Stránka 7 z 85
Napsal: 20 bře 2008, 17:48
od Kcheml
Já jsem ucpanou dálnici podjížděl při cestě ze Žďáru, bohužel kousek před Jihlavou jsem už najel na objízdnou trasu a poslední dva kilometry jel půl hodiny. Ale vcelku si nestěžuji, na dálnici to muselo mnohem horší. On tento týden na Vysočině byl (je) vůbec zrádný, v zásadě bych ho hodnotil jako nejhorší z celé zimy.
Napsal: 20 bře 2008, 19:02
od ZdeněkSvoboda
Kcheml píše:Já jsem ucpanou dálnici podjížděl při cestě ze Žďáru, bohužel kousek před Jihlavou jsem už najel na objízdnou trasu a poslední dva kilometry jel půl hodiny. Ale vcelku si nestěžuji, na dálnici to muselo mnohem horší. On tento týden na Vysočině byl (je) vůbec zrádný, v zásadě bych ho hodnotil jako nejhorší z celé zimy.
S tím musím souhlasit.
Včera jsem měl pilno zastavit na křižovatce u Motorpalu (samý led pod sněhem, zachránila mě až ruční brzda a následný smyk
) a v úterý mě málem sešrotoval kamion na Znojemské křižovatce. Opravdu pestrý týden na Vysočině a konkrétně v Jihlavě
Ještěže nemám už nového Accentíka...takové nervy
ručná brzda
Napsal: 30 bře 2008, 21:53
od Petusko73
Pri výmene letných pneu som si všimol vec, ktorá mi nedá pokoj. Pri plnom zatiahnutí ručnej brzdy majú kolesá vôľu asi 1-1,5 cm. To znamená, že s autom viem pohnúť dopredu (aj dozadu). Po tejto vzdialenosti to už ďalej ale nejde a brzdy držia. Je to normálne?
Skôr si myslím, že tie brzdy by mali byť "zahryznuté". Skúšal som to na Fábii aj na Octávke a s nimi som nepohol ani milimeter.
Napsal: 30 bře 2008, 22:17
od ovi
dnes jsem taky přehazoval kola a to samé - zadní kola při zatažené ručce jdou ten cenťák úplně lehce pootočit-čučel jsem jako blázen. zeptám se nato. Nebude to mít spojitost s ABS?
accent 1,4 benzin
Napsal: 30 bře 2008, 22:21
od palčo
Všimol som si to tiež. Mám taký dojem, akoby bolo uloženie mechanizmu ručnej brzdy (v kolese) na nejakom silentbloku. Možno je to kvôli mäkšiemu zabrzdeniu pri zatiahnití brzdy, lebo držia naozaj dobre.
Keď budem dávať letné, tak sa na to pozriem lepšie.
Re: ručná brzda
Napsal: 30 bře 2008, 23:24
od Mexican
Petusko73 píše:Pri výmene letných pneu som si všimol vec, ktorá mi nedá pokoj. Pri plnom zatiahnutí ručnej brzdy majú kolesá vôľu asi 1-1,5 cm. To znamená, že s autom viem pohnúť dopredu (aj dozadu). Po tejto vzdialenosti to už ďalej ale nejde a brzdy držia. Je to normálne?
Skôr si myslím, že tie brzdy by mali byť "zahryznuté". Skúšal som to na Fábii aj na Octávke a s nimi som nepohol ani milimeter.
mna to prekvapilo na prednych = mal som tam zaradenu spaitocku a kolesa sli pootoci o peknych par stupnov.. u rucnej to pri rozjazde tak cukne - akoby sa to chcelo pohnut ale potom sa to zabrzdi.. nejak to neriesim, lebo brdzi to paradne, rucna tiez a pri vymene kolies pouzivam za koleso zarazku
problemy -rucna brzda
Napsal: 31 bře 2008, 01:23
od adam221
Taktiez to mne robi... Ale myslim si, ze je to normalne nakolko tam je mala vola, a robi to aj na ostanyx autach, ktore maju takto riesene zadne brzdy... napr. Toyota Avensis d4d rv2006
Napsal: 01 dub 2008, 15:45
od Petusko73
Takže bol som s tým v servise, pozreli sa na to a nijaký problém tam nenašli. Zadná brzda je vraj kombinovaná bubnovo-kotúčová. A tá vôľa je vraj spôsobená konštrukciou systému zavesenia a bŕzd.
