Odskakování a hluk zadní nápravy.
Moderátoři: frawd, Moderátoři
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
odskakuje mi to na rovné silnici 1 třídy (třeba na Poděbrady) odskakuje to i mý ženě, rozhodně v tom moje vina nebude, ale nic, už jsem tu říkal, že za určitých okolností bych to koupil znova taky třeba soudruzi z Rüsselsheimu ... ale co už
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
- Reklama
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
Tady nevim, ktera pojjistovna to poskytuje, ale oficialne se to uzavira SkoFin, tj. pouze ke svemu leasingu nebo uveru.PALI-PALI píše:neviem, ako je to v Cesku, u nas je GAP poistenie v akciovej ponuke Seatu od Allianz poistovne. Ci plati aj pri platbe v hotovosti neviem, kupovat auto za hotove, ked je moznost ho vziat bez uroku a poplatkov by bola blbost.
Ja vim, ze se cenove vyplati radeji vzit na leasing, jenze to ma spoustu hacku... To auto neni Tvoje az do uplneho splaceni a to sebou prinasi par drobnosti - napr. nemuzes si s nim uplne delat, co chces, kdyz ho rozfalakas (nebo nekdo jiny Tobe), tak nemusis dostat vubec nic (pojistka je na leasingovku). A ja jsem zastance stare skoly - na co si nenasetrim, to mit nemusim; proste se velice nerad zadluzuji. Kdyz kolem sebe vidim ty (hlavne mlade) lidi, kteri potrebuji vsechno a to hned (i kdyz jim je to k nicemu), nemaji na to, tak si pujci a najednou zjisti, ze, kurna, nemajji jak to splacet a potom nadavaji na stat a podvodniky s pujckami a prodejce,... jenom ne na sebe, ze neumeji pocitat, tak mi to hlava nebere...
Ja vim, ze ix20 je asi na celem svete nejvyhodnejsi koupit v CR a vsude kolem je to hodne drazsi a s mnohem nizsi vybavou. Taky si nemyslim, ze kdybych zil v SK, tak bych si taky koupil ix20, uz by to nemuselo byt s nejlepsim pomerem cena/vykon pro mne.Takze Hyundai v SR uz urcite nepatri medzi lacne znacky (ci uz nakupom, alebo prevadzkou)
V CR je to mozno ine - viem, ze napr. ten Seat je v CR znatelne drhsi ako u nas..
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
Tazko povedat, ci je v CR ix20 skutocne najvyhodnejsia.
Cennikovo ani velmi nie - Trikolor nema nejake prvky, ktore su u nas seriovo. Rovnako Style u nas je lacnejsi ako "balik Style" u vas - hoci zase Style v CR ma lepsiu vybavu ako v SR..
Je to o preferenciach a nakonfigurovani si veci, ktore v aute skratka chce clovek mat..
Cennikovo ani velmi nie - Trikolor nema nejake prvky, ktore su u nas seriovo. Rovnako Style u nas je lacnejsi ako "balik Style" u vas - hoci zase Style v CR ma lepsiu vybavu ako v SR..
Je to o preferenciach a nakonfigurovani si veci, ktore v aute skratka chce clovek mat..
ix20, 1,4b, 2013
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
Ano, je to o preferenciach - ja jsem zapomel do sveho prispevku dodat, ze "pro mne" v case a ve vybave Tricolor, kdyz jsem kupoval ja. Sice jsem do toho uz dokopil zadny parkovaci senzory, ale to hlavne pro manzelku, ktera zacala po skoro 2é-ti letech zase ridit, ale jinak mi v soucasnosti tam nic nechybi. Uz nejezdim denno-denne za tmy do nebo z prace, ale auto slouzi pro jine potreby, vetsinou pres den, takze nektere veci nepotrebuji.
