Re: EGR ventil
Napsal: 25 kvě 2018, 07:23
Úplně normálně
Zauvažuj i když budou řízené pouze sací ventily tak se může stát že v určitý moment bude otevřen výfukový ventil (ještě není plně zavřen) a s ním i otevřen sací ventil (zrovna se otvírá) a prostě to projde když se to vysype.
Ono se to může stát i při úplně normálním rozvodu který není řízen, protože žádný rozvod není stavěn aby oba ventily se nepřekrývaly stačí aby byl přidřený ventil a než ho pružina zavře tak je druhý otevřen atd....
Samozřejmě aby to nasálo u rozvodu co není řízen by byla hodně velká náhoda a katalizátor by musel být hodně blízko u motoru.....
Prostě když se tě pokazí rozvody tak samozřejmě palivo co shoří v katalizátoru poškodí katalizátor a pokud je rozhašené časování ventilů tak to může nasát bordel do válců....
Pokud se tě pokazí zapalování a palivo v katalizátoru ho zničí a máš CVVT tak ti to po čase většinou zničí i motor protože to nasaje bordel do válce - u neřízen.ých ventilů by to měl teoreticky přežít pokud je katalizátor dál ve výfuku.
Zauvažuj i když budou řízené pouze sací ventily tak se může stát že v určitý moment bude otevřen výfukový ventil (ještě není plně zavřen) a s ním i otevřen sací ventil (zrovna se otvírá) a prostě to projde když se to vysype.
Ono se to může stát i při úplně normálním rozvodu který není řízen, protože žádný rozvod není stavěn aby oba ventily se nepřekrývaly stačí aby byl přidřený ventil a než ho pružina zavře tak je druhý otevřen atd....
Samozřejmě aby to nasálo u rozvodu co není řízen by byla hodně velká náhoda a katalizátor by musel být hodně blízko u motoru.....
Prostě když se tě pokazí rozvody tak samozřejmě palivo co shoří v katalizátoru poškodí katalizátor a pokud je rozhašené časování ventilů tak to může nasát bordel do válců....
Pokud se tě pokazí zapalování a palivo v katalizátoru ho zničí a máš CVVT tak ti to po čase většinou zničí i motor protože to nasaje bordel do válce - u neřízen.ých ventilů by to měl teoreticky přežít pokud je katalizátor dál ve výfuku.