Nový Hyundai Accent

Moderátoři: Martun, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Lukas
*
Příspěvky: 51
Registrován: 28 srp 2006, 17:33

Re: sprevodovanie

Příspěvek od Lukas »

tom píše: To jen tak z toho článku vychází, ale čas od času (dost často) si vychutnávám to brutální zrychlení z nízkých otáček (1500-1800) až do vysokých (4000)... Tak že turbo používám docela často.
O tom som nepochyboval, ved toho turba sa zlakne takmer kazdy spolujazdec, ak sa chyti a nastupi ten vystrel od ca.2000rpm. 4000rpm mu ale casto nedavam, predsalen staci tak 3500rpm na 4ke a potom 5ka..ked uz ta 6tka nie je :evil:

Inak suhlasim s tou maximalkou..mohla byt na ten vykon kludne aspon 190kmh..ale korejci a russelheim to trosku prepiskli..takto tie milionove kary musim pred seba pri 180tke pustit, ked sa dotiahnu :roll:
new Accent 1.5 CRDi noble white
Reklama
 

Uživatelský avatar
tom
***
Příspěvky: 751
Registrován: 14 bře 2007, 12:47
Bydliště: Kladno, Slaný

Re: sprevodovanie

Příspěvek od tom »

Lukas píše:
tom píše: To jen tak z toho článku vychází, ale čas od času (dost často) si vychutnávám to brutální zrychlení z nízkých otáček (1500-1800) až do vysokých (4000)... Tak že turbo používám docela často.
O tom som nepochyboval, ved toho turba sa zlakne takmer kazdy spolujazdec, ak sa chyti a nastupi ten vystrel od ca.2000rpm. 4000rpm mu ale casto nedavam, predsalen staci tak 3500rpm na 4ke a potom 5ka..ked uz ta 6tka nie je :evil:

Inak suhlasim s tou maximalkou..mohla byt na ten vykon kludne aspon 190kmh..ale korejci a russelheim to trosku prepiskli..takto tie milionove kary musim pred seba pri 180tke pustit, ked sa dotiahnu :roll:
Přesně tak, zápasil jsem na dálnici s Passatem 1,9 TDI, byl to naprosto vyrovnanej souboj, passat hulil jak továrna (accent ale asi taky), řidič passata nevěřil co ho to předjíždí za špurk... To je hezký, ale ve 190km/h jsem musel opustit levý pruh a milej passat šel dopředu... Moc se nevzdaloval, ale přece jen má trošku jinak převody... Zase to ale neni auto za 350.000Kč, ale je tak za dvojnásobek accenta...
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW

Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Uživatelský avatar
Lukas
*
Příspěvky: 51
Registrován: 28 srp 2006, 17:33

Příspěvek od Lukas »

Tom: Osobne si ale nemyslim, zeby mal vyssi vykon ako accent. Aj ked u TDicok sa nikdy nevie aky vlastne maju. Neustale to obmienaju. Ak to bol starsi Passat a mal Icko cervene, tak by mal mat zhodne ako Accent 81kW, s tym istym krutiacim momentom, az na rozdiel, ze maximalku ma 196kmh a objem 1.9 a nie 1.5 :P

Samozrejme nevylucujem ani fakt, ze mohol byt novsi a mat 85 pripadne 96kW(ma max.201kmh)
Viem si predstavit tu dymovu ciaru za tym Passatom..accent bol urcite o dost ohladuplnejsi..predsalen to nieje cerpadlo/tryska

A je jasne, ze to auto ma cielovu skupinu manazerov a tak podobne, ktori by uvazovali tak o Sonate a nie o Accente, kde by som si vedel predstavit ako sa chlapik v Passate pozera na zadok Sonate a nie a nie ju dobehnut..
new Accent 1.5 CRDi noble white
Uživatelský avatar
diosko
**
Příspěvky: 132
Registrován: 07 kvě 2007, 21:11
Bydliště: SK, BB