Vzdyt o tom to vsechno je - muzeme se tady prit, jestli je auto A lepsi jak auto B. Kazde ma nejake vlsatnosti skvele, nejake horsi a nejaky mizerne a potom je otazkou osobni preference a potreby, co je pro nas dulezitejsi. Pro mne je lepsi auto A, pro jineho auto B, pro tretiho je to uplne nerozhodne. A tak je to v poradku - jinak by se vyrabel jeden jediny typ auta, ktery by byl nejlepsi pro kazdeho
Vzdyt o tom to vsechno je - muzeme se tady prit, jestli je auto A lepsi jak auto B. Kazde ma nejake vlsatnosti skvele, nejake horsi a nejaky mizerne a potom je otazkou osobni preference a potreby, co je pro nas dulezitejsi. Pro mne je lepsi auto A, pro jineho auto B, pro tretiho je to uplne nerozhodne. A tak je to v poradku - jinak by se vyrabel jeden jediny typ auta, ktery by byl nejlepsi pro kazdeho
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
mmv píše: odskakuje mi to na rovné silnici 1 třídy (třeba na Poděbrady) odskakuje to i mý ženě, rozhodně v tom moje vina nebude
Nevím jak na toto reagovat. Vážně to opravdu nejde . Dodej video, postav foťák na trojnožku a natoč odskočení na rovný silnici 1. třídy. Můžeš i se ženou . Můžeš to natočit i z auta. Jinak si tě řadím na ještě nižší příčku a tam jsou i démoničtí lháři. Ty se jen bavíš a zvyšuješ naklikanost co?
Nevím jak na toto reagovat. Vážně to opravdu nejde . Dodej video, postav foťák na trojnožku a natoč odskočení na rovný silnici 1. třídy. Můžeš i se ženou . Můžeš to natočit i z auta. Jinak si tě řadím na ještě nižší příčku a tam jsou i démoničtí lháři. Ty se jen bavíš a zvyšuješ naklikanost co?
Naposledy upravil(a) airwaves dne 23 říj 2013, 21:22, celkem upraveno 3 x.
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
A nebo měl smůlu a má pěkný křáp. I s tím už jsem se setkal. Sice u Škodovky (2x), ale stalo se.
HYUNDAI ix20 TRIKOLOR 1,4 CVVT
ŠKODA Felicia 1,3 LXI 50 kW
Trabant 601
ŠKODA Felicia 1,3 LXI 50 kW
Trabant 601
- firefighter32
- *
- Příspěvky: 18
- Registrován: 05 říj 2013, 21:51
- Bydliště: Hodonínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
Tak já si dnes vyzvedl konečně auto z autosalonu a první co bylo, tak krom natankování (mohli mi dát alespoň půlku nádrže, ale nedali, byla tam sotva rezerva) jsem začal zkoušet, zda auto odskakuje nebo ne, zda něco hučí nebo ne apod.). První dojem je takový, že oproti starému scénicovi je auto mnohem tižší (motor je jak namazaný šicí stroj - mám 1.6), jediné co trochu hučí jsou nazuté zimní pneu. Dále jsem zkoušel ve vytipovaných zatáčkách (s dobrým i hrbatým povrchem) jet stejně rychle či rychleji jak ve starém autě a mé zjištění je momentálně takové, že zadní náprava neodskakuje (a to jsem se kuwa snažil, myslím, že normální člověk by z novým autem takové prasárny nedělal, co já během dneška), řízení je na mne trochu přeposilované, deklarovaný výkon motoru tam nějak nedokážu najít, zdá se mi to oproti 1.6 a 90 koňovému scéniku jen o malinko silnější (takže jsem trošilinku zklamaný), nicméně na takové to rodinné ježdění to bude OK a na vyřádění mám služební Grand Vitaru s 2.4 benzínem. Dále jsem zkoušel zjistit, co tam jsou za tlumiče, v autosalonu řekli, že asi Monroe, ale to si borec nebyl jistý, tak jsem se podíval pod auto a na tlumičích není žádná viditelná nálepka nebo označení, podle kterého bych byl chytřejší. Zavěšení je samozřejmě to šikmé, takže asi na pikaču, ale jelikož srovnávám se starým autem, tak je jízda mnohem taková, řekl bych snadnější, jistější, komfortnější. Místa je zde dost, dnes jsem vyvezl i celou rodinku - tzn. já, žena a dve děti, z toho jedno v dětské sedačce. Oproti ix30 cw (pro kterou jsem původně do autosalonu jel, ale byl zklamán z málo prostorného interiéru a po zkušebí jízdě jsme už smutně odcházeli, když žena "zakopla" o ix20) je tohle prostě prostornější, malá mne i při mých 193 cm a nastaveném sedadlu na mou výšku, nekopala do zad, což u starého scénica prostě dělala, protože na mne dočáhla. Jinak dojem z auta je celkem příjemný, modré podsvícení palubovky se mi líbí, světla jsou sice ty základní, neprojektorové, bez přisvěcování do zatáček, ale ve srovnání zase s tou mou starou popelnicí svítí mnohem lépe (ve srovnání s xenonama na grand vitaře nejsou zase až o tolik horší, jak jsem si myslel). No a na závěr teda jedna věc, kterou jsem si všiml už v autosalonu - musí se prostě s dveřmí a víky kufru více třískat než jsem byl doteď zvyklý, což se uvidí, zda to časem bude mít nějaký vliv na něco či ne.
