Můj první šéf ještě od Citrónku z prodeje a servisu pak odešel a šel dělat technika na STK. A tehdy jsem já začal dělat
a protože jsem byl nejmladší, tak jsem se zákaznickými auty na STK jezdil já. A ta "jeho" STK byla od našeho servisu asi 500 metrů. Mně tedy jezdit na STK bavilo
.
Jak jsem psal, je to otázka konkrétní nabídky na konkrétní auto, když je hodně dobrá, proč ji nevyužít
. Za nula to samozřejmě není, ale když se zadaří, tak to tolik nebolí.
A svou roli hraje i zvyk, dokud jsem míval ojetiny, tak jsem měnil mnohem rychleji. Průměr byl auto na rok, ale některá jsem měl jen 2 měsíce. U nových aut by to byla ekonomická sebevražda, ale výše zmíněný interval dává u dobrých nabídek smysl.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate