Stránka 61 z 85

Re: problémy

Napsal: 12 bře 2010, 15:14
od andrej21
cauko vsetci.

Mam najazdene 57500km a uz je vymenené ložisko na lavom prednom kolese. :(
Inak gulove capy a stabilizatory zatial drzia. :lol:

Poslednych 2000km dost hučalo.

Ložisko 100Eur
Robota 20Eur
Geometria 25Eur
-----------------------------
Spolu 145Eur

Accent 1,5 Crdi 08/2007

Re: problémy

Napsal: 12 bře 2010, 19:01
od wolf8485
andrej21 píše:cauko vsetci.

Mam najazdene 57500km a uz je vymenené ložisko na lavom prednom kolese. :(
Inak gulove capy a stabilizatory zatial drzia. :lol:

Poslednych 2000km dost hučalo.

Ložisko 100Eur
Robota 20Eur
Geometria 25Eur
-----------------------------
Spolu 145Eur

Accent 1,5 Crdi 08/2007

Nemali ti to nahodou vymenit v ramci zaruky????

Re: problémy

Napsal: 13 bře 2010, 09:24
od andrej21
Na loziska je zaruka iba 2 roky

Re: problémy

Napsal: 13 bře 2010, 10:02
od adam221
Hned ma napadol Mexican, ale ked som si vyhladal prispevky tak mu ho menili po roku.. Vresp. v 2008....
Andrej, menili ti ho v ofiko servise? Alebo niekde inde? Pozeral som, ze uz sa da kupit aj v elite...
Cena predneho 88e - zlava
ale pani, nech mi racej odide predne ako zadne... Zadne sada 329,49e taktiez minus zlava, ale cena je to fakt vysoka :(

Re: problémy

Napsal: 14 bře 2010, 19:37
od wolf8485
No neviem ako vy ale ja uz do :hyu: pri najblizsej kupe auta nepojdem.....

Re: problémy

Napsal: 14 bře 2010, 21:18
od cert
ZdeněkSvoboda píše:Nedalo mi to a rozdělal jsem přední výplň u spolujezdcových dveří.
Stáhnul okno a omrknul tu lyžinu, po které jezdí ty "pakny" se sklem.
Když jsem viděl, že je na té lyžině přischlý nějaký bílý prášek, bylo mi jasný, že to asi bude tím...namazal jsem co se dalo (i lanko - spíš tu trubičku, ve které to lanko jezdí) a pro jistotu jsem trošku máznul i do těch gumových drážek, ve kterých sklo jezdí a vida, problém odstraněn =D>
Tak to je fajn, taky tak trochu pozoruju, že mi ty okna nejezdí tak lehce jak když bylo auto nový... Čím jsi to namazal? Škoda, žes neudělal pár fotek z opravy.

Re: problémy

Napsal: 14 bře 2010, 21:55
od ZdeněkSvoboda
No, po pravdě jsem to mazal jenom zbylým olejem, co mi zbyl od auta (byl nový...žádná černota :D )...chtěl jsem vazelínu, ale když sundáš výplň, veškeré motorky, lanka i ta lyžina je schovaná ve dveřích a to všechno je přelepené takovou bílou fólií...jestli aby tam necákala voda a aby se neprášilo?? Nechtěl jsem ji utrhnout a tak jsem stáhl okno a inj. stříkačkou jsem namazal všechno, co se mi zdálo podezřelý :) Dostával jsem se k tomu všemu tou drážkou, co vyjíždí a zajíždí okno....když odklopíš při staženým okně tu gumu, uvidíš už tu lyžinu, ale pro mazání je lepší mít výplň dole (lepší přístup). Ten olej není asi zrovna to nejrůžovější, ale snad to na chvíli pomůže :roll:

Re: problémy

Napsal: 14 bře 2010, 22:02
od andrej21
adam221 píše:Hned ma napadol Mexican, ale ked som si vyhladal prispevky tak mu ho menili po roku.. Vresp. v 2008....
Andrej, menili ti ho v ofiko servise? Alebo niekde inde? Pozeral som, ze uz sa da kupit aj v elite...
Cena predneho 88e - zlava
ale pani, nech mi racej odide predne ako zadne... Zadne sada 329,49e taktiez minus zlava, ale cena je to fakt vysoka :(

Menili mi ho v neznackovom servise.
V Hyundai chceli za robotu okolo 45 EUR/ 2 hodiny prace.
cena za lozisko bola u nich tiez 100 EVRY

Re: problémy

Napsal: 26 bře 2010, 08:54
od atrex
Zda sa ze mam problem so servom. Ked stojim na mieste a jemne otocim volantom dolava, pocujem praskanie, pukanie z volantu. Dolava ide otocit jednym prstom, doprava musim vynalozit viac sily. Podobne je to za jazdy, do lavotocivej mi to točí takmer same, do pravotocivej je volant tuhy. Volant nie je celkom v rovine, je nakloneny dolava - auto na ceste taha dolava. Auto som odniesol na kompletny servis ( uz nie do Hyundai servisu) , prezutie, vymena oleja, sviečok, čistenie motora, filtre, doplnenie kvapalin atd .. Povedali mi, ze to servo zrejme odide uplne, a bude ho treba vymenit. Neviete, kolko moze nove servo stat penazi?

Auto ma najazdených 37 tisic km, kupene 9/2006.

Re: problémy

Napsal: 26 bře 2010, 13:04
od adam221
ATREX> Servo cca 400e ked mi ho menili na zaruku tak som sa informoval na cenu..... Meni sa komplet s volantovou tycou..
Asi by som pokukal dake vrakovisko... Kam si chodil do servisu?

Re: problémy

Napsal: 15 dub 2010, 15:32
od xwing
Mám problém, už druhýkrát sa mi stalo že mi svietila kontrolka ABS. Prvýkrát ešte v zime, skúšal som na snehu ABS nefungovalo šmýkalo sa, hneď som skočil do servisu. Vypol som motor, zbehol dnu, prišiel technik, videl že kontrolka svieti aj po naštartovaní, tak prešiel s autom pár metrov a kontrolka zrazu zhasla a už sa nerozsvietila, ABS fungovalo. Povedal že už s tým nič nespraví, že by to aj pichol na diagnostiku ale keď už kontrolka nesvieti tak nezistí v čom je chyba.
Pred cca 2 týždňami sa mi to stalo znova, ale nemal som čas ísť hneď do servisu. Odparkoval som, vypol motor, hneď na to naštartoval a kontrolka hneď zhasla, už nebolo treba ani prejsť pár metrov. Chcem to dať skontrolovať na garančke, ale mám taký pocit že sa dozviem to isté - keď kontrolka nesvieti, nezistia čím to je. Stalo sa to aj vám? Opakuje sa to? Prišli v servise na to čím to je?

Re: problémy

Napsal: 19 dub 2010, 20:48
od cert
Předpokládám, že registr závad funguje u většiny aut stejně... sporadická chyba se zapíše do paměti a pokud se v krátké době neopakuje, tak se z registru smaže (po X startech motoru nebo po nějakém počtu ujetých km od závady, případně po odpojení baterky na určitý čas). Opakující se drobné chyby nebo nějaká zásadní v paměti zůstanou pořád - dokud se nevymažou na PC (diagnostikou).

Re: problémy

Napsal: 10 kvě 2010, 10:37
od David C3
Najeto 67tis a včera sem si všimnul, že při jízdě bez rádia mě kolem 1400ot začne pískat turbo a pískání se zrychluje s otáčkama. Byl sem v servisu a kamarád říkal, že po určité době začne být turbo trošku hlučnější a že klidně vydrží ještě 150tis km. Tak že mám jezdit.

Re: problémy

Napsal: 10 kvě 2010, 11:12
od rokolo
Měl jsem zato, že turbo zapíná až od vyšších otáček...cca1900ot

Re: problémy

Napsal: 10 kvě 2010, 16:48
od Mexican
rokolo píše:Měl jsem zato, že turbo zapíná až od vyšších otáček...cca1900ot
turbo sa zapina spolu s motorom, maximalnym tlakom sa zacina plnit za cca 1600 - 1700 otackami