Napsal: 01 dub 2008, 16:56
od palčo
Áno. Zadná brzda je kombinovaná. Je tam taká malá gumená krytka, cez ktorú môžeš vidieť brzdové čeľuste ručnej brzdy a snáď aj ich opotrebenie. Aj keď pri normálnom brzdení ručnou sa tie ani nemôžu opotrebovať.
Napsal: 02 dub 2008, 08:39
od Burža
Myslim si ze je to bezna vec ta vule - kdyz nekdo tesne parkuje (podelne), tak si te ten centimetr odstrci kdyz se o tebe opre. Ve velkych mestech to vidim casto.
Napsal: 03 dub 2008, 19:11
od ZdeněkSvoboda
Ahoj.
Dotaz trošku mimo.
Je fobie a accent ve stejné třídě??
Napsal: 03 dub 2008, 21:05
od Schwarzie
Není
, fobie teda ne, ale Fabie a Accent podle mne určitě jo. Segment B nebo jak to nazývají.
Napsal: 03 dub 2008, 21:14
od ZdeněkSvoboda
Aha, já jen, že jsem se dneska hádal s nějakým trotlem na jednom fóru.
A on tam vychvaloval Fabii. Já napsal, že 1,6 accenta v eleganci mám za 300 000, přitom za fabii se stejným motorem a výbavou bych dal o 100 000 víc.
A on hnedka, že accent a fabia je jiná cenová kategorie. Nevím v čem je to jiná kategorie, když je to tedy stejná třida. Prostě jsem se mu musel vysmát. Trotl jeden.
Napsal: 03 dub 2008, 21:19
od Mexican
ZdeněkSvoboda píše:Aha, já jen, že jsem se dneska hádal s nějakým trotlem na jednom fóru.
A on tam vychvaloval Fabii. Já napsal, že 1,6 accenta v eleganci mám za 300 000, přitom za fabii se stejným motorem a výbavou bych dal o 100 000 víc.
A on hnedka, že accent a fabia je jiná cenová kategorie. Nevím v čem je to jiná kategorie, když je to tedy stejná třida. Prostě jsem se mu musel vysmát. Trotl jeden.
ale ten trotl mal pravdu - fabia je ina cenova kategoria
aj Mercedez A je ina cenova kategoria... BTW co sa tyka tried, nova fabia je kratsia, ma mensi razvor, mensi kufor, je uzsia, vzdialenost od spojkoveho pedala po zadnu pravu opierku j mensia (co urcuje triedu).. myslim ze jedina vec v com ma cm navyse je vyska
ak neratame motorizaciu RS, je fabia tragicky podmotorizovana.. takze ano, trotl mal pravdu ze fabia je ina cenova kategoria.. ale za ten rozdiel v cene clovek nedostane vobec nic.. no ruku na srdce, mozno kvalitnejsi lak, nic viac
Napsal: 04 dub 2008, 10:53
od Rudolf
Viděl jsem nějaký statistiky a Accent byl v segmentu s Oktávií. Jinak do 11.2.2008 jsem jezdil ve Fábii kombi 1.4 16V 55kW, takže si dovolím srovnání. Accent je určitě větší papírově ale hlavně i pocitově (potvrzeno manželkou a dcerou, které mají vždy pravdu...
). Fábie má lepší podvozek. Chová se líp v zatáčkách. Neříkám, že Accent ho má špatnej, ale mě pocitově Fábie přišla v tomto lepší. Motor se nedá srovnávat. 27kW rozdílu je nesrovnatelných, jenom snad v Accentu je víc slyšet. O posilovači jsem psal už jinde, zatím jsem se s ním nesrovnal. Jsem s Accentem velmi spokojen a za 100000,-Kč navíc Fábie zcela určitě nestojí.