Stránka 64 z 373
Napsal: 28 kvě 2007, 09:58
od jandaxx
Tak to vypadá, že už to mají téměř všichni. Je zajímavý, že to posílám hromadně, a někomu to nedojde.Takže to můžu poslat ještě znovu, nebo si to přepošlete. Asi to nebude připojením jako takovým. Posílal jsem to i z práce, kde máme hodně rychlý internet a stejně to někomu nedošlo. Podle mne bude chyba u volnýho, kde mám účet. Ještě mám druhý na seznamu, ten ale moc nepoužívám. Kdo to ještě chce, napište mi na SZ.
Napsal: 28 kvě 2007, 17:29
od Andy4
Dusser: poslal som Ti to
Napsal: 28 kvě 2007, 19:39
od Petusko73
Už to mám aj ja. Ďakujem
Napsal: 28 kvě 2007, 21:13
od tom
Napsal: 29 kvě 2007, 07:25
od dusser
Andy4 píše:Dusser: poslal som Ti to
Ďakujem, došlo to v poriadku, už som to aj študoval
Myslím, že ten motor je fakt vymakaný
Napsal: 29 kvě 2007, 08:46
od Lukas
Zdravim starych aj novych accentakov,
motor je skutocne velmi dobry, teda dufajme, ze nebude mat po case svoje musky, ale to sprevodovanie mohli vyriesit ovela lepsie. Jedine, ze by tam hodili 6tku..to by som potom pochopil, ale takto je vidno, ze rozdiel medzi 4 a 5 je dost zanedbatelny. Neviem presne, ale zda sa mi, ze rozdiel je asi tak 300-max.500rpm, co znamena, ze idealna spotreba je na 5ke zhruba 1700rpm..to je tusim taka 80tka, ktoru 4ka zvladne na 2000rpm-co nie je zas tak vela a dokaze uz prudko zrychlovat..pri takej 100ke je to uz takmer jedno pri predbiehani, ci sa podradi alebo nie..zrychluje rychlo z oboch, len 4ka mu da adrenalinovejsi zvuk. A tak to potom vyzera na dialnici dost zle so spotrebou...tam uz by to pri 130-140 chcelo tu 6tku. No skoda...tusim, ze to sprevodovanie uz spominal tom..zial prevodovka obmedzuje vykon, aj ked nemozno povedat, ze je accent lenivy
bezproblemov drzi krok so silnymi autami a to pri tej cene a triede je skutocne impozantne.
PS-aby som nezabudol, dakujem pekne jandaxxovi, ze nam to naskenoval a andymu za preposlanie
PS2-spotrebu uz neriesim, v BA zapchach je to cez 6litrov..mimo zhruba 5l a pre zaujimavost po Viedni sa da kludne dostat pod 6l-tam je vidno, ako maju dobre prepracovanu aj mestsku dopravu oproti nasim mestam
sprevodovanie
Napsal: 29 kvě 2007, 09:08
od diosko
Lukas: suhlasim... a este by som dodal, ze pri 60ke to nie je ani na trojku ani na stvorku. Asi by to naozaj vyriesil siesty prevodovy stupen.
Re: sprevodovanie
Napsal: 29 kvě 2007, 11:44
od tom
diosko píše:Lukas: suhlasim... a este by som dodal, ze pri 60ke to nie je ani na trojku ani na stvorku. Asi by to naozaj vyriesil siesty prevodovy stupen.
V obci jezdim buď 50kou na čtyřku a nebo 65-70kou na pětku. Stálá šedesátka je na čtyřku moc a na pětku ještě málo. (Jede to, ale motor se klepe... 1300-1400 otáček).
Napsal: 29 kvě 2007, 11:48
od tom
Lukas píše:Zdravim starych aj novych accentakov,
motor je skutocne velmi dobry, teda dufajme, ze nebude mat po case svoje musky, ale to sprevodovanie mohli vyriesit ovela lepsie. Jedine, ze by tam hodili 6tku..to by som potom pochopil, ale takto je vidno, ze rozdiel medzi 4 a 5 je dost zanedbatelny. Neviem presne, ale zda sa mi, ze rozdiel je asi tak 300-max.500rpm, co znamena, ze idealna spotreba je na 5ke zhruba 1700rpm..to je tusim taka 80tka, ktoru 4ka zvladne na 2000rpm-co nie je zas tak vela a dokaze uz prudko zrychlovat..pri takej 100ke je to uz takmer jedno pri predbiehani, ci sa podradi alebo nie..zrychluje rychlo z oboch, len 4ka mu da adrenalinovejsi zvuk. A tak to potom vyzera na dialnici dost zle so spotrebou...tam uz by to pri 130-140 chcelo tu 6tku. No skoda...tusim, ze to sprevodovanie uz spominal tom..zial prevodovka obmedzuje vykon, aj ked nemozno povedat, ze je accent lenivy
bezproblemov drzi krok so silnymi autami a to pri tej cene a triede je skutocne impozantne.
