Stránka 7 z 23
Napsal: 10 úno 2008, 22:26
od palčo
Auto mi po naštartovaní a okamžitej jazde síce neposkakuje, ale plyn skoro vôbec (idem skoro na voľnobeh), alebo len veeeeeľmi pomaly pridávam. Mám to mierne z kopca.
Zajtra ráno telefonujem do servisu.
Napsal: 11 úno 2008, 21:38
od palčo
Tak som bol v servise. Zobrali do dielne a po asi 15-20minútach mi oznámili, že musia objednať termistor (ak som si dobre zapamätal), ten príde do 7 dní. Že s tým súvisí kolísanie otáčok na voľnobehu aj ten slabý ťah pri studenom rozjazde. Po výmene sa ozvem. Len ak neprídu mrazy, tak kolísanie sa asi nebude konať. Mne to totiž robilo pri mínus 10 st.C.
Napsal: 15 úno 2008, 19:58
od Silva
Takže to kolísání otáček nemá nic společného s tím jak říkají ,že je tam chyba v softwaru??
Protože mi to taky dělá a když jsem jim to vše vyjmenovala, tak to svedli na ten softwar
Napsal: 15 úno 2008, 21:20
od palčo
Nuž-čo mi povedali, to som napísal. Súčiastka zatiaľ nedošla(možno ide pešo až z turecka
). Napíšem viac po výmene.
Kolísání otáček
Napsal: 15 úno 2008, 21:23
od Pavel46
Při první garančce mi udělali " SERVISNÍ AKCE 2007-003" (Tak je to popsáno v servisní knížce). Zatím necuká jde klidně. Údajně je to nový lepší SW, měl by být výkonější a dokonce snížit spotřebu. Uvidíme !? Hezký večer přeji
Napsal: 15 úno 2008, 21:38
od Silva
Ale už mně to štve
všem vám něco s autem dělají a mě odbyli, že mám čekat až ten problém vyřeší korejci ,chybu kterou mi to hlásilo mi s počítače jen vymazali a poslali domů,s tím,že do měsíce určitě budou umět problém vyřešit ,už je to skoro tři měsíce a neví NIC
No vypadá to ,že je tam budu muset v servise zase osobně navštívit
Až zas někdo budete vědět víc ,písněte .
Díky
Napsal: 16 úno 2008, 13:37
od ovi
tak už jsem mezi váma taky. Dnes ráno po noční -venku -5"C si motor pěkně zaskotačil nahoru a dolů. Blacki , je něco nového v H Olomouc?
Napsal: 16 úno 2008, 15:44
od JoSp
Silva píše:Ale už mně to štve
všem vám něco s autem dělají a mě odbyli, že mám čekat až ten problém vyřeší korejci ,chybu kterou mi to hlásilo mi s počítače jen vymazali a poslali domů,s tím,že do měsíce určitě budou umět problém vyřešit ,už je to skoro tři měsíce a neví NIC
No vypadá to ,že je tam budu muset v servise zase osobně navštívit
Až zas někdo budete vědět víc ,písněte .
Díky
Nic si z toho nedělej, je úplně jedno jestli ti přehrají sw nebo ne, protože to opravdu vyřešeno ještě není. Já jsem byl jeden z prvních, kteří to tady na fóru probírali, to byl leden 2007 ... od té doby nic. Vzhledem k tomu že auto používám na dojíždění do práce a z práce, vždy se studným motorem - tudíž mě to potkává min. 2x denně, tak mě to už "neštve" jak píšeš, mě už to sere
(omlouvám se za expresivní vyjádření), ale nekupoval jsem si 105ku za 300tisíc. Ale asi si na tom stejně jako já... Zvažuji oficiální reklamaci, kterou musí vyřešit do 30 dnů... Mám pocit jako by snad korejci čekali až skončí další zima a pak zas budou mít čas
Tak se snad brzo dočkáme...
Napsal: 16 úno 2008, 16:21
od Matejsl
Ved KIA na slovensku uz prehrava SW davno. Mne ho prehrali pred pol rokom
Napsal: 16 úno 2008, 16:38
od Silva
No taky mně už napadlo dát auto k reklamaci a pokud to do 30 dnů nevyřeší at si ho nechají ,ale pochybuju,že bych uspěla
Takže ještě čekám,ale trpělivost mi pomalu a jistě dochází,pořád poslouchat ty kecy,že se to řeší ,to se už fakt nedá
Mám obavy,že až skončí záruka,tak se to posmolí úplně a já se pak za servis nedoplatím
Jsem z toho zklamaná ,protože jsem čekala ,že s novým autem mi skončí problémy, které jsem co chvilku řešila s naší starou felicíí
Řekla jsem jim ,že na Slovensku se tento problém už vyřešil ,tak mi řekli :to není možné . Už jich mám fakt plnou pr..l
Napsal: 16 úno 2008, 16:50
od JoSp
Matejsl píše:Ved KIA na slovensku uz prehrava SW davno. Mne ho prehrali pred pol rokom
Mě ho přehrávali taky, tuším někdy v únoru 2007 a bylo to naprosto k ničemu... od té doby je to jak popisuje Silva - nevíme, řešíme... už rok...
Napsal: 16 úno 2008, 18:31
od Silva
Napsal: 16 úno 2008, 22:57
od Vok
Bedlivě tady pročítám váš problém a nezbývá než abych vám doporučil moji velice spolehlivou metodu řešení jakýchkoli reklamací. Použijte hrozbu medializace a pokud vám ani po té nevyjdou vstříc, medializujte to, protože jak známo, účel světí prostředky. Moc mě to na Hyundai mrzí, protože moje auto je takřka po pěti letech drsného provozu naprosto OK, ale možná to právě potřebujou, aby se probrali do reality t.j., že takhle se seriózní výrobce nechová.
Hyundai Getz 1,3
Napsal: 17 úno 2008, 09:08
od Silva
Už mám vše sepsané a medializací jsem taky připravena jim pohrozit , jako první jim vytknu,že i když ví o problém Accentu 1.4, že ho dál prodávají a kupující o tom neinformují,takže ze zákona bych vlastně měla právo odstoupit od smlouvy už teď, jelikož mi prodejce zatajil tento problém o kterém už musel loni v srpnu vědět. No mám vše sepsáno a v pondělí jsem v Hyundai jako na koni
Pak napíšu jak jsem dopadla
Napsal: 18 úno 2008, 09:22
od Silva
Takže v servise mi řekli,že už tam za technikama byli i Korejci,tak údajně se co nevidět dočkají vyřešení problému.Pak jsem obvolávala další servisy a v každém mi řekli něco jiného
V jednom,že už je druhá verze sw na světě, ale ještě se testuje ohledně emisí atd. a v Pražském servise mi řekli, že už je dávno problém vyřešen a přehrávají auta už dávno
Jenže pokud mi to tady přehrají někde až v létě stejně nepoznám jestli je vše vpořádku a budu muset čekat do prvních mrazů, abych poznala jestli to pomohlo nebo ne
Uvažuju ,že sjedu do Prahy a nechám to přehrát tam i když jim se to moc nelíbí, když auto není kupované u nich .