Spotreba 2.0 CVVT benzin TUCSON
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
Tak přestavbu jsem pořídil za 40 000,- Kč s toroidní nádrží - tedy místo rezervy. Nyní řeším legislativu, zda to lze naohýbat tak, abych mohl jezdit bez rezervy - tedy sledování tlaku v pneu + sada na opravu - jenže by to mělo být na základě MnD popsáno jako varianta v techničáku.bernard.kratochvil píše:Teď mne napadl dotaz: kolik stoji taková přestavba na plyn? asi a kam se dá nádrž, do mista na rezervu, nebo do kufru? dík. BEN
Volil jsem nádrž místo rezervy, protože je pak všechen plyn mimo prostor osádky a tu rezervu si uhnu vždy tak jak potřebuji, buď v kufru, nebo na nosníky na střechu a nebo ........ ji pak najdu doma v garáži.
zatím to tak vidím na 11,5 až 12 l LPG na 100km u SF 2,4
clay
Santa Fe 2,7i V6 + Santa Fe 2,4i - nyní LPG sekvence
(Toyota Carina E Combi; Ford Sierra 1,8 TDi ; Sonata 2,0 16v odpočívá v Hyundaiáckém ráji s 375 000 km
Škoda 125 L ; Škoda 120 GLS; Škoda 1100MB; Škoda 110L; Škoda Octavia Combi 1963)
(Toyota Carina E Combi; Ford Sierra 1,8 TDi ; Sonata 2,0 16v odpočívá v Hyundaiáckém ráji s 375 000 km
Škoda 125 L ; Škoda 120 GLS; Škoda 1100MB; Škoda 110L; Škoda Octavia Combi 1963)
Ahoj, mě to žere taky jako býk. (Tucson 2.0 16V manual.)
Celkový průměr mám 11,6, jezdím ale hodně po městě.
Příští týden jedu do servisu po 15 tis., tak se těším na pohádky.
Už na mě zkoušeli "špatný ukazatel spotřeby" a "benzín z levných benzínek", tak napíšu, co mi budou vyprávět teď.
Každopádně Tucson je můj poslední Hyundai. Na podvody jsem háklivej, jeden už na mě zkoušeli při koupi, jmenovalo se to Hyundai bonus leasing.
fil
Celkový průměr mám 11,6, jezdím ale hodně po městě.
Příští týden jedu do servisu po 15 tis., tak se těším na pohádky.
Už na mě zkoušeli "špatný ukazatel spotřeby" a "benzín z levných benzínek", tak napíšu, co mi budou vyprávět teď.
Každopádně Tucson je můj poslední Hyundai. Na podvody jsem háklivej, jeden už na mě zkoušeli při koupi, jmenovalo se to Hyundai bonus leasing.
fil
fil
Tucson 2.0 16V
Tucson 2.0 16V
Ještě jednou ke spotřebě
slyšel jsem něco o metodice měření spotřeby paliva pro účely TP a jiné - metodika měření není o tom kde auto jezdí, ale jsou předepsány otáčky motoru, zařazená rychlost a doba, po kterou auto jede na válcích. Tedy teoreticky stanovené podmínky, které v žádném případě nezohledňují žádné praktické vlivy okolí na spotřebu.
Tedy "městský provoz" není o jízdě ve městě, rozjezdech, akceleraci a brždění !!! ale o ustáleném převálování kol za určitých otáček motoru ( jakoby rychlosti ) při zařazeném určitém převodovém stupni na válcích zkušebny.
Tedy nevím jestli jsem tyto poznatky načerpal zde na fóru v jiné sekci, nebo někde jinde, ale jestli takhle stanovují i produkování škodlivin ve výfukových plynech, pak chápu proč jsou TDi šetné k životnímu prostředí i když při každé akceleraci hulí jak darebná kamna.
A jestli takhle měří i hluk vozidla za provozu tak obvzlášť, protože pak by konzernové TDi musela mít zákaz jízdy v noci.
takže nemusí jít o záměrné klamání, ale jen a pouze o přesné dodržování předepsané měřící metodiky a uvádění výsledků, které vyjdou.
Vím - nepotěším, ale co se s tím dá dělat.
clay
slyšel jsem něco o metodice měření spotřeby paliva pro účely TP a jiné - metodika měření není o tom kde auto jezdí, ale jsou předepsány otáčky motoru, zařazená rychlost a doba, po kterou auto jede na válcích. Tedy teoreticky stanovené podmínky, které v žádném případě nezohledňují žádné praktické vlivy okolí na spotřebu.
