Re: i20 Chic Phantom black
Napsal: 22 pro 2022, 07:23
každopádne, uvidíme ako sa to vyvinie, aj i20 keď som kupoval to do poslednej chvíle vyzeralo na iných favoritov
Forum pro fanoušky značky Hyundai
https://www.hyundaiclub.net:443/
Paráda,gratulujem.Minko píše: ↑07 srp 2023, 08:08 tak malá aktualizácia po dlhšej dobe. Veľa vecí sa zmenilo, veľa sa aj nezmenilo. Auto tento mesiac (31.8.) dovŕši 6 rokov
- s manželkou očakávame malý prírastok do rodiny, takže kúpa nového auta nateraz padla z finančných dôvodov. Navyše sa nám nový pripravovaný Duster zo zverejnených renderov veľmi páči, tak sme zvedaví na jeho konečný vzhľad.
Zároveň i20 tento víkend pokorila hranicu 200.000 km a teda je dobré si zhrunúť čo všetko sa stalo a nestalo.
-auto stále šľape ako hodinky, Výlet do Chorvátska zvládol s ukážkovou spotrebou (podľa tankovaní od 5,9 do 6,2), dokonca pri piatkovej ceste na východ SR som tankoval do prázdnej nádrže (24 km dojazd) pri odjazde z BA, pri nedeľňajšom návrate pri dotankovaní (cca 30 km z návratnej cesty za nami) mi vypočítalo Fuelio spotrebu 5,83 l/100 km. a to rozhodne nejazdím ani ja ani žena na spotrebu. Pri jazdení 90-95% diaľnica sa spotreba pohybuje medzi 6,2-6,5 l/100 km.
- motor- ako je známe bol mi menený pri 70. tisíc km na záruku spolu s katalyzátorom pre závadu na katalyzátore. Všetko odvtedy šľape ako má, akurát jediný kto zlostí je drážkový remeň, pri vyšších horúčavách ak auto stojí dlhšie na slnku, ale pri výrazne daždivom počasí píska pri svižnejšom rozjazde ako bláznivý. Aktuálne mám už 4 remeň vrátane pôvodného a nič nepomáha. Výmena vždy pomôže len na pár mesiacov. Skúšal som to aj vo viacerých servisoch (prakticky každá výmena remeňa iný servis), vždy to dopadlo rovnako, tak si začínam zvykať.
-elektronika- bez problémov, akurát sme tam štrajkuje okno spolujazdca za vodičom a nereaguje na otváranie. pomôže len premačkanie gombíkov (zrejme nejaká oxidácia na kontaktoch podľa toho správania tipujem)
-karoséria- bohužiaľ na tej je výrazne poznať "veľkomestskú" premávku a je obúchaná z každej možnej strany, už sa s tým ani nepiplám, nemá to význam. Samostatnou kapitolou je čelné sklo, ktoré mám momentálne už 4. to auto akoby priťahovalo kamene.
-interiér- je fakt odolný, čo sa to auto ako pomocné (prioritne na to máme Fabku) odvozilo pri stavbe a nie je to na ňom poznať, to klobúk dole. Chybičkou krásy sú len tvrdé plasty, ktoré sú náchylné na škrabance.
-podvozok- všetko je v ňom aj po týchto kilometroch stále pôvodné, okrem komplet bŕzd (dosky+kotúče predné+zadné) ktoré boli menené cca pri 180.000 km.
takže zatiaľ maximálna spokojnosť