Stránka 7 z 15

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Napsal: 09 srp 2023, 16:45
od Mexican
hugo11: musim sa tade zviezt v najblizsej dobe ci ho este uvidim.
pocitam, ze ho dali ako sluzobne auto za trest najhorsiemu predajcovi :-D Myslel som si ze ho zosrotuju ale oni s nim sli normalne na STK a EK na konci aprila a presli (2 zavady A) - proste NEUVERITELNE!

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Napsal: 09 srp 2023, 21:47
od kyrmon
Hold poctivý držák a krásný vůz! Legenda jak se sluší a patří =D>

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Napsal: 09 srp 2023, 22:25
od Axel.Foley
V té legendě jsem musel prožít jeden den a akorát mě boleli záda ](*,) ](*,) ](*,)

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Napsal: 10 srp 2023, 06:14
od Mexican
tak to je zaujimave s tymi nepohodlnymi sedadlami v Accentovi. jazdili sme s rodicmi (60+) tri tyzdne po Norsku a pochvalovali si pohodlie, najma sedadla. Moja zena so mnou odjazdila cez 250000km po roadtripoch, ju bolieva dost esicko a ouha v Accentovi vydrzala v pohode bez problemov 1000-1200km presuny.

tento prispevok je uprimny - pohodlim sedadiel bol Accent dalej ako Tucson. Tam je tvarovanie a najma opierka hlavy tak nejak horsia. A aj ked si zvykam, nie je ro ani po 11kkm ono. Napriklad taky Stonic je sedadlami este horsi. A nove Sandero Stepway bola uplna tragedia. S nicim inym nedokazem porovnat pac som v poslednej dobe necestoval 300km a viac v kuse

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Napsal: 10 srp 2023, 13:03
od idam.i
Komfort sedačky je hodne dôležitý atribút.Teda aspoň pre mňa.

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Napsal: 11 srp 2023, 18:13
od Axel.Foley
Co vyhovuje jednomu, druhému s kompromisy a třetímu vůbec. A za mně Áca jako auto fakt ne [-X

Mimochodem, když je to taková modla, může si ji někdo z obdivovatelů odkoupit :lol:

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Napsal: 11 srp 2023, 18:53
od idam.i
V minulosti som počul veľa chváli na naftového Ácu.
Jasné že treba na to pozerať optikou triedy auta a doby vzniku.
Navyše osobné spomienky sú na nezaplatenie.
Na ostatné tu máme.... :mrgreen: Sorry

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Napsal: 12 srp 2023, 08:38
od Axel.Foley
...jednu nejmenovanou společnost pro platební karty :mrgreen:

Áca možná kdysi byl dobré auto. Kdysi... Moje zkušenost s ním pár let zpět je ale negativní ve všech směrech, holt auto daleko za horizontem. Ale jak píšu výše, kdo chce, ať si ho koupí.

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Napsal: 14 srp 2023, 12:10
od Mexican
to je ale snad jasne, ze nove auto je lepsie. Proste logicky musi byt lepsie. Odhliadnuc od technologickeho pokroku uz len fakt, ze auto je tuhe. Znamena to, ze cely podvozok, karoseria a vsetko vovnutri je proste festovne, to nejde porovnat s 15 rokov starsim autom s nakrutenymi stovkami tisic km. A predpokladam ze Tucsona tak stavbarsky zatazovat nebudem, takze po tych rokoch ak bude este fungovat, bude proste vyrazne menej opotrebovany

to pohodlie (a rozhlad) je vsak to, co v autach ktore som mal v poslednej rukach je proste horsie ako v Accentovi. A fakt nemam dovod kecat. Smarja, ved mame doma tri auta mladsie ako 2 roky

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Napsal: 30 srp 2023, 16:40
od Mexican
po relativne intenzivnom jazdeni po Turecku a Chorvatsku s bicyklami sa spotreba zacina pohybovat castejsie a castejsie v 5.x (co ma moc tesi)
Momentalne to teda za skoro 11 000km vychadza na rovnych 6.0l

Dnes som chcel premierovo vyuzit UAMK tankovaciu/asistencnu kartu ale zistil som ze to je vlastne uplny nezmysel