Takže momentálně jsem za ty prachy co jsem dal za tohle auto spokojený, kufr je taky poměrně velký, kočárek už vozit nebudeme, takže i pro rodinku to bude OK. Nechal jsem si tam dát odnímatelné tažné, v létě přikoupím nosič na 3+1 kola od Thule. Až najedu víc km, tak zkusím zhodnotit vůči tomuhle mému příspěvku, zda se tam našli nějaké další mouchy, či má spokojenost zůstala na stejné úrovni nebo třeba i trochu povyrostla .
Ještě poznámka, denně jezdím s I nebo II oktávkou, grand vitarou ,starým scénicem, občas citroenem C5, audi Q5, Fordem Kugou a když srovnám jen takhle subjektivně a narychlo jízdní vlastnosti, tak se mi zdá, že tahle naše ix20 je za ty prachy prostě super, uvidíme, jak se začne časem kazit nebo co bude případně zlobit.
Ještě edit: oproti např. tomu starému scénicovi je tohle více citlivější na boční vítr, dnes trošku foukalo a bylo cítit, že to s autem mává, nicméně to nebyla zase nějak velká hrůza.
Tom
Takže momentálně jsem za ty prachy co jsem dal za tohle auto spokojený, kufr je taky poměrně velký, kočárek už vozit nebudeme, takže i pro rodinku to bude OK. Nechal jsem si tam dát odnímatelné tažné, v létě přikoupím nosič na 3+1 kola od Thule. Až najedu víc km, tak zkusím zhodnotit vůči tomuhle mému příspěvku, zda se tam našli nějaké další mouchy, či má spokojenost zůstala na stejné úrovni nebo třeba i trochu povyrostla .
Ještě poznámka, denně jezdím s I nebo II oktávkou, grand vitarou ,starým scénicem, občas citroenem C5, audi Q5, Fordem Kugou a když srovnám jen takhle subjektivně a narychlo jízdní vlastnosti, tak se mi zdá, že tahle naše ix20 je za ty prachy prostě super, uvidíme, jak se začne časem kazit nebo co bude případně zlobit.
Ještě edit: oproti např. tomu starému scénicovi je tohle více citlivější na boční vítr, dnes trošku foukalo a bylo cítit, že to s autem mává, nicméně to nebyla zase nějak velká hrůza.
Tom
Naposledy upravil(a) firefighter32 dne 23 říj 2013, 20:38, celkem upraveno 1 x.
Hyundai ix20, 1.6, Trikolor +Essential
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
airwaves když nevíš, nereaguj ...
jestli si myslíš, že sem masochista to je tvůj boj, nějak nechápu co chceš natáčet a jak si to představuješ
... tady se za naklikanost něco dává ??? musím si přečíst pravidla, aby mě tu o nic neošidili...
... nesnaž se navodit nějaké chování zadku, a už vůbec ne razantní jízdou v zatáčkách, tam to nic moc nedělá , zaměř se na rovnou lehce záplatovanou cestu v spíš podprůměrných cestovních rychlostech
jestli si myslíš, že sem masochista to je tvůj boj, nějak nechápu co chceš natáčet a jak si to představuješ
... tady se za naklikanost něco dává ??? musím si přečíst pravidla, aby mě tu o nic neošidili...
motor fakt u nového slyšet nebyl do cca 2500/min, teď už je slyšet i na volnoběhfirefighter32 píše:,,, že oproti starému scénicovi je auto mnohem tižší (motor je jak namazaný šicí stroj - mám 1.6), jediné co trochu hučí jsou nazuté zimní pneu. Dále jsem zkoušel ve vytipovaných zatáčkách (s dobrým i hrbatým povrchem) jet stejně rychle či rychleji jak ve starém autě a mé zjištění je momentálně takové, že zadní náprava neodskakuje (a to jsem se kuwa snažil,
... nesnaž se navodit nějaké chování zadku, a už vůbec ne razantní jízdou v zatáčkách, tam to nic moc nedělá , zaměř se na rovnou lehce záplatovanou cestu v spíš podprůměrných cestovních rychlostech
Naposledy upravil(a) mmv dne 23 říj 2013, 21:29, celkem upraveno 3 x.
