Včera k nám na stanoviště přišel nováček ( o něco málo mladší než já ) - starej, zkušenej šofér na zácvik
.... byla klidnější denní, přece jen prázdniny jsou znát
a tak jsme se dali do řeči a došli jsme až našim povozům
nakonec se z nováčka vyklubal majitel již několikátého vozu zn.
.... Atos, Getz 1.6 a nyní majitel i30 1.6 GDI .... a docela mě překvapil svojí kritikou na motor GDI
litoval, že si nevzal radši 1.6ku CVVT. Nakonec jsme se domluvili, že si večer po šichtě navzájem na kus cesty auta vyměníme .... nová i30ka, co týče interieru a vzhledu auta vůbec " Velká jednička " ... prostě paráda
ale ten motor ... do 3 000 ot. lenoch a až pak začal ožívat .... ale to už můj Áca mizel v dálce.
Když jsme si auta opět vyměnili, tak jsem si připadal, že jsem nastoupil na žebřiňák ( menší nebo spíš větší šok po přesednutí z nové i30ky do Accenta )
přece jen, interier nové i30ky je opravdu luxusní, ale tenhle motor bych nechtěl ani náhodou .... i kolega - nováček potvrdil, že motor CVVT je mnohem lepší.
Dneska ráno jsem vyrazil do svého domovského
salonu a projevil zájem o svezení s novou i30kou, ale s motorem 1.6 CVVT .... a jako vždy, mi vyšli vstříc .... řekli mi, ať přijdu příští týden
Nakonec jsem uspěl u konkurence zn. KIA, kde mi bylo umožněno vyzkoušet Cedníka .... sice před FC verzi, ale s motorem 1.6 CVVT a šesti kvaltem ... dost dobrý svezení
takže jestli za čas půjdu do novýho auta, tak mám na výběr Renault Megane nebo Fluence, Cedník a nebo i30ka .... ale jen klasiku benzín, žádný novoty ..
Přece jen, mám už nalítáno něco přes 30 000 km, a je pomalu čas na výměnu auta
( si samozřejmě dělám kozy )
jen mě trochu popadla zvědavost .....