna ze to budu muset predelavat.ted mam cidlo umisteny mezi tou gumou co vede ke skrtici klapce a filtrem...mam tam normalni ocelovou trubku danou do stribrnyho laku
vypada to pekne!ale musim ted nejak poresit co s tim privodem.jeste me napadla jedna vec.Kdyz uplne vyndam ten posledni plastovy dil(spodni ve kterym byl puvodne filtr) a koupil bych tu hacici,tak bych ji mohl nastrcit na ten privod co tam ted je..
) nemusel bych resit nejaky blbosti jako ze by to bralo sajrajt ze silnice:o)Ale ted je otazka,jestli to bude sat vzduch lip kdyz bude v tom motoru volne a nebo pripojenej na to sani z predku....
no jestli chceš opravdu znat odpověd tak ti ji řeknu naprosto přesně
. Pokud to napojiš na ten original přední čast sani tak se ti to bude dusit....ja ho tam mam prozatim volně a cuca to vzduch jako prase....ono když si zavřeš kapotu abudeš chtit strčit ruku do toho original sani ak pochybuji že se ti to povede....a pokud jo sam ti logicky dojde že ten vzduch setam těžk dostava....a když jsem to sundal a rozjel se motor uplně jinak sal....na tu prvni čast se sprominutim vyser jako ja...nejidelanější věc je dira v kapotě a nasavač přímo od tamtud....něco decentníhoco nezprzní kapotu....
Napsal: 05 kvě 2008, 12:17
od Hujer
Ahoj!
Jak si vyresil vahu vzduchu?Tos ji rozebral a vpasoval nejak do toho filtru?Mas nejake detalnejsi foto?Dekujii
Napsal: 05 kvě 2008, 15:54
od Alfonzo V6
Hujer píše:
Ahoj!
Jak si vyresil vahu vzduchu?Tos ji rozebral a vpasoval nejak do toho filtru?Mas nejake detalnejsi foto?Dekujii
nijak konektor odpojil,a zvednul trochu otáčky,at to nechcípá,zatím nevím víc,protože jsem s tím jel jen 5km,prdlo mi těsnění,tak je auto v servisu,ale určitě stoupne spotřeba,jinak to mám jen tak na vyskoušení,vpasovat to nelze je ten mechanizmus velky asi tak 50 x 50 x 100 mm,vlastně to vyplňuje cely vnitřek origo filtru,jsou tam 3 čidla,tak to mám bez váhy,tam jak je to označené,je ten šroubek na volnoběh
http://img135.imageshack.us/img135/5246 ... v25ms8.jpg
Napsal: 05 kvě 2008, 18:26
od Hujer
Hmmm.Tos ale neudelal dobre.Auto ti pojede na nouzovej rezim a bude pekne papat.
Napsal: 05 kvě 2008, 19:51
od Alfonzo V6
Hujer píše:Hmmm.Tos ale neudelal dobre.Auto ti pojede na nouzovej rezim a bude pekne papat.
jj,vím,je to jen na zkoušku,taky jsem myslel že to čidlo bude menší,musím to nějak vykoumat
Napsal: 15 čer 2008, 21:33
od Zulu
je to sice pekny ze mas sportovni filtr ... ovsem pokud neco takovyho montujes tak dbej na dodrzeni vzdalenosti filtru od vahy vzduchu a pokud mozno co nejdal od motoru .... tento filtr ma efekt pouze tehdy pokud mu dame studeny vzduch .... jinak nema smysl to tam davat
Napsal: 16 čer 2008, 05:59
od Alfonzo V6
jj,máš pravdu,je tam zpět origo,sportovní tam půjde až vyřeším těch milion věcí kolem toho i ta vzdálenost filtru od motoru souvisí,dělá to taky hodně,delší přívod afiltr dát tak aspoń hned za chladič,natočit měrku oleje od aut.převodovky bokem a místa je tam dost,uvidím jak se mi to podáří
Napsal: 16 čer 2008, 13:01
od TechGen
Napsal: 16 čer 2008, 14:34
od Borek
Napsal: 19 čer 2008, 20:06
od Zulu
velke sani velky obsah ... a pokud das sani tak si zmen vyfuk auto vic papa musi i kakat ..:)jinak je tam naprd ... a pokud chcete poradit dejte si 2 filtry ... a pokud mozno co nejrovnejsi svody od motoru ...tim date okolo 15% Up...