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
firefighter32: a/ oproti starymu francouzskymu benzinu bude tissi asi uplne vsechno, predevsim oproti typicke 1.4, ktera se davala do R19, Clio atp., ta se zvenci neda s jinym motorem zamenit
b/ tvuj predchozi motor byl EURObuhvikolik a nebyl tolik limitovany, sel cistokrevne za plynem a co bylo na papire, to bylo i na silnici...EURO 5 jsou pridusena ekosragora rizeny pocitacem a tomu odpovidaji i jeho reakce - dnesnich 80kW bych prirovnal k tehdejsim 66kW
c/ na to, ze mas auto par hodin, jsi k nemu sepsal skoro slohovku...mozna by jak motor, tak podovzek, chteli trochu zajet a pak je teprve hodnotit
b/ tvuj predchozi motor byl EURObuhvikolik a nebyl tolik limitovany, sel cistokrevne za plynem a co bylo na papire, to bylo i na silnici...EURO 5 jsou pridusena ekosragora rizeny pocitacem a tomu odpovidaji i jeho reakce - dnesnich 80kW bych prirovnal k tehdejsim 66kW
c/ na to, ze mas auto par hodin, jsi k nemu sepsal skoro slohovku...mozna by jak motor, tak podovzek, chteli trochu zajet a pak je teprve hodnotit
Hyundai Tucson 1.6 T-GDI Style 7DCT 4x4
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
Škoda Scala 1.6 TDI Style 7DSG
Škoda Octavia IIIFL 1.6 TDI Style DSG
Hyundai i20 1.4 16V Premium Plus - Panorama, FullLeather, Bi-xenon, Android Auto
Kia Cee´d SW 1.6 GDI TOP
Hyundai i40CW 2.0 GDI Style 6AT
- firefighter32
- *
- Příspěvky: 18
- Registrován: 05 říj 2013, 21:51
- Bydliště: Hodonínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
Hardcam
ad a) ano, vše co nyní jezdím je trochu tišší než starý rencek, ale ix20 je suveréně zatím nejtišší auto, ve kterém jsem seděl, takže mohu být v tomhle ohledu jen a jen spokojený
ad b) tady by mne zajímalo, zda už někdo nepoužíváte nějaký upravený software řídící jednotky, pokud by to šlo, jen co skončí záruka, klidně bych zkusil nějakou drobnou úpravu v tomhle ohledu
ad c) to je svatá pravda, ale chtěl jsem hodit na "papír" i tyhle čerstvé zážitky, abych mohl za nějakou dobu vůči nim srovnávat, nicméně jsem byl při předání klíčků od vozu trochu nervózní z některých zdejších příspěvků a tak jsem se snažil na ně hned zaměřit a subjektivně alespoň zhodnotit a vím, že bych měl chvíli počkat a spíš nechat přejít wow efekt z nového auta (který se ale nějak ani nedostavil, spíš se dostavily nervy z toho, že jsem se zadlužil a že budu něco zase splácet a že se z toho krysího závodu prostě nevyhrabu) a pak trošku s odstupem a nadhledem teprve psát rádoby recenze, nicméně jsem prostě to auto okamžitě začal "prověřovat" na různě kvalitních površích, které mám najeté s ostatními auty a prostě se mi jevilo, že se to chová tak nějak očekávaně a zatím se mi teda nepodařilo zadní nápravu nechat odskočit, zkusím to testovat následující dny ještě na jiných místech v ještě vyšších rychlostech na ještě horších silnicích a uvidíme.