Re: sprevodovanie

Příspěvek od diosko »

diosko píše:To sa mi nezda... pri 60ke mam pri trojke okolo 2100 a pri stvorke okolo 1500-1600. Ta trojka mi pride ako mensie trapenie.
tom píše:O trojce jsem nic nepsal... :?
O trojke som pisal ja. Ty jazdis pri 60-ke stvorkou a mne sa zda, ze by tam mala byt este trojka. Ked uz mam na tachometri 65-ku, tak uz je to na trojku dost. Tam potom uz pasuje stvorka, ale uz som za povolenym rychlostnym limitom v uzavretej obci.
Accent 1.5 CRDi, 2007, True Blue
Uživatelský avatar
tom
***
Příspěvky: 751
Registrován: 14 bře 2007, 12:47
Bydliště: Kladno, Slaný

Příspěvek od tom »

Lukas píše:Tom: Osobne si ale nemyslim, zeby mal vyssi vykon ako accent. Aj ked u TDicok sa nikdy nevie aky vlastne maju. Neustale to obmienaju. Ak to bol starsi Passat a mal Icko cervene, tak by mal mat zhodne ako Accent 81kW, s tym istym krutiacim momentom, az na rozdiel, ze maximalku ma 196kmh a objem 1.9 a nie 1.5 :P

Samozrejme nevylucujem ani fakt, ze mohol byt novsi a mat 85 pripadne 96kW(ma max.201kmh)
Viem si predstavit tu dymovu ciaru za tym Passatom..accent bol urcite o dost ohladuplnejsi..predsalen to nieje cerpadlo/tryska

A je jasne, ze to auto ma cielovu skupinu manazerov a tak podobne, ktori by uvazovali tak o Sonate a nie o Accente, kde by som si vedel predstavit ako sa chlapik v Passate pozera na zadok Sonate a nie a nie ju dobehnut..
Byla to verze 81kW, ale ta maximálka je dána trošku jinými převody...
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW

Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
z.mirek
*
Příspěvky: 41
Registrován: 27 čer 2006, 20:16

svíčky BOSCH super4

Příspěvek od z.mirek »

Jaký je váš názor na svíčky BOSCH super4 pro 1.4
A

Příspěvek od A »

My s dieselem svíčky nemáme.
Kcheml
*
Příspěvky: 77
Registrován: 14 bře 2007, 18:44
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kcheml »

A píše:My s dieselem svíčky nemáme.
Mno, možná to tak nevypadá, ale tenhle topic není jen o dieselech.

z.mirek: Svíčky se tu již řešily, myslím, že to můžeš najít někde pod (starým) Accentem.
Hyundai Accent ´07 1.4 Beige Gold
Uživatelský avatar
jandaxx
***
Příspěvky: 508
Registrován: 21 čer 2005, 19:31
Bydliště: Praha

Příspěvek od jandaxx »

Já myslel, že máte ty žhavící? :D Nebo že by technika postoupila tak dopředu, že už je nepotřebujete? :)
Uživatelský avatar
tom
***
Příspěvky: 751
Registrován: 14 bře 2007, 12:47
Bydliště: Kladno, Slaný

Příspěvek od tom »

Technika jde krutě dopředu, ale to žhavení ještě stále máme... :lol:
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW

Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Uživatelský avatar
Mikro
***
Příspěvky: 534
Registrován: 26 lis 2006, 10:23
Bydliště: Bratislava (SK)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mikro »

hosi cital som tu vela clankou kde boli problemy s poslanim 5 mega suboru

tu davam navod ako to urobit uplne bezproblemovo:
http://www.uschovna.cz

tam to hod a rozposli vzdy 5 ludom naraz a je to! :idea:

:twisted:
Hyundai i30cw 1.6 CRDi Automat 2014 Style, Creamy White

Predchádzajúce:
Hyundai Accent 1.5 CRDi 2007 Elegance, Ebony Black + black plastic foils
Hyundai SantaFe CRDi 2.0 VGT 4x4 2005, Black
Alesk
*
Příspěvky: 11
Registrován: 02 kvě 2007, 00:34

