Stránka 7 z 10
Re: Rozlouceni s forem
Napsal: 18 lis 2017, 15:09
od Mirus30
Re: Rozlouceni s forem
Napsal: 18 lis 2017, 15:26
od Chasnik
Mirus: barák má mojó, já tu pouze bydlím, dostavuju to a udržuju
A ona ho vlastně taky nemá, protože je de facto banky.
idam: Právě proto jsem důkazem, že auto není symbolem bohatství. Je to pracovní nástroj. A jak už jsem říkal dříve, je pro mě dražší auto živit, než pořizovat. Taky proto jezdím se stříbrným nafťákem, přestože stříbrná auta se mi nelíbí a s benzínem jezdím radši, prostě firemní náklady a praktičnost musím upřednostnit
V podstatě je z finančního hlediska jedno, jestli jezdím starým nebo novým, furt platím 5 tisíc měsíčně + palivo + servis. A aby mi v to v mezidobí při výměně vycházelo šul nul, tak pak se musím obracet - slušně prodat a slušně koupit. Ale kdybych si auto nechal třeba 7 let, tak moc neušetřím. Prostě ty kilometry tam jsou.
To je jako, když má instalatér super sikovky za 2000,-. Nemá je z frajeřiny, nebo dobrého pocitu, ale pro práci. A stejně mu vydrží míň, než ty moje, co mám za 180,-, protože je potřebuje k práci a používá je furt.
To auto vlastně není moje, je firemní. A firmy taky moc ne, protože na něj může taky dosáhnout leasingovka, když nebudeme posílat chechtáky. A ta se umí připomenout, to mi věř.
Když to tak vezmu, odspodka navrch a zvršku důle, tak já su úplný chudák
Chudák v novej káře, absurdita dnešní doby
Re: Rozlouceni s forem
Napsal: 18 lis 2017, 16:03
od vorlajz
To určitě
Re: Rozlouceni s forem
Napsal: 18 lis 2017, 17:34
od Axel.Foley
Chasnik píše:Koukal jsem do toho ceníku a jejich spotřeba pro 1.7 CRDI (4,7) je fakt úsměvná. Obecně se mi zdají ty laboratorní údaje o spotřebě v naftě víc přestřelené směrem dolů než u benzínu. Osobně jsem s GDI jezdil v reálu za papírovou spotřebu, u dieselu podle mě nemám nárok (4,0, to si fakt nedovedu představit).
Moje nejmenší spotřeba na nádrž byla 4,87. Na jednotlivé trase jsem se nejníž dostal na 4,3 (ve čtyřech lidech a s plným kufrem k tomu). Na pravidelné trase z Kopřivnice, když na dálnici si držím tempomatových 115, nemám problém dojít domů za 4,9 - 5,2. Samozřejmě, nesmí dojít k vypalování DPF, to jsem pak o litr výš.
Re: Rozlouceni s forem
Napsal: 18 lis 2017, 17:36
od vorlajz
Jožo, ty jezdíš na dálnici max. 115 km/h?
Re: Rozlouceni s forem
Napsal: 18 lis 2017, 17:40
od Axel.Foley
kongresman: Ať ti čekání rychle utíká.
Mirus: Je to opravdu skvělý kus auta a moc rád s ním jezdím.
vorlajz: Tukyho jsem bral z důvodu vyššího posezu a komfortu za volantem. Auto navíc vyhovuje i zbytku rodiny
Taktéž pořizovací cena vs. výbava vs výkupní cena bývalé i30 vytvořily tu správnou konstelaci. Pohon 4x4 je pro mně irelevantní.
Re: Rozlouceni s forem
Napsal: 18 lis 2017, 17:40
od Mr. HYUNDAI
Mirus30 píše:Ale naopak! Ja ti kazit radost nechci, stouram do toho jen proto ze o nem na pristi rok uvazuju, tak sleduju co se da a neda, vubec to neni nic proti tobe
Já o něm začal uvažovat pro ženu jako náhradu za Karamelku tento týden
. Uvidíme jestli GDi zůstane v nabídce po faceliftu a samozřejmě jaká bude finanční konstelace
.
Re: Rozlouceni s forem
Napsal: 18 lis 2017, 17:43
od vorlajz
ty wole, vždyť to auto nemáte ani rok... omg
Re: Rozlouceni s forem
Napsal: 18 lis 2017, 17:58
od Axel.Foley
vorlajz píše:Jožo, ty jezdíš na dálnici max. 115 km/h?
Když mám čas, proč ne. Ne vždy mám chuť jezdit rychle.
Re: Rozlouceni s forem
Napsal: 18 lis 2017, 18:01
od Mr. HYUNDAI
Omyl kamaráde, Karamelka už je celkem dost "okoukaná", máme ji 16 měsíců
.
Neběžím toho Tucsona kupovat, spíš jsem ho vzal na vědomí jako možnou variantu pro ženu až přijde čas na výměnu.
Re: Rozlouceni s forem
Napsal: 18 lis 2017, 18:10
od vorlajz
Re: Rozlouceni s forem
Napsal: 18 lis 2017, 18:13
od Axel.Foley
Jednak okoukaná a jednak jich jezdí celkem hodně
Re: Rozlouceni s forem
Napsal: 18 lis 2017, 18:17
od Mr. HYUNDAI
Při vytížení Nošovic ze 60% pro Tucsona se problém častého výskytu manželčina auta přechodem z i30 GDH na Tucsona TLe jaksi neřeší
.
Re: Rozlouceni s forem
Napsal: 18 lis 2017, 18:28
od kongresman
Kluci, pouze stručně, než to tady nastuduji (jak na diskuzi k Tucsonu, tak i zde u i30 1,6 GDI) .... Ten motor 1,6 GDI je v poho ? Nějaká časté závady a jaké ? Nebo právě již vychytaná stará klasika ? Kromě výkonu je ten motor v čem lepší, než 1,6 CVVT ? U i30 jsem s ním nikdy nejel, u Tusconu také ne, pouze 1,6T-GDI. Takže celkově v poho ? Prosím neřešme výkon ....
Re: Rozlouceni s forem
Napsal: 18 lis 2017, 18:43
od Mr. HYUNDAI
Motor s přímým vstřikem bych za starou klasiku asi neoznačil
. My máme najeto málo, ale žádný opakující se problém jsem nezaznamenal. Nájezdy přes 100.000 km s tímto motorem, co mi na první naskakují, měli Chasnik, Hardcam a Igor.