ad a) ano, vše co nyní jezdím je trochu tišší než starý rencek, ale ix20 je suveréně zatím nejtišší auto, ve kterém jsem seděl, takže mohu být v tomhle ohledu jen a jen spokojený
ad b) tady by mne zajímalo, zda už někdo nepoužíváte nějaký upravený software řídící jednotky, pokud by to šlo, jen co skončí záruka, klidně bych zkusil nějakou drobnou úpravu v tomhle ohledu
ad c) to je svatá pravda, ale chtěl jsem hodit na "papír" i tyhle čerstvé zážitky, abych mohl za nějakou dobu vůči nim srovnávat, nicméně jsem byl při předání klíčků od vozu trochu nervózní z některých zdejších příspěvků a tak jsem se snažil na ně hned zaměřit a subjektivně alespoň zhodnotit a vím, že bych měl chvíli počkat a spíš nechat přejít wow efekt z nového auta (který se ale nějak ani nedostavil, spíš se dostavily nervy z toho, že jsem se zadlužil a že budu něco zase splácet a že se z toho krysího závodu prostě nevyhrabu) a pak trošku s odstupem a nadhledem teprve psát rádoby recenze, nicméně jsem prostě to auto okamžitě začal "prověřovat" na různě kvalitních površích, které mám najeté s ostatními auty a prostě se mi jevilo, že se to chová tak nějak očekávaně a zatím se mi teda nepodařilo zadní nápravu nechat odskočit, zkusím to testovat následující dny ještě na jiných místech v ještě vyšších rychlostech na ještě horších silnicích a uvidíme.
Hyundai ix20, 1.6, Trikolor +Essential
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
firefighter32
zkus dát řeč s uživatelem Pepa59, třeba jste sousedi
zkus dát řeč s uživatelem Pepa59, třeba jste sousedi
Naposledy upravil(a) mmv dne 23 říj 2013, 21:16, celkem upraveno 1 x.
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
- firefighter32
- *
- Příspěvky: 18
- Registrován: 05 říj 2013, 21:51
- Bydliště: Hodonínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
mmv
Ok, zkusím jednak změřit decibely u nastartovaného auta teď a pak třeba každý měsíc a samotného mne bude zajímat, po kolika najetých km začne být motor hlučnější. A zkusím tedy i pomalejší jízdu (původně jsem myslel, že je potřeba jet jak "prase").
No a uvidíme, teď začínám být vlastně trochu nervózní z toho, že mi to auto neodskakuje ani nehučí, tak snad se začne aspoň šoupat časem volant nebo tak něco. Fakt jsem čekal, že hned po usednutí do vozu začnu objevovat na fóru popsané chyby a vady, tak nechám pracovat čas a snad se něco objeví, ať mám o čem psát.
Ok, zkusím jednak změřit decibely u nastartovaného auta teď a pak třeba každý měsíc a samotného mne bude zajímat, po kolika najetých km začne být motor hlučnější. A zkusím tedy i pomalejší jízdu (původně jsem myslel, že je potřeba jet jak "prase").
No a uvidíme, teď začínám být vlastně trochu nervózní z toho, že mi to auto neodskakuje ani nehučí, tak snad se začne aspoň šoupat časem volant nebo tak něco. Fakt jsem čekal, že hned po usednutí do vozu začnu objevovat na fóru popsané chyby a vady, tak nechám pracovat čas a snad se něco objeví, ať mám o čem psát.
Hyundai ix20, 1.6, Trikolor +Essential
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
nervozní není z čeho být, auto má spíš kosmetický vady které bych dal na vrub výrobci a jeho snaze být ještě levnější jak konkurence, ta zadní osa... no, dá se na to zvyknout i když radosti z jízdy to nepřidá
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
firefighter32, mám najeto 85000km a motor je pořád stejně tichej. Auto jezdí perfektně a neodskakuje ani při pomalé jízdě na rovné silnici 1. třídy (snad tomu proboha nevěříš) ani pod plynem v táhlé hrbolaté zatáčce!
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Re: Odskakování a hluk zadní nápravy.
no že bych zajel do Hodonína přes vysočinu ?? ... ne, až pojedete chlapci ku Praze, rád vás pozvu na kafe a přátelské posezení
teď tu ještě chybí ten co peláší k Neumětelům
airwaves, fakt by mě osobně zajímalo co si o mně myslíš
teď tu ještě chybí ten co peláší k Neumětelům
airwaves, fakt by mě osobně zajímalo co si o mně myslíš
odesláno z křesla u televize
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012
ix20 1,4 MPI LPG 5/2012