Stránka 7 z 250

Re: Motor 1.5DPi

Napsal: 19 zář 2020, 22:19
od dibarbora

Re: Motor 1.5DPi

Napsal: 19 zář 2020, 22:34
od stefanpilat
Rozdílná hmotnost u jednotlivých motorizací je jasná věc, ale o hmotnostním rozdílu mezi výbavami v tom dokumentu není ani slovo. Nevěřím, že by to mohlo být tolik.

Re: Motor 1.5DPi

Napsal: 20 zář 2020, 06:41
od Maras
Ty údaje jsou pěkný paskvil. Např.podle nich můžeš táhnout vozík u HB 1.5DPi 600kg,ale u kombi jen 300kg.Trochu zvláštní,ne?.

Re: Motor 1.5DPi

Napsal: 20 zář 2020, 08:32
od Maras
Těch nesmyslů tam jde najít mnohem víc. Jinak já mám výbavu comfort a pohotovostní hmotnost je v malém TP 1306kg.

Re: Motor 1.5DPi

Napsal: 20 zář 2020, 16:33
od dibarbora
stefanpilat píše: 19 zář 2020, 22:34 Rozdílná hmotnost u jednotlivých motorizací je jasná věc, ale o hmotnostním rozdílu mezi výbavami v tom dokumentu není ani slovo. Nevěřím, že by to mohlo být tolik.
Tak potom otázka.... prečo pri pohotovostnej hmotnosti pre danú motorizáciu/prevodovku uvádzajú rozsah hodnôt a nie jednu konštantu? .... Logicky z toho vyplýva, že ten rozsah reprezentuje rôzne výbavy... . Relevanciu tých čísel neriešim.. ide o princíp.

Re: Motor 1.5DPi

Napsal: 20 zář 2020, 19:06
od stefanpilat
Já to fakt nevím. Údaje o hmotnosti z TP u jednotlivých výbav by do toho mohly vnést jasno.

Re: Motor 1.5DPi

Napsal: 21 zář 2020, 07:46
od Cecil67
Maras píše: 20 zář 2020, 06:41
Ty údaje jsou pěkný paskvil. Např.podle nich můžeš táhnout vozík u HB 1.5DPi 600kg,ale u kombi jen 300kg.Trochu zvláštní,ne?.
To je zajímavé, já mám v techničáku (kombi), že můžu tahat 600kg. A brzděný 1200kg. :D

Re: Motor 1.5DPi

Napsal: 21 zář 2020, 11:02
od Maras
Na českých stránkách Hyundai.cz je to správně. Opravdu modely i30s automatem a tříválcem mohou tahat jen 300kg nebržděný přívěs a bržděný 700kg.

https://www.hyundai.cz/files/download/m ... i30-hb.pdf

Re: Motor 1.5DPi

Napsal: 21 zář 2020, 12:23
od Cecil67
Hm, tak to i Fiat Panda nebo Suzuki Ignis utáhnou nebrzděný 400kg..... :roll:

Re: Motor 1.5DPi

Napsal: 21 zář 2020, 14:58
od proviron
dibarbora píše: 20 zář 2020, 16:33
stefanpilat píše: 19 zář 2020, 22:34 Rozdílná hmotnost u jednotlivých motorizací je jasná věc, ale o hmotnostním rozdílu mezi výbavami v tom dokumentu není ani slovo. Nevěřím, že by to mohlo být tolik.
Tak potom otázka.... prečo pri pohotovostnej hmotnosti pre danú motorizáciu/prevodovku uvádzajú rozsah hodnôt a nie jednu konštantu? .... Logicky z toho vyplýva, že ten rozsah reprezentuje rôzne výbavy... . Relevanciu tých čísel neriešim.. ide o princíp.
predajca z Nitry mi na dotaz, prečo je v pohotov. hmotnosti uvdeny interval napísal toto - V technických parametroch je uvedené rozpätie, pretože hmotnosť sa môže líšiť v závislosti od výbavy

Re: Motor 1.5DPi

Napsal: 21 zář 2020, 19:00
od Silver
Maras píše: 20 zář 2020, 08:32 Těch nesmyslů tam jde najít mnohem víc. Jinak já mám výbavu comfort a pohotovostní hmotnost je v malém TP 1306kg.
start + packet = v TP provozní hmotnost 1325

Re: Motor 1.5DPi

Napsal: 21 zář 2020, 20:33
od Silver
k té spotřebě. poslední neděli jsem jel z chalupy cca 80km, silnice 1 a 2 třídy + kousek rychlostní. díky dementům (kloboukovým řidičům) kteří se bojí šlapat na plyn, jsem měl skoro celou cestu spotřebu 4,4 - 4,5l/100km .... jsem se bál že se dostanu pod 4. ale pak stacilo 120km/h po rychlosce a uz jsem dojížděl k baráku s 4,9l :-D zatim tankuju klasický benzin bez aditiv

jo kdyz jsme u toho ....mam doma plechovku VIF Super benzin aditiv 500 ml .... a nestihl jsem při tankování plné to tam nalít (cca 2 vršky odměrky na celou) - stane se neco špatně když to tam naliju až po tankovani, později na parkovišti někde?

Re: Motor 1.5DPi

Napsal: 21 zář 2020, 21:19
od dibarbora
Nepremieša sa, podľa mňa zbytočné nalievať...

Re: Motor 1.5DPi

Napsal: 21 zář 2020, 21:21
od Odjinud
No a ma cenu tam davat neco jineho nez bezny 95 okt. benzin?

Re: Motor 1.5DPi

Napsal: 21 zář 2020, 21:33
od stefanpilat
Silver píše: 21 zář 2020, 20:33 jo kdyz jsme u toho ....mam doma plechovku VIF Super benzin aditiv 500 ml .... a nestihl jsem při tankování plné to tam nalít (cca 2 vršky odměrky na celou) - stane se neco špatně když to tam naliju až po tankovani, později na parkovišti někde?
Nestane se nic, jen se to už dokonale nepromíchá, takže to nebude mít žádoucí efekt. Radši s tím počkej před dalším tankováním, motor to jednou bez VIFu přežije. U motoru T-GDI VIF používám, ale otázka je, jestli to má u motoru DPI vůbec smysl. Ten by s nepřímým vstřikováním neměl na karbon nějak zvlášť trpět.