
Ten graf je standartní export z programu TorquePro pro Android. Žádná věda plus adaptér OBCD (klon ELM 327) v diagnostické zásuvce.
vsuvka:
U Kony nejde s adaptérem zavřít kryt pojistek a vypadá to blbě. ani s prodlužovacim kabelem co jsem zbytečně koupil.


Lze nastavit všechny hodnoty dostupné z motorové části daného auta jako trendy a sejmout +uložit (



(používám telefon s Androidem co jsem opustil, jako displej)
Agm promíchat z principu nejde, to je pravda.
Měřák v zásuvce neukáže zdaleka vše. Mám ho tam taky, většinou ukazuje napětí nižší a vyrovnanější než to se kterým se musí trápit AKU.
To co jsem sejmul je napětí na jednotce CM -control module a zhruba to odpovídá práci s AKU. V datech OBCD je ještě jedno napětí (teď neřeknu přesnou zkratku) které je téměř konstantní a odpovídá napětí sítě + zásuvky s voltmetrem.
Musím změnit vzorkování měření které je teď zbytečně husté aby bylo více vidět jednotlivé průběhy "inteligentního dojebávání" AKU.
Tak zase asi v pondělí až ráno pojedu "do Michelinky, tahat pneumatiky"



Ještě zkusím sebrat ženě IXo bez S+G a a sejmout trendy na klasickém EFB AKU.