Stránka 7 z 10

Napsal: 29 led 2008, 15:17
od lobsty
To zní docela přesvědčivě, a jak je to s tim, že bych na V-power neměl jezdit pořád?

Napsal: 29 led 2008, 15:26
od Vladislav Bureš
lobsty píše:To zní docela přesvědčivě, a jak je to s tim, že bych na V-power neměl jezdit pořád?
Tak to netuším slyšel jsem to jen tak že na V-Power občas aby pročistili motor a palivovou soustavu a jinak klasika ale to bylo kůli ceně že jim to jinak příjde na nic a zbytečné. Spousty lidí jezdí jedině na V-Power nebo V-Power Racing dávají autu kouř a nic se nikomu s motorem kůli palivu nestalo neříkám někdy může prasknout ojnice ale to je dáno úpravama na výkonu a sériovými díly ale nikdy jsem neviděl a neslišel o autě s podpálenáma ventilama a tuningy mě živili 5let za tu dobu jsme měli na dílně nezpočet bavoráků audin merceresů a jiných sporťáků široka coráda civiky atd všechno to jezdilo na pořádná paliva a nikdy nic spojené s druhem paliva a jen kladné ohlasy.
Praktické SX forum jezdí pouze na V-Power nebo V-Power Racing a také nic žádné problémi nevím co se kde pořád plaší neříkám závodní palivo je něco úplně jiného ale tohle je jen o něco lepší benzín ať už budu mluvit o V-Poweru nebo V-Power Racingu

Napsal: 29 led 2008, 15:32
od Selshig
tak tohle mi napsal jeden z nas který o motorech ví mnohem víc než ja a taky k němu tady na foru patři ne jedno poděkování...
"Ahoj!
Motor je sknstruovany na 91.Kdyz budes jezdit na 95 tak se nic nedeje.Kdyz tam das obcas 100 tak se taky nic nedeje ,ale nesmis ho tam lejt furt pac na to nejsou delany sedla ventilu a samotny ventily.Jinak necekej rapidni narust vykonu!Tu 1KWatu nemuzes poznat! Wink"

Napsal: 29 led 2008, 15:42
od lobsty
Vladislav Bureš píše:
lobsty píše:To zní docela přesvědčivě, a jak je to s tim, že bych na V-power neměl jezdit pořád?
Tak to netuším slyšel jsem to jen tak že na V-Power občas aby pročistili motor a palivovou soustavu a jinak klasika ale to bylo kůli ceně že jim to jinak příjde na nic a zbytečné. Spousty lidí jezdí jedině na V-Power nebo V-Power Racing dávají autu kouř a nic se nikomu s motorem kůli palivu nestalo neříkám někdy může prasknout ojnice ale to je dáno úpravama na výkonu a sériovými díly ale nikdy jsem neviděl a neslišel o autě s podpálenáma ventilama a tuningy mě živili 5let za tu dobu jsme měli na dílně nezpočet bavoráků audin merceresů a jiných sporťáků široka coráda civiky atd všechno to jezdilo na pořádná paliva a nikdy nic spojené s druhem paliva a jen kladné ohlasy.
Praktické SX forum jezdí pouze na V-Power nebo V-Power Racing a také nic žádné problémi nevím co se kde pořád plaší neříkám závodní palivo je něco úplně jiného ale tohle je jen o něco lepší benzín ať už budu mluvit o V-Poweru nebo V-Power Racingu

No já už taky začal jezdit jedině na V-power a racing zkusim až za týden dva, chci si zvyknout na tenhle výkon, abych pak poznal případnej rozdíl.

Napsal: 29 led 2008, 15:43
od Vladislav Bureš
Dobrá a tak se také zeptám proč respektive co je špatně na ventilech a sedlech ventilů že by to nevydrželi protože když se podívám na geometrii dosedacích ploch o proti autům konstruovaným na 98ku nevidím rozdíl a stále si zastávám názor hlídání směsy které si hlídá spalování směsy a tím i vlastnosti plynů působící na výfukoné části motoru nebráním se tomu ale když jsou háčka schopna celý svůj provoz jezdit na 95ku která je také v rozporu se stavbou motoru jak se tu také říká bez poškození ke kterému musí docházet zrovna tak jako v případě 100ky ale samozřejmě pomaleji o proti 100ce tak mě zajímá jak je to možné.
Uvedu příklad na 91 na kterou je auto stavěno vydrží ventili 400 000km
na 95ku už jen 300 000km
a na 100ku 200 000km

