Stránka 7 z 10
Re: OMV Carrera 100
Napsal: 21 kvě 2009, 11:45
od Russell
JJ to viem ze Car95 ma len cistiace prisady a take blbosti. Ale aj tak mi to pride lepsie davat do motora nieco co ho cisti ako nieco z coho mozem casom mat vacsie problemy. No praveze ked som jazdil na Car100 tak som citil narast vykonu z natural 95 ale potom ked som presiel na Car95 tak ziadny rozdiel medzi 100 a 95 som nepocitil. Aj ked viem ze Car100 by mal daky ten konik pridat
Re: OMV Carrera 100
Napsal: 21 kvě 2009, 21:54
od Tringi
Asi tak: Pokud ti to na Carreru 95 jezdí lépe než na NAT95, a zlepšení s Carrerou 100 necítíš, tak je asi zbytečné utrácet tu korunu za litr navíc.
Re:
Napsal: 13 říj 2009, 11:39
od black_sheep
black_sheep píše:ja nabral nadrz OMV carrerra 95, bezne tankuju shell V-power 95.. jel jsem do karlovych varu a zpatky, ruzna litacka, i po meste, a spotreba
6.5l/100km!!!
na tohle vzpominam a to uz se mi nepovedlo. naopak... nemuzu se ted dostat ani na sedm..
bud jsem zacal jezdil trosku vic jako prase a je to v noze (spis) a nebo to je tim ze na OMV jsem dlouho nebral.
Re: OMV Carrera 100
Napsal: 13 říj 2009, 12:07
od Tringi
Měl jsem podobnou zkušenost, když jsem vyzkoušel zpátky obyčejný NAT 95, spotřeba vysoká jak prase, o litr a půl víc. Asi fakt jezdím čím dál tím těžší nohou a od šílených výsledků ve spotřebě mě dělí jen stovkový benzín. Ačkoliv si myslím, že jezdím pořád stejně, kamarádky mě pravidelně vyvádí z omylu...
Re: OMV Carrera 100
Napsal: 13 říj 2009, 12:39
od black_sheep
Tringi píše:Měl jsem podobnou zkušenost, když jsem vyzkoušel zpátky obyčejný NAT 95, spotřeba vysoká jak prase, o litr a půl víc. Asi fakt jezdím čím dál tím těžší nohou a od šílených výsledků ve spotřebě mě dělí jen stovkový benzín. Ačkoliv si myslím, že jezdím pořád stejně, kamarádky mě pravidelně vyvádí z omylu...
taky to na sobe pozoruju. uz nemam tak vyborny spotreby jako driv a kdyz jsem se vazne zamyslel nad sebou tak jsem zjistil ze jezdim daleko casteji prasostylem.
spis to stridam ted, dny kdy jezdim fakt pohodicku a pak mam den kdy se projedu, obvykle navecir kdyz je prazdna silnice, jinak pres den to nema smysl. ovsem spotrebu to stihne ovlivnit no
Re: OMV Carrera 100
Napsal: 21 říj 2009, 13:57
od Yurii
Ja do toho svyho starika leju posledni dobou Carreru 100 a oproti Sheel V-power se mi zdá že to jede líp motor míň klepe, a míň žere.
Navíc mi většinou když tankuju vychází plná nádrž Carrery 100 mezi 1000 a 1100,- takže se to i dobře počítá... ještě do toho leju obyčejnej NAT95 od shellu ale to je jenom 12,5 litrů (dva kanystry
na nádrž tý CAR100)
A ještě malý plus, na OMV mívají DrPepper, tak tam jezdím radši
pěkně 35 litříků benzínu pro skupáče a dva litříky Peppříka pro mne
Re: OMV Carrera 100
Napsal: 21 říj 2009, 14:19
od Hardcam
Pepper se jeste prodava? Kecas?
sakra, ted si pro nej nemam cim dojet, ale vecer na to vlitnu!!!
Re: OMV Carrera 100
Napsal: 22 říj 2009, 08:35
od Yurii
JJ včera jsem ho bral na OMV v Hloubětíně směrem do centra
Re: OMV Carrera 100
Napsal: 23 říj 2009, 10:18
od pyrone
ake je teda vase odporucanie?
V-Power
V-Power Racing
Carrera 95
Carrera 100
alebo obycajny N95?
Re: OMV Carrera 100
Napsal: 23 říj 2009, 17:40
od Hardcam
Z techto zminenych asi Carrera 95
Re: OMV Carrera 100
Napsal: 23 říj 2009, 17:47
od Accentdevil
95ka je lepsi nez 100ka??
Re: OMV Carrera 100
Napsal: 23 říj 2009, 17:51
od Hardcam
Pro nektere motory bezesporu ano. Vetsina Hacek ma v TP napsano N91, 100ka mi prijde zbytecna.
Re: OMV Carrera 100
Napsal: 23 říj 2009, 18:00
od Limitz
tak tak
já mám v TP taky 91 a jezdím na shell V-power
Re: OMV Carrera 100
Napsal: 23 říj 2009, 21:15
od Accentdevil
Hardcam píše:Pro nektere motory bezesporu ano. Vetsina Hacek ma v TP napsano N91, 100ka mi prijde zbytecna.
Dobre to je u
a co teda kdyz mam v TP 95?(u mazdy) ja teda tankuju do mazdy Carreru100ku,ale jestli je zbytecna tak klidne budu tankovat Carreru95ku,ale jak to teda je kdyz mam v TP 95ku?? je teda ta 100ka oproti 95ce zbytecna??
Re: OMV Carrera 100
Napsal: 23 říj 2009, 22:04
od Tringi
Jak jsem psal pár stránek předem. Hodně to závisí na motoru, na jeho nastavení, hmotnosti auta a určitě i převodovce. Procházel jsem i fóra jiných modelů aut a taky ubohé škoda fórum, a mimo to, že je skoro všude cítit (pro mě neopodstatněné) protežování Shellu, pak každý kdo silnější benzíny vyzkoušel, má jiné zkušenosti.
Někde beze změny (často Škoda, některé starší Hondy), nebo subjektivně lepší výkon ale i vyšší spotřeba (taky Honda). Pak často horší výkon i větší spotřeba u starších motorů bez automatické regulace předstihu a čidla klepání (nebo u kaskádérů kteří to zkoušeli nalít do karburátorových motorů). A pak jsem já, kterému to jede líp a žere míň, a najde se víc takových Hyundaiů, projděte si celé tohle téma.
Slyšel jsem už hodně odborných teorií na téma proč to nemůže fungovat a také na téma proč to musí fungovat. Ty jsou mi upřímně ukradené. Prostě jsem si vyzkoušel jezdit pár nádrží na stovku, a teď už měnit zpátky nehodlám.