Stránka 7 z 7

Re: Re:

Napsal: 25 bře 2009, 11:47
od adam221
Skokan, vyskusaj pojazdit s autom co ma dvojhmotak, a potom s acccentom.. Rozdiel je v tom dost citelny.....

Re: Ako jazdit s dieslom 1.5 CRDi

Napsal: 25 bře 2009, 11:53
od skokan123
Tak jsem volal do prodejny AutoPalace v Butovicích a servisní technik byl mým dotazem evidentně zaskočenej, řekl moment ...pak pět minut ticho, načež mi s lítostí oznámil, že neví. Na moji otázku ať se teda zeptá někoho kdo to ví, mi odpověděl, že se ptal mistra dílny co auta opravuje a ten ví nejvíc, ale že taky neví. Prej tam s takovou opravou ještě nikdo nebyl, takže s největší pravděpodobností asi ne :lol: a Jestli trvám na odpovědi mám si zavolat importéra.

Re: Re:

Napsal: 25 bře 2009, 11:59
od skokan123
adam221 píše:Skokan, vyskusaj pojazdit s autom co ma dvojhmotak, a potom s acccentom.. Rozdiel je v tom dost citelny.....
Aké to je? v čem je rozdíl? kultivovanost motora?

Re: Ako jazdit s dieslom 1.5 CRDi

Napsal: 25 bře 2009, 14:58
od Donald
Přátelé ropáci,
patřím k těm, co brzdí motorem CRDi /s citem/ a dosud jsem nezaznamenal žádnou negativní reakci, tím méně problém se setrvačníkem. Martin Vaculík /Autodiesel/ píše o motoru CRDi 2 l 83 kW, že je odolný a netrpí na problémy s váhou vzduchu a setrvačníkem. Nikde jsem nenašel, že by Hyundai používal dvouhmoťák. Předpokládám, že motory 1,5 a 1,6, které konstručkně vycházejí ze staršího motoru CRDi 2,0, ho též nemají. Ostatně při jízdě a zrychlování z volnoběhu se na 2 nebo 3 rych. stupeň se dá pocítit mírné škubání, což svědčí o tom, že tam dvouhmotový setrvačník není.
Nicméně platí, že u dieselu je větší setrvačník než u benzínu a prudké roztáčení u podřazení mu nemusí prospívat. Ač to dělám, snažím se s citem, příp. s meziplynem. Ale protože motor jde pomaleji do otáček a pomaleji klesá, je to problém trefit.
Doufám, že vám to pomůže. Ale pátrejte dál. Obraťte se na technické odd. Hyundai Motor Company /dovozce/.
Zdraví donald

Re: Ako jazdit s dieslom 1.5 CRDi

Napsal: 25 bře 2009, 20:37
od skokan123
No v pondělí si jdu konečně pro svýho Accenta, tak je tam ještě vyzpovídám. Add mexican: špatně jsem to napsal, v článku psali, že stačí 5-10x podtočit motor a setrvák je v háji a oprava ( výměna za nový) stojí 25-30.000,- peněz :shock: a že i stejně zhoubný je brždění motorem. Z toho cos napsal mi vychází, že ho Accent nemá uff :lol: ale stejně se zeptám pro jistotu.

Re: Ako jazdit s dieslom 1.5 CRDi

Napsal: 25 bře 2009, 21:04
od rokolo
Obávám se, že se stejně nic nedovíš #-o

Re: Ako jazdit s dieslom 1.5 CRDi

Napsal: 25 bře 2009, 22:29
od adam221
Takto vyzera dvojhmotak..
http://www.motorlager.dk/index.cfm?link ... partid=239

Tu je link na vyrobcu dvojhmotakov, a je tam aj jeho prierez :)
http://www.zf.com/brands/content/de/sac ... SACHS.html

Re: Re:

Napsal: 26 bře 2009, 08:00
od _miv_
adam221 píše:Skokan, vyskusaj pojazdit s autom co ma dvojhmotak, a potom s acccentom.. Rozdiel je v tom dost citelny.....
ako ja nie som vobec ziadny odbornik co sa tyka aut aj ked som dokonale technicky typ ale o motorch aut neviem vela. ale teraz som si vlastne uvedomil ako to tu citam, ze ten rozdiel je citit lebo jazdim aj na octavii2 1,9tdi a pri radeni to tak nesklbe ako s accentom. to preradenie je tam plynulejsie skoro ako u benzinu. asi to vyznie smiesne, ale som si myslel, ze accent crdi ma nedokonalu spojku alebo prevodovku, ze tak sklbe pri rade 1-2 resp 2-3 ale je to tym ze to nema teda 2-hmotovy zotrvacnik. ak sa mylim opravte ma :) sklbe to hlavne pri rychlom spusteni spojky resp rychlom preradovani. proste na accente spustam spojku pomalsie ako resp su take iste otacky ked to tak nesklbe...

Re: Ako jazdit s dieslom 1.5 CRDi

Napsal: 26 bře 2009, 09:49
od Donald
Myslím, žes na to kápl. Přesně o tom to je. Dvouhmoťák slouží k pohodlí, ale je choulostivný a nákladný při výměně.
Už jsem četl, že existuje náhrada jednohmotová, která má mnohem vyšší výdrž.