Tak to bych to chápal a souhlasil s tím ale jinak že 95ka je naprosto v pořádku a 100 už ne to prostě neberu. Tak mi to zkuste patřičně vysvětlit že se mýlím. Nemluvě o poškozeních motorů detonacemi ke kterým prakticky nedochází u 100 octanů protože je to taková proti váha když budu brát v úvahu ze trpí ventili. Jednou trpí trpí tedy ventil (vynecháme to že si myslím něco jiného) ale při horším palivu při detonacích trpí píst kroužkdy pístní čep ojnice ojniční pánve klikovka a pánce klikových ložisek. Tak co je v tomto případě lepší přebroušení ventilů a sedel po i kdyby 70tic km nebo oprava toho zbytku :?:

Napsal: 29 led 2008, 15:44
od lobsty
Selshig píše:tak tohle mi napsal jeden z nas který o motorech ví mnohem víc než ja a taky k němu tady na foru patři ne jedno poděkování...
"Ahoj!
Motor je sknstruovany na 91.Kdyz budes jezdit na 95 tak se nic nedeje.Kdyz tam das obcas 100 tak se taky nic nedeje ,ale nesmis ho tam lejt furt pac na to nejsou delany sedla ventilu a samotny ventily.Jinak necekej rapidni narust vykonu!Tu 1KWatu nemuzes poznat! Wink"
Zajímalo by mě jestli se dozvíme někdy pravdu? :lol: sou tu dva názory :lol: asi bude někdo muset vzít accenta a jezdit na racing dokud se nestane to co tu tvrdíš......

Napsal: 29 led 2008, 15:48
od Selshig
ja nevim jestli jezdim na jetku nebo na omv nebo shell nebo essu tak jsem vždy většině autum natrhl prdel...nevím stejně na co vám je výkon když je 50km/h v obci a 90km/h mimo obec...copak neumíte jezdit podle předpisů :lol: :lol: :lol: :lol: ( ironie )

jak říka muj soused (co ma fiata punto 3dv. 1,4 16V cca nějakych 100koní a 850kilo v zakladu) nepotřebuju racing na to abych nepředjel bmw a dalši šumky na cestě, plně sním souhlasím vím co to jeho žihadlo dovede....

Okt

Napsal: 29 led 2008, 15:53
od Pida
Ale no tak "vybuch neni zavisly na oktanovem cisle, to urcuje nachylnost k detonaci" ano urcuje, prave ze urcuje, palivo nevybuchne tak brzy a dojde k vetsimu stlaceni, tudiz k vetsi explozi potom....

Napsal: 29 led 2008, 15:54
od Vladislav Bureš
Selshig píše:ja nevim jestli jezdim na jetku nebo na omv nebo shell nebo essu tak jsem vždy většině autum natrhl prdel...nevím stejně na co vám je výkon když je 50km/h v obci a 90km/h mimo obec...copak neumíte jezdit podle předpisů :lol: :lol: :lol: :lol: ( ironie )

jak říka muj soused (co ma fiata punto 3dv. 1,4 16V cca nějakych 100koní a 850kilo v zakladu) nepotřebuju racing na to abych nepředjel bmw a dalši šumky na cestě, plně sním souhlasím vím co to jeho žihadlo dovede....
Kamarád měl dačii 1300 také přez stokoníků a nějakých 800kilo v pěti lidech to jelo 200 fakt mazec to potom spoustalidu nechápala co je to předjíždí :lol:

Napsal: 29 led 2008, 15:58
od lobsty
Selshig píše:ja nevim jestli jezdim na jetku nebo na omv nebo shell nebo essu tak jsem vždy většině autum natrhl prdel...nevím stejně na co vám je výkon když je 50km/h v obci a 90km/h mimo obec...copak neumíte jezdit podle předpisů :lol: :lol: :lol: :lol: ( ironie )

jak říka muj soused (co ma fiata punto 3dv. 1,4 16V cca nějakych 100koní a 850kilo v zakladu) nepotřebuju racing na to abych nepředjel bmw a dalši šumky na cestě, plně sním souhlasím vím co to jeho žihadlo dovede....
zapomněl si nějak zmínit jeho rok výroby..... raději budu tankovat dražší benzín, než si pořídit starou šunku co má "dobrej" motor. :wink:

Napsal: 29 led 2008, 15:58
od lobsty
Selshig píše:ja nevim jestli jezdim na jetku nebo na omv nebo shell nebo essu tak jsem vždy většině autum natrhl prdel...nevím stejně na co vám je výkon když je 50km/h v obci a 90km/h mimo obec...copak neumíte jezdit podle předpisů :lol: :lol: :lol: :lol: ( ironie )

jak říka muj soused (co ma fiata punto 3dv. 1,4 16V cca nějakych 100koní a 850kilo v zakladu) nepotřebuju racing na to abych nepředjel bmw a dalši šumky na cestě, plně sním souhlasím vím co to jeho žihadlo dovede....
zapomněl si nějak zmínit jeho rok výroby..... raději budu tankovat dražší benzín, než si pořídit starou šunku co má "dobrej" motor. :wink:

Napsal: 29 led 2008, 15:59
od Selshig
lobsty píše:
Selshig píše:ja nevim jestli jezdim na jetku nebo na omv nebo shell nebo essu tak jsem vždy většině autum natrhl prdel...nevím stejně na co vám je výkon když je 50km/h v obci a 90km/h mimo obec...copak neumíte jezdit podle předpisů :lol: :lol: :lol: :lol: ( ironie )

jak říka muj soused (co ma fiata punto 3dv. 1,4 16V cca nějakych 100koní a 850kilo v zakladu) nepotřebuju racing na to abych nepředjel bmw a dalši šumky na cestě, plně sním souhlasím vím co to jeho žihadlo dovede....
zapomněl si nějak zmínit jeho rok výroby..... raději budu tankovat dražší benzín, než si pořídit starou šunku co má "dobrej" motor. :wink:
ro kvyroby 2004 jeho fiata....

Re: Okt

Napsal: 29 led 2008, 16:00
od Vladislav Bureš
Pida píše:Ale no tak "vybuch neni zavisly na oktanovem cisle, to urcuje nachylnost k detonaci" ano urcuje, prave ze urcuje, palivo nevybuchne tak brzy a dojde k vetsimu stlaceni, tudiz k vetsi explozi potom....
většímu stalčení :idea: tak to jsem nepochopil jak se může ve válce něco více stlačit když máš pořád stejné všechny mechanické části? Kůli zpoždění výbuchu se zvětšuje předstih běžný je okolo 7° a u racingu tuším okolo 15° podstata je aby k počátku vlastní řízené expanze došlo v tu pravou chvíli která je prakticky obdobná pro všechna paliva

Napsal: 29 led 2008, 16:00
od lobsty
Vladislav Bureš píše:
Selshig píše:ja nevim jestli jezdim na jetku nebo na omv nebo shell nebo essu tak jsem vždy většině autum natrhl prdel...nevím stejně na co vám je výkon když je 50km/h v obci a 90km/h mimo obec...copak neumíte jezdit podle předpisů :lol: :lol: :lol: :lol: ( ironie )

jak říka muj soused (co ma fiata punto 3dv. 1,4 16V cca nějakych 100koní a 850kilo v zakladu) nepotřebuju racing na to abych nepředjel bmw a dalši šumky na cestě, plně sním souhlasím vím co to jeho žihadlo dovede....
Kamarád měl dačii 1300 také přez stokoníků a nějakých 800kilo v pěti lidech to jelo 200 fakt mazec to potom spoustalidu nechápala co je to předjíždí :lol:
ale no tak, přece se tu nebudem dohadovat kterej kámoš měl lepší auto, vraťme se k tématu :lol:

Napsal: 29 led 2008, 16:02
od lobsty
Selshig píše:
lobsty píše:
Selshig píše:ja nevim jestli jezdim na jetku nebo na omv nebo shell nebo essu tak jsem vždy většině autum natrhl prdel...nevím stejně na co vám je výkon když je 50km/h v obci a 90km/h mimo obec...copak neumíte jezdit podle předpisů :lol: :lol: :lol: :lol: ( ironie )

jak říka muj soused (co ma fiata punto 3dv. 1,4 16V cca nějakych 100koní a 850kilo v zakladu) nepotřebuju racing na to abych nepředjel bmw a dalši šumky na cestě, plně sním souhlasím vím co to jeho žihadlo dovede....
zapomněl si nějak zmínit jeho rok výroby..... raději budu tankovat dražší benzín, než si pořídit starou šunku co má "dobrej" motor. :wink:
ro kvyroby 2004 jeho fiata....
ooo tak to jo. :lol: