Stránka 7 z 9

Re: H 1 NEW

Napsal: 23 srp 2013, 15:46
od Franta H1
Bacha na záruku. ](*,) Když si necháš udělat servis jinde pravděpodobně Ti padne záruka na auto. V Po. se podívám do účetnictví na kolik mi vyšel servis po 20000. Myslím si že to bylo do 5000. Měnil se jen olej a filtr a ostatní jen kontrola. Servis mi dělá známej co :hyu: prodává a pocítá dneska na hodinu asi 390kč. Jinak já jsem měl 20000 za necelýho půl roku.

Re: H 1 NEW

Napsal: 23 srp 2013, 17:34
od TycoonX
ND sa dajú pozháňať aj použité za facku, tak neviem čo nariekate ?! Pravda diely ktoré musia ísť nové (brzdy,spojka,tesnenia,bežné údržbové nd) sú v cenovej relácií hummra H2.. to je aj hlavný dôvod prečo predávam môj starex..
Mal som ho na ťahanie prívesu..ale zistil som že aj kombi osobák to v pohode znesie a za nepomerne nižšiu cenu.

foto pre zaujímavosť :D
Obrázek

Re: H 1 NEW

Napsal: 23 srp 2013, 22:11
od Franta H1
Protože provozuju dodávky, tak vím že něco něco stojí. Nicméně platit za servis po 20000 kdy je auto nový 12 peněz je asi blbost. To je asi jak na Mercedesa. :hyu: nabídne lacinější auto ale to potom je pomsta za sudety. Jako paradox jsou ceny ND na Land rovera kterýho jsem si pořídil na zimu. Vačková hřídel - 1600, rozvodový kola a řetěz 1000kč, hydroštel 50kč, vejfuk cca 40kg železa 2500kč, přední + zadní kotouče 1500, přední + zadní destičky 1000kč, 12x brzd válečky + gumičky necelý 2000.... vše origo a pokud není tak kvalitní náhrada. Šmejdy neberu jinak obyč auto žádná elektronika a co zařadím to tam je. =D>

Re: H 1 NEW

Napsal: 24 srp 2013, 15:55
od oltcitak
dobre auta,co nieco vydrzali sa uz davno prestali robit,teraz je to vzdy len o poziadavkach a kompromisoch :-k
PS Tycoone,Starex nieje moc dobry na tahanie a 4WD uz duplom :!:

Re: H 1 NEW

Napsal: 24 srp 2013, 17:00
od TycoonX
Prečo by nebol? A čo je podla teba vhodné na tahanie?

Re: H 1 NEW

Napsal: 24 srp 2013, 17:48
od oltcitak
zaves iba na 1500kg,na asfalte nemozes pouzit predny nahon....... dobre tahace su T4,T5...alebo Discosky,a pod.
PS to sa ti ten Starex moc neohrial doma,hmm.... :?:

Re: H 1 NEW

Napsal: 24 srp 2013, 19:34
od Franta H1
TycoonX píše:ND sa dajú pozháňať aj použité za facku, tak neviem čo nariekate ?! Pravda diely ktoré musia ísť nové (brzdy,spojka,tesnenia,bežné údržbové nd) sú v cenovej relácií hummra H2.. to je aj hlavný dôvod prečo predávam môj starex..
Mal som ho na ťahanie prívesu..ale zistil som že aj kombi osobák to v pohode znesie a za nepomerne nižšiu cenu.

foto pre zaujímavosť :D
Obrázek
To když budeš za tim - asi citronem C5 tahat takovouhle káru tak mu dáš taky zabrat i když to budeš tahat prázný. Vzhledem ke kvalitě zadních per u :hyu: bych neřekl že ani H1 moc vhodný k tahání težkých přívěsů nebudou.
Ale tohle jo

Re: H 1 NEW

Napsal: 24 srp 2013, 19:40
od oltcitak
Starex ma vzadu vinute pruziny a je to este maksie a ta C5 dostane zabrat inac na frak(spojka,brzdy..) kratkodobo sa da,ale trvale tahat,no nevim :-k