Tedy "městský provoz" není o jízdě ve městě, rozjezdech, akceleraci a brždění !!! ale o ustáleném převálování kol za určitých otáček motoru ( jakoby rychlosti ) při zařazeném určitém převodovém stupni na válcích zkušebny.
Tedy nevím jestli jsem tyto poznatky načerpal zde na fóru v jiné sekci, nebo někde jinde, ale jestli takhle stanovují i produkování škodlivin ve výfukových plynech, pak chápu proč jsou TDi šetné k životnímu prostředí i když při každé akceleraci hulí jak darebná kamna.
A jestli takhle měří i hluk vozidla za provozu tak obvzlášť, protože pak by konzernové TDi musela mít zákaz jízdy v noci.
takže nemusí jít o záměrné klamání, ale jen a pouze o přesné dodržování předepsané měřící metodiky a uvádění výsledků, které vyjdou.
Vím - nepotěším, ale co se s tím dá dělat.
clay
Santa Fe 2,7i V6 + Santa Fe 2,4i - nyní LPG sekvence
(Toyota Carina E Combi; Ford Sierra 1,8 TDi ; Sonata 2,0 16v odpočívá v Hyundaiáckém ráji s 375 000 km
Škoda 125 L ; Škoda 120 GLS; Škoda 1100MB; Škoda 110L; Škoda Octavia Combi 1963)
(Toyota Carina E Combi; Ford Sierra 1,8 TDi ; Sonata 2,0 16v odpočívá v Hyundaiáckém ráji s 375 000 km
Škoda 125 L ; Škoda 120 GLS; Škoda 1100MB; Škoda 110L; Škoda Octavia Combi 1963)
Spotřeba paliva a Finanční úřad
Dobrý den .Také jsem majitelem Tucsona ,koupil jsem ho do firmy na konci roku 2005 a jsem velice spokojený nebo snad byl dokud mne nepozval finanční úřad z důvodů nadměrné spotřeby .Jelikož má v TP 8,53a já udavám 12-13 l/100 a také mi bylo vysvětlováno v servisu ,že po zajetí bude vše OK.ale skutek utek. Může mi někdo poradit co mám v dané situaci dělat. Děkují Všem.
Pro finančák jsou dle mě směrodatné údaje z TP, takže směrem k nim musíš vykazovat vše podle toho, tam žádný prostor k manipulaci nebude. Jedině zkoušet dál prodejce případně jiné servisi, jestli tam není závada. Taky není od věci, nechat s tím autem projet někoho jiného a srovnat spotřebu. Dva řidiči můžou mít na stejným autě rozdíl spotřeby v řádech litrů
Audi A8 4.2Q
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
Saab 9-5 3.0 V6 Turbo kombi
+ Hyundai SantaFe 2.4-T r.2006 (nyní brázdí silnice na Slovensku)
tlumiče Monroe CZ - http://www.tlumice-monroe.cz
tlumiče Kayava - http://www.kayaba-tlumice.cz
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 15 bře 2008, 08:01
- Bydliště: Svobodné Heřmanice 218
tucson spotřeba
Před časem jsem zakoupil staršího tucsona benzína najeto 42 tisíc
po prvním majiteli verze N1, Současná spotřeba je kolem 10,1 až 10,4 litru na 100 km a jizdou do 120 km prostě slušně.
Mám nabídku přestavby na LPG --- jaký je na toto názor ... jsem mováček vozidlo vlastním týden najeto do 800 km,.
po prvním majiteli verze N1, Současná spotřeba je kolem 10,1 až 10,4 litru na 100 km a jizdou do 120 km prostě slušně.
Mám nabídku přestavby na LPG --- jaký je na toto názor ... jsem mováček vozidlo vlastním týden najeto do 800 km,.
- bernard.kratochvil
- *
- Příspěvky: 77
- Registrován: 09 lis 2005, 11:52
- Bydliště: Vsetín
Myslim, ze by si mohol pouzit scenar popisany nizsie, teda ak sa Ti oplati do toho investovat 10 - 12 tisic (myslim si, ze ziadny DU neuzna nejake potvrdenie od importera, kde pise, ze spotreba moze byt aj 12 - 13 L , DU chce presne cislo).
U nas si davali merat spotrebu akreditovanou skusobnou, hlavne na autach, ktore boli napr. prevazne prevadzkovane mimo pevnych ciest alebo skoro permanentne s privesom.
(vtedy to robil napr. Statny skusobny ustav dopravnej a stavebnej techniky v Ziline).
Vysledkom merania bol certifikat s okruhlou peciatkou skusobne, kde bola kvantifikovana realna spotreba pri tvojich prevadzkovych podmienkach.
takyto certifikat bol nasledne uznavany aj danovym uradom.
Ak mas spotrebu o 50% vyssiu, ako si mozes davat do prevadzkovych nakladov myslim, ze sa Ti oplati absolvovat taketo meranie.
U nas si davali merat spotrebu akreditovanou skusobnou, hlavne na autach, ktore boli napr. prevazne prevadzkovane mimo pevnych ciest alebo skoro permanentne s privesom.
(vtedy to robil napr. Statny skusobny ustav dopravnej a stavebnej techniky v Ziline).
Vysledkom merania bol certifikat s okruhlou peciatkou skusobne, kde bola kvantifikovana realna spotreba pri tvojich prevadzkovych podmienkach.
takyto certifikat bol nasledne uznavany aj danovym uradom.
Ak mas spotrebu o 50% vyssiu, ako si mozes davat do prevadzkovych nakladov myslim, ze sa Ti oplati absolvovat taketo meranie.
- David C3
- *****
- Příspěvky: 1769
- Registrován: 11 zář 2006, 16:01
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
včera sem byl ve Zlíne v servisu nějaký zakazník na garančce s Tusconem 2.0 po 15tis km. stěžoval jsi na spotřebu která je psana myslím říkal 8.5L a že se pod 9.6L velmi klidnou jízdou i na dálku prostě nedostane. Mechnik říkal že mě podhuštěné pneu a že to bylo asi tím tak sem se docela smál. Pak říkal že přiště půjčí auto technikovi a at se stím projede a že pak chce přepsat spotřebu ve velkém TP že bude mít problém s Finančákem...
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
- David C3
- *****
- Příspěvky: 1769
- Registrován: 11 zář 2006, 16:01
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
včera sem byl ve Zlíne v servisu nějaký zakazník na garančce s Tusconem 2.0 po 15tis km. stěžoval jsi na spotřebu která je psana myslím říkal 8.5L a že se pod 9.6L velmi klidnou jízdou i na dálku prostě nedostane. Mechnik říkal že mě podhuštěné pneu a že to bylo asi tím tak sem se docela smál. Pak říkal že přiště půjčí auto technikovy a at se stím projede a že pak chce přepsat spotřebu ve velkém TP že bude mít problém s Finančákem...
Accent Crdi Elegance GOLD 02/2008, parkovací čidla,Folie, 95tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Fabia II FL combi TSI 77kw DSG Elegance, inter. RS. 16 elba. 50tis km
YETI 2.0 TDI CR PDF 4x2 Experience 10/2009 ice blue, 17 alu, najeto 100tis km
Mam Tucsona bez par dni 1 mesiac. Zatial najazdenych 2200 km a spotreba je momentalne 9.5l/100km (spotreba odcitana z palubneho pocitaca, vynulovany bol pri kupe, teda ide o priemer za zatial celu dobu jazdy). Casto osciluje medzi touto hodnotou, najnizsia zatial dosiahnuta bola 9.3l. Zatial som povacsine jazdil v meste (Kosice), absolvovane boli aj cesty na stredne Slovensko a na "daleky" vychod republiky.
Z mojej strany teda zatial spokojnost.
Z mojej strany teda zatial spokojnost.
- permonicek
- *
- Příspěvky: 36
- Registrován: 05 kvě 2007, 22:10
kamildu píše:Mam Tucsona bez par dni 1 mesiac. Zatial najazdenych 2200 km a spotreba je momentalne 9.5l/100km (spotreba odcitana z palubneho pocitaca, vynulovany bol pri kupe, teda ide o priemer za zatial celu dobu jazdy). Casto osciluje medzi touto hodnotou, najnizsia zatial dosiahnuta bola 9.3l. Zatial som povacsine jazdil v meste (Kosice), absolvovane boli aj cesty na stredne Slovensko a na "daleky" vychod republiky.
Z mojej strany teda zatial spokojnost.
Nevím jestli vás, co máte HT v benzínu to uklidní, ale kámoš má KIU Sportage (2007) taky v benzínu (2.0i) a spotřeba je +/- stejná jako u HT, tj. pod 9l / 100 km se nedostane. No a to nemluvím o tom když to "přišlápne" - to pak je i na 11 .....
Podle mě je to dost hrůza... Já s naftou jezdím trvale pod 7,8, většinou tak kolem 7,3-7,6. Je to většinou kombinace dálnice 40% (prům. 135 km/h), město 45% a okresky 15%...
Tucson 2.0 CRDi GLS 4WD VGT DPF (2007)