Stránka 7 z 7
Re: Re:
Napsal: 25 bře 2009, 11:47
od adam221
Skokan, vyskusaj pojazdit s autom co ma dvojhmotak, a potom s acccentom.. Rozdiel je v tom dost citelny.....
Re: Ako jazdit s dieslom 1.5 CRDi
Napsal: 25 bře 2009, 11:53
od skokan123
Tak jsem volal do prodejny AutoPalace v Butovicích a servisní technik byl mým dotazem evidentně zaskočenej, řekl moment ...pak pět minut ticho, načež mi s lítostí oznámil, že neví. Na moji otázku ať se teda zeptá někoho kdo to ví, mi odpověděl, že se ptal mistra dílny co auta opravuje a ten ví nejvíc, ale že taky neví. Prej tam s takovou opravou ještě nikdo nebyl, takže s největší pravděpodobností asi ne
a Jestli trvám na odpovědi mám si zavolat importéra.
Re: Re:
Napsal: 25 bře 2009, 11:59
od skokan123
adam221 píše:Skokan, vyskusaj pojazdit s autom co ma dvojhmotak, a potom s acccentom.. Rozdiel je v tom dost citelny.....
Aké to je? v čem je rozdíl? kultivovanost motora?
Re: Ako jazdit s dieslom 1.5 CRDi
Napsal: 25 bře 2009, 14:58
od Donald
Přátelé ropáci,
patřím k těm, co brzdí motorem CRDi /s citem/ a dosud jsem nezaznamenal žádnou negativní reakci, tím méně problém se setrvačníkem. Martin Vaculík /Autodiesel/ píše o motoru CRDi 2 l 83 kW, že je odolný a netrpí na problémy s váhou vzduchu a setrvačníkem. Nikde jsem nenašel, že by Hyundai používal dvouhmoťák. Předpokládám, že motory 1,5 a 1,6, které konstručkně vycházejí ze staršího motoru CRDi 2,0, ho též nemají. Ostatně při jízdě a zrychlování z volnoběhu se na 2 nebo 3 rych. stupeň se dá pocítit mírné škubání, což svědčí o tom, že tam dvouhmotový setrvačník není.
Nicméně platí, že u dieselu je větší setrvačník než u benzínu a prudké roztáčení u podřazení mu nemusí prospívat. Ač to dělám, snažím se s citem, příp. s meziplynem. Ale protože motor jde pomaleji do otáček a pomaleji klesá, je to problém trefit.
Doufám, že vám to pomůže. Ale pátrejte dál. Obraťte se na technické odd. Hyundai Motor Company /dovozce/.
Zdraví donald
Re: Ako jazdit s dieslom 1.5 CRDi
Napsal: 25 bře 2009, 20:37
od skokan123
No v pondělí si jdu konečně pro svýho Accenta, tak je tam ještě vyzpovídám. Add mexican: špatně jsem to napsal, v článku psali, že stačí 5-10x podtočit motor a setrvák je v háji a oprava ( výměna za nový) stojí 25-30.000,- peněz
a že i stejně zhoubný je brždění motorem. Z toho cos napsal mi vychází, že ho Accent nemá uff
ale stejně se zeptám pro jistotu.
Re: Ako jazdit s dieslom 1.5 CRDi
Napsal: 25 bře 2009, 21:04
od rokolo
Obávám se, že se stejně nic nedovíš
Re: Ako jazdit s dieslom 1.5 CRDi
Napsal: 25 bře 2009, 22:29
od adam221
Re: Re:
Napsal: 26 bře 2009, 08:00
od _miv_
adam221 píše:Skokan, vyskusaj pojazdit s autom co ma dvojhmotak, a potom s acccentom.. Rozdiel je v tom dost citelny.....
ako ja nie som vobec ziadny odbornik co sa tyka aut aj ked som dokonale technicky typ ale o motorch aut neviem vela. ale teraz som si vlastne uvedomil ako to tu citam, ze ten rozdiel je citit lebo jazdim aj na octavii2 1,9tdi a pri radeni to tak nesklbe ako s accentom. to preradenie je tam plynulejsie skoro ako u benzinu. asi to vyznie smiesne, ale som si myslel, ze accent crdi ma nedokonalu spojku alebo prevodovku, ze tak sklbe pri rade 1-2 resp 2-3 ale je to tym ze to nema teda 2-hmotovy zotrvacnik. ak sa mylim opravte ma
sklbe to hlavne pri rychlom spusteni spojky resp rychlom preradovani. proste na accente spustam spojku pomalsie ako resp su take iste otacky ked to tak nesklbe...
Re: Ako jazdit s dieslom 1.5 CRDi
Napsal: 26 bře 2009, 09:49
od Donald
Myslím, žes na to kápl. Přesně o tom to je. Dvouhmoťák slouží k pohodlí, ale je choulostivný a nákladný při výměně.
Už jsem četl, že existuje náhrada jednohmotová, která má mnohem vyšší výdrž.