-> karta sa pouziva ako kreditna penazenka, tz musim tam predtym poslat peniaze (mal som som za to ze je to zlavnena karta)
-> peniaze sa pripisuju az druhy den po zaslani (co je teda celkom peklo v dnesnej dobe)
-> Takze kvoli celkom zanedbatelnej zlave budem na karte vzdy susit cca 2000kc pretoze cela platba musi byt pokryta z danej karty, zlava sa neodpocita ale cashbackom pripocita na zostatok na karte. Z tej sa to neda poslat nikam prec.
->zlava 40hal je u plnej nadrze momentalne asi 20kc. To fakt asi nestoji za tu namahu. Tych az 1,5kc na predrazenych OMV znamena ze po zapocitani zlavy je cena stale minimalne o 1,1kc vyssia ako na pumpach kde tankujem bezne v CR a bez zlavy
-> myslim (nedokazal som sa to docitat) ze zlava plati len na CZ pumpach, co je celkom limitujuce

zhrniem to tak, ze je paradoxne lepsia kombinacia zlavy na beznej platobnej karte (napr airbank, Unicredit, Bene+ kde su bezne 2% na Orlen, shell atd co je v dnesnej dobe cca 70-75 hal dole) ako ta saskarna s CCS kartou. Trochu sklamanie, pretoze tento "benefit" vlastne nie je vobec benefitom. V Modricich nam otvorili (rebrandovali) Orlen Express kde je cena len trochu vyssia ako u Avia a Tank Ono

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Napsal: 30 srp 2023, 16:52
od dibarbora
Ako pozeràm na tvrdé údaje tvojej spotteby, tak sa mi len potvrdzuje, že hybrid v tucsone je fakt len cesta k výkonu(asi čiastočne k výbave - prevodovka) …. inak je to čistý ekonomicky nezmysel…. z pohľadu prevádzkových nákladov…. ja mám po 37tkm priemer presne 6,5l/100km…

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Napsal: 30 srp 2023, 17:04
od Mexican
s tymi 6,6 si ale co sa tyka spotreby u 110kW tucsonov tzv "na bedni". Zvysok jazdi o liter viac :-)
Myslim, ze realne nie je dlhodobo problem ist na 5,5. Co uz bude teda rozdiel nielen jedneho litra ale 10%, co uz je zaujimave. Najma v Brne a blizkom okoli ta spotreba fakt klesa vyrazne, dokonca aj pod litrovy stonic. Nie je problem dojst do centra Brna od nas z dediny s 3,8l/100 a nazpat za 4,4/100.
Vsetko teda zalezi od profilov trate, myslim, ze ja by som s tym ciste benzinovym mal na svojom profile trati tych 7,5 a viac

Napisem to takto. On je celkovo Tucson ekonomicky nezmysel, pretoze by podobne dobre v kombinacii s rakvou na streche (tz rozsirenie batozinoveho priesturu) postacilo napr Niro alebo vlastne aj i30 v kombiku. Stale by to bolo fajne zvezenie a podobny priestor pre posadku.

ju a dneska ma celkom stval bezpecnostny pas, pretoze nejak povrzgaval ten klip pri stredovej opierke. Kedysi to robilo aj u Accenta, to vsak bolo auto za tretinu penazi :-) kedze jazdim vacsinou potichu, tz bez radia / spotify a uzivam si tiche auto toto ma vie celkom prebudit :-)

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Napsal: 31 srp 2023, 06:21
od Axel.Foley
Mexican: V zimě budou zajímavější čísla, co se spotřeby týče :wink: :lol:

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Napsal: 31 srp 2023, 06:23
od Mexican
budu. tie vsak budu zaujimavejsie aj pre ostatne motorizacie. Tam si clovek proste nevyberie. V zime nie je problem, ked u litroveho stonicu na 10km ceste do brna svieti na konci cesty 10l/100

Re: Mexican - AccSon (son of Accent) - TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium

Napsal: 07 zář 2023, 14:28
od Mexican
myslel som, ze delnicky rezim prijde trochu neskor. Nuz, plietol som sa :-D Vyzera to tak, ze ze kolaje vsylapane Accentom su moc hlboke a Tucsnon do nich zapadol celkom rychlo :-D