Stránka 62 z 139

Re: LPG

Napsal: 05 pro 2012, 15:37
od airwaves
No, to je ono. Tak se mi to líbí. Paráda. Teplotu přepnutí si nastavíte jinou na zimu jinou na léto. Třeba.

Re: LPG

Napsal: 05 pro 2012, 16:59
od Hardcam
Prosim pekne, objednejte mi tu vec taky :mrgreen:

Re: LPG

Napsal: 05 pro 2012, 17:25
od FISHkaa
teď už mám rozobjednán přes ebay dost věcí. Počkám do ledna ať si celníci odpočinou :mrgreen:

Re: LPG

Napsal: 05 pro 2012, 18:19
od Nexus
za sebe řikám chci :D kdo udělá jednu hromadnou objednávku, ať se neplatí x poštovných z Polska? :mrgreen:

btw a jak je to se sw? Volně dostupný pro všechn typy jednotek?

Hard: jaká ti vlastně vychází teď průměrná spotřeba? :)

Re: LPG

Napsal: 05 pro 2012, 18:57
od lukis01
zkusím domluvit s prodejcem přes allegro,dám vědět...zjistěte si nejdříve typy a konektory ;)

Re: LPG

Napsal: 05 pro 2012, 19:18
od FISHkaa
já mám typ "BRC FASTNESS"
Harde, ty máš stejné co?

Re: LPG

Napsal: 05 pro 2012, 23:20
od lockay
Mam zajem a Sequent 24 :)

Re: LPG

Napsal: 05 pro 2012, 23:35
od Nexus
mám Lovato Magic 2 :oops: dělám ostudu, já vím :mrgreen:

Re: LPG

Napsal: 06 pro 2012, 00:02
od Hardcam
Nexus: co mam plyn, tak jezdim jak vocas :D takze mi to holt trochu vic zere, no, za tech cca 680Kc (38,5l) ujedu +-410km, takze cca 9,5 litru plynu a umim i podstatne vic (pri opravdu velky kudle cca 2Kc/km), ale tak min (kolem 1,2Kc/km). Ale pohybuju se porad kolem tech 1,6Kc/km, takze oproti predchozim 2,9-3,5Kc jsem absolutne vysmatej :mrgreen:
Mel jsem za to, ze mam BRC Sequent 24, slovo fastness ctu prvne v zivote.

Re: LPG

Napsal: 06 pro 2012, 08:05
od Farrael
Já už sem měl teda kabel zamluvenej jinde, ale asi se na to taky podívám, nechce se mi už moc čekat :mrgreen:

Re: LPG

Napsal: 06 pro 2012, 08:52
od FISHkaa
Hardcam píše:Nexus: co mam plyn, tak jezdim jak vocas :D takze mi to holt trochu vic zere, no, za tech cca 680Kc (38,5l) ujedu +-410km, takze cca 9,5 litru plynu a umim i podstatne vic (pri opravdu velky kudle cca 2Kc/km), ale tak min (kolem 1,2Kc/km). Ale pohybuju se porad kolem tech 1,6Kc/km, takze oproti predchozim 2,9-3,5Kc jsem absolutne vysmatej :mrgreen:
Mel jsem za to, ze mam BRC Sequent 24, slovo fastness ctu prvne v zivote.
Mám to napsaný v papírech k LPG 8)

Re: LPG

Napsal: 06 pro 2012, 08:57
od Farrael
Nooo tak když vidim ty ceny na aukru, tak si radši ještě počkám. :lol:

Re: LPG

Napsal: 06 pro 2012, 11:28
od severtom
mnkk píše:Paráda, spotreba benzínu 2,2 l/100km...
Sa može dať :hyu: s LPG vypchať, keď nevie urobiť poriadne ventily...
WTF? Možná jsi myslel něco jiného, nebo jsi prostě nemyslel. Přívstřik benzínu je nutný aby se nezapekly (nepoužívané) vstřikovače benzínu. Ano, LPG od výrobce i LPG z garáže pro GDI (přímovstříkové) motory nemají podle mě smysl - ekonomická výhoda se jaksi vytrácí - ale to není problém LPG. Je to problém lidí, kteří si koupili přímovstřikový motor. Je to stejné, jako kdyby si omylem koupili naftový.

Já si i30 vybral v roce, kdy ještě nehrozilo Euro 5 (další trik, jak nuceně zvýšit spotřebu a zkrátit životnost katalyzátoru, aby se kola kapitalismu lépe otáčela). Jsem rád, že mám, co mám.

(Ano, katalazátoru nesvědčí bohatá směs - také proto se původně zaváděly lambdy - aby katalyzátor fungoval a to co nejdelší dobu - dnešní požadavek zahřát katalyzátor za 30 sekund po nastartování motoru tak, aby začal fungovat, a pak do minuty, aby fungoval plně, se samozřejmě nepříznivě projeví na jejich životnosti, ale to se projeví až za pár let)

Re: LPG

Napsal: 06 pro 2012, 11:32
od severtom
No a ohledně kabílků, to si děláte sami ze sebe srandu.
"Teplota přepnutí na LPG" léto-zima je vždy stejná, prostě taková, aby nezamrzl reduktor. Kolik stupňů je v okamžiku přepnutí, je naprosto irelevantní - jediné, na čem by mohlo záležet, je to, zda hned poté pojedete s plným nebo žádným zatížením motoru. Nicméně tepelná setrvačnost motoru a vody v chladicí soustavě je taková, že po přepnutí při 25 C (teplota chladicí kapaliny) už vám reduktor nezamrzne.
Podobně zimní-letní LPG. Ano, existuje, liší se složením, ale o stechiometrickou směs (prodloužení/zkrácení vstříku) se vám automaticky postará lambda sonda, proto na motoru je. Změna palivové mapy, to by bylo něco jiného, ale nemůže se vám podařit "nastavit kablikem" nějakou "zázračnou hodnotu" (jednu hodnotu), která v této oblasti změní chování motoru.

Re: LPG

Napsal: 06 pro 2012, 13:26
od FISHkaa
přístřik benzínu je zejména pro schlazení ventilů, ne zapečení vstřikovačů. Tady se bavíme o vstřikování do sání, ne do komory 8)

Pokud jde o přímý vstřik , tak tam je samozřejmě situace jiná... :hyu: v současné době originálně předělává na LPG pouze nepřímovstřikové motory...