Re: H 1 NEW

Napsal: 24 srp 2013, 19:40
od Franta H1
pokračování

Re: H 1 NEW

Napsal: 25 srp 2013, 18:26
od TycoonX
Ale ohrial, užil som si ho ale az pred nedavnom som sem zavítal, mám ho vyše roka´..no a neak stratil význam..a tiež ma velmi sklamala tá korózia, mal som za to že je to kvalitnejší voz ako felicia..a nieje..
C5 ťahá v pohode tých 1,6t, papierovo 2t znesie..takže by som sa nebál, už ťahám len s C5..na zimu to sice nieje perfektne auto (nema 4wd) ale zase má esp a somariny..základ sú aj tak vždy pneu

Re: H 1 NEW

Napsal: 25 srp 2013, 18:57
od Franta H1
C5 je zase super pohodlný kulevalošfaro. Kdysi jsem si ho chtěl koupit ale vyhrálo to Berlingo.
Jinak jsem zvědavej jak vydrží :hyu: 1 ohledně koroze. Když to bylo nový, celý jsem to rozebral a vystříkal voskem co šlo a loni na podzim jsem to zopakoval a nechal jsem nastříkat spodek. V zimě to už loni moc nejezdilo, tak se za nějakej rok uvidí jak to korejci dělaji.

Re: H 1 NEW

Napsal: 25 srp 2013, 19:01
od TycoonX
je, ale C6 by sa mi páčila viac..aj pohodlím je o 2 triedy vyššie

-vosk je na nič, treba kvalitný bitumén/kaučuk ..ale všimol som si bodky začínajúcej korózie kade tade po lemoch karosérie a zasúvacích dverí.. fakt hamba, je to r.v 2006 a má real 115 000km

Re: H 1 NEW

Napsal: 26 srp 2013, 08:15
od Espero
Cena 13 000 je neprůchodná, pro mě by to znamenalo 1,30 Kč na 1 km jízdy periodický servis bez závad. Vůbec si tam nevidí do huby. Odrazují si kšefty.

Re: H 1 NEW

Napsal: 26 srp 2013, 08:22
od Espero
Franta H1 píše: ...Jinak jsem zvědavej jak vydrží :hyu: 1 ohledně koroze. Když to bylo nový, celý jsem to rozebral a vystříkal voskem co šlo a loni na podzim jsem to zopakoval a nechal jsem nastříkat spodek. V zimě to už loni moc nejezdilo, tak se za nějakej rok uvidí jak to korejci dělaji.
Mám H1 z 03/2004 a jediné co mám rezavé jsou zadní pravé dveře-křídlovky. Totiž oni ve výrobě plastizolem ucpali odtokové kanálky na spodku dveří, takže zkondenzovaná voda neodkapávala ven. Takže závada z výroby. Už jednou jsem to nechal před 3 roky provařit, stálo to 1 500 Kč, tam to drží, ale vyvalilo se to vedle a jsou tam nyní 2 malé puchýřky tak 3 mm nad spodní hranou dveří. Budu to muset nechat vyříznout v pásu šířky celých dveří a do výšky tak 5 cm a znovu navařit. Nové dveře mi v Butovicích s montáží i s lakem nabídli za nějakýcjh 29 tisíc Kč. To bych si radši vydloubl koleno.
Jinak mám také vystříkané dutiny, už od r. 2007 a spodek už podruhé. Ze spodu je to jako nové.

Re: H 1 NEW

Napsal: 26 srp 2013, 19:51
od Franta H1
-vosk je na nič, treba kvalitný bitumén/kaučuk ..ale všimol som si bodky začínajúcej korózie kade tade po lemoch karosérie a zasúvacích dverí.. fakt hamba, je to r.v 2006 a má real 115 000km[/quote]



Vosk je jen pro začátek. Dál bude vyzkoušená směs 1 díl petroleje, 1 díl nafty a do toho se rozmíchá piksla grafitový vazelíny a všechno se tím vystříká. Stačí velká injekční stříkačka. Kam to nedostříkne tam to vyvzlíná a to dost daleko. Nevýhodou je že už na to nikdy nic nechytne a to ani rez.