PS-aby som nezabudol, dakujem pekne jandaxxovi, ze nam to naskenoval a andymu za preposlanie
PS2-spotrebu uz neriesim, v BA zapchach je to cez 6litrov..mimo zhruba 5l a pre zaujimavost po Viedni sa da kludne dostat pod 6l-tam je vidno, ako maju dobre prepracovanu aj mestsku dopravu oproti nasim mestam
Souhlasim že drží krok, ale jen di nějakých 180-190km/h, pak se accent ztrácí. A to by vyřešila ta případná šestka - motor má síly na rozdávání...
Re: sprevodovanie
Napsal: 29 kvě 2007, 12:55
od Návštěvník
tom píše:V obci jezdim buď 50kou na čtyřku a nebo 65-70kou na pětku. Stálá šedesátka je na čtyřku moc a na pětku ještě málo. (Jede to, ale motor se klepe... 1300-1400 otáček).
To sa mi nezda... pri 60ke mam pri trojke okolo 2100 a pri stvorke okolo 1500-1600. Ta trojka mi pride ako mensie trapenie.
Re: sprevodovanie
Napsal: 29 kvě 2007, 13:00
od tom
Anonymous píše:tom píše:V obci jezdim buď 50kou na čtyřku a nebo 65-70kou na pětku. Stálá šedesátka je na čtyřku moc a na pětku ještě málo. (Jede to, ale motor se klepe... 1300-1400 otáček).
To sa mi nezda... pri 60ke mam pri trojke okolo 2100 a pri stvorke okolo 1500-1600. Ta trojka mi pride ako mensie trapenie.
O trojce jsem nic nepsal...
Napsal: 29 kvě 2007, 14:09
od David C3
1300-1400 otáček motoru vůbec navadí navíc při určování konstantní rychlost...
Napsal: 29 kvě 2007, 15:02
od tom
David C3 píše:1300-1400 otáček motoru vůbec navadí navíc při určování konstantní rychlost...
Motoru ne, na rovince to jde
, ale jak se motor dostane do mírného záběru, tak to rve uši...
Re: sprevodovanie
Napsal: 29 kvě 2007, 20:52
od Lukas
tom píše:
V obci jezdim buď 50kou na čtyřku a nebo 65-70kou na pětku. Stálá šedesátka je na čtyřku moc a na pětku ještě málo. (Jede to, ale motor se klepe... 1300-1400 otáček).
Jazdis tusim dost na nizke otazky..spotreba je mozno trosku nizsia, ale daj pozor, aby ti neodislo po par tisickach km turbo. Ja sa sam na seba hnevam, ak tam dam semtam 3ku asi pri 30kmh(zvyk z benzinu 1,6) a nepockam si, kym 2ku vytocim jemne na 40kmh, kde je idealne ju preradit vzhladom na "neklepanie". Az pri takej 60tke najskor 4ku..aspon ja sa snazim po preradeni mat aspon tych 1600-1700rpm, nech motor ne
Micro mal tusim celkom dobry hint ako jazdit s dieslakom, ja mam osobne bohatsie skusenosti s benzinmi, takze sa rad poucim ako by bolo naj jazdit s nasimi crdickami
Re: sprevodovanie
Napsal: 29 kvě 2007, 21:07
od tom
Lukas píše:tom píše:
V obci jezdim buď 50kou na čtyřku a nebo 65-70kou na pětku. Stálá šedesátka je na čtyřku moc a na pětku ještě málo. (Jede to, ale motor se klepe... 1300-1400 otáček).
Jazdis tusim dost na nizke otazky..spotreba je mozno trosku nizsia, ale daj pozor, aby ti neodislo po par tisickach km turbo. Ja sa sam na seba hnevam, ak tam dam semtam 3ku asi pri 30kmh(zvyk z benzinu 1,6) a nepockam si, kym 2ku vytocim jemne na 40kmh, kde je idealne ju preradit vzhladom na "neklepanie". Az pri takej 60tke najskor 4ku..aspon ja sa snazim po preradeni mat aspon tych 1600-1700rpm, nech motor ne
Micro mal tusim celkom dobry hint ako jazdit s dieslakom, ja mam osobne bohatsie skusenosti s benzinmi, takze sa rad poucim ako by bolo naj jazdit s nasimi crdickami
To jen tak z toho článku vychází, ale čas od času (dost často) si vychutnávám to brutální zrychlení z nízkých otáček (1500-1800) až do vysokých (4000)... Tak že turbo používám docela často.