Stránka 7 z 24
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 05 črc 2016, 20:10
od harvi
jj pomaly, vacsinou v ramci limitov, dialnica 140 tacho, kolko je to real nemam na gps zatial zmerane
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 05 črc 2016, 20:25
od vorlajz
Při 140 km/h ti to určitě žere víc jak 6,9 l...
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 05 črc 2016, 20:36
od harvi
tazko sa mi to posudzuje, mam tu novsiu verziu ukazovatela okamzitej spotreby, tj. modry stlpcovy graf nalezato od 0 do 30l asi v 4cm sirky displeja, ukazovatel o sirke 1.5mm pri tej rychlosti lieta od 6 do 9l, podla kopcov, vetra....
Celkovo toto
moc neporiesil, dalo by sa to spravit graficky ovela prehladnejsie, takto mi to pride riesenie za 5 korun, rychlo tam nieco dajme... uz aj ten vejar v modely pred faceliftom (taky vejar) bol krajsi. A to mam supervision displej
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 06 črc 2016, 08:21
od vorlajz
já to mám stejné jako ty... mám supervision, ale před FL...
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 06 črc 2016, 09:20
od harvi
Ty mas ten vejarik, ja mam 'novsi' bargraph. Tvoj typ vyzera podla mna lepsie
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 06 črc 2016, 09:43
od vorlajz
To jsem netušil ze ten TFT displej doznal takoveto změny....
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 06 črc 2016, 12:03
od Axel.Foley
Nelíbí se mi ani jedno řešení, obě mi připadají laciná a kýčovitá, dobrá tak akorát na efekt. Není nad digitální číslice
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 06 črc 2016, 12:35
od vorlajz
To nebudu komentovat...
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 06 črc 2016, 12:45
od kecka
Axel.Foley píše:Nelíbí se mi ani jedno řešení, obě mi připadají laciná a kýčovitá, dobrá tak akorát na efekt. Není nad digitální číslice
Souhlas...
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 06 črc 2016, 14:33
od vorlajz
Naopak, to, co se dává do obyc i30 je otřes...
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 06 črc 2016, 15:12
od Raspel
Vejar a ani stupnica niesu pouzitelne. Takze za mna tiez suhlas.
Radsej by som videl konkretne cisla.
Ospravedlnujem sa za prispevok mimo temu. Len mi nedalo nereagovat.
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 06 črc 2016, 16:07
od Mirus30
Kde mate realne vyuziti pro znazorneni aktualni spotreby cislici? Jen se ptam, asi nejsem tak technickej typ.
Napsal: 06 črc 2016, 16:11
od Neo-Mike
Vsechno je otres, krome digitalnich cislic
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 06 črc 2016, 18:14
od JoKo
ja som si zvykol uz na ten vejar na i30tke... brat presedlaval zo starej i30 do novej {ma uz len ten posuvnik} a pochvaluje si, ze sa mu to viacej paci ako cislice {ale najviac sa mu paci vejarik}. a preco si to pochvaluje? lebo sa nerozptyluje, ze ci mu to zerie aktualne 5,5l alebo 5,7l
Re: GDI vs. CVVT
Napsal: 06 črc 2016, 21:24
od Bohousek
Vorlajz, Ted se valim v madarsku a jel jsem trasu Trebic- Hate- Viden- Sopron- Bukfurdo prumerne za 5,5 dle PP a realne za 5,6, Nedalo mi to a musel jsem dotankovat a hned si to prepocitat, pac sem tomu nechtel verit. A to jsem jel dalnici z Hollabrunu k Madarskejm hranicim tacho 140 a Pak ale dle predpisu. Takze jsem apokojen.
Jinak jak psal Alf, take sem zvazoval GDI, ale nakonec jsem volil CVVT a) jizda po meste a kratke trasy GDI moc nepeospivaji b) osvedcena technologie jiz vice jak desetileti
C) zadne pro me markantni vyhody mi GDI nenabidlo d) servis a ND
Kdybych vyse zminene neresil, a Mel vetsi najezd tak 30tis/ rok tak beru CRDi. Nicmene ten najezd nemam tak jsem zvolil CVVT. Nicmene je na kazdem z nas co "chce" co ocekava a co nechce:)