Příspěvek od Alesk »

Taak uz som ja tiez statnym korejcom :) Kupiil som Accenta 1,4 on air vybavu.
Prve dojmy: Kedze som maj pred tym DW LANOS 1,5 tak som bol trosku sklamany z sily motora v nizsich otackach, ale vec zvyku. Inak motor je pomerne svizny hlavne ak sa dostanu otacky nad 2000 ude ako gula. Nad 3000 este moc nevytacam , zabieham.
Zo spotreby som bol trosku v soku najskor mi ukazoval palubny PC ZE 10 l/100Km ale to postupne zacalo klesat asi aj ako som sa snim spoznal a trochu sa zabehol.
Jednu blbost som si vsimol na merani spotreby, pokial auto stoji tak palubny pocitac neprestane pocitat pomer preteceny benzin/ujdene kilometre, takze ked stojim na cervenej tak mi zecne stupat spotreba az neviem kam. Neni to chyba robi to aj kolegovi, ale to bohuzial znamena ze v meste sa neda objektivne merat spotreba.
Inak zatial 1500KM najazdene a zatial nic co by som si vsimol.
CElkovy dojem zjazdy dobry , akurat lutujem ze som setril a nekupil ten diesel, ale zase benzin je menej problemovy pri servise, a neviem ako sa budu spravat tieto vysokootackove diesle s nizkou kubaturov po par rokoch.
Daewoo lanos - pokusam sa predat
Hyundai accen 2007 objednany
Uživatelský avatar
Mikro
***
Příspěvky: 534
Registrován: 26 lis 2006, 10:23
Bydliště: Bratislava (SK)
Kontaktovat uživatele:

Re: sprevodovanie

Příspěvek od Mikro »

Lukas píše:
tom píše: Inak suhlasim s tou maximalkou..mohla byt na ten vykon kludne aspon 190kmh..ale korejci a russelheim to trosku prepiskli..takto tie milionove kary musim pred seba pri 180tke pustit, ked sa dotiahnu :roll:
ako to testujete? mne to auto ide 200kmh
Hyundai i30cw 1.6 CRDi Automat 2014 Style, Creamy White

Predchádzajúce:
Hyundai Accent 1.5 CRDi 2007 Elegance, Ebony Black + black plastic foils
Hyundai SantaFe CRDi 2.0 VGT 4x4 2005, Black
Uživatelský avatar
tom
***
Příspěvky: 751
Registrován: 14 bře 2007, 12:47
Bydliště: Kladno, Slaný

Re: sprevodovanie

Příspěvek od tom »

Mikro píše:
Lukas píše:
tom píše: Inak suhlasim s tou maximalkou..mohla byt na ten vykon kludne aspon 190kmh..ale korejci a russelheim to trosku prepiskli..takto tie milionove kary musim pred seba pri 180tke pustit, ked sa dotiahnu :roll:
ako to testujete? mne to auto ide 200kmh
Jede to 200km/h, ale už to od těch 180km/h nahoru není takový... :cry:
VOLVO V70 Summum 11/2013 D4 120kW
Peugeot 206cc 2.0i 100kW

Bylo: S80 3,2 LPG, C4 1,6 LPG, Accent 1,5 CRDi, Favorit 1,3 LPG, Škoda Pick-Up 2000 1,9D
Uživatelský avatar
Mikro
***
Příspěvky: 534
Registrován: 26 lis 2006, 10:23
Bydliště: Bratislava (SK)
Kontaktovat uživatele:

Re: sprevodovanie

Příspěvek od Mikro »

tom píše:
Mikro píše:
Lukas píše: ako to testujete? mne to auto ide 200kmh
Jede to 200km/h, ale už to od těch 180km/h nahoru není takový... :cry:
no neviem ale to auto ide o dost sviznejsie od 160+ ako 110k TDI od VW.

po 180 to zrychluje uplne v pohode az do 200 (potom je uz limit 4500 otacok v mojom zornom poli :lol: )
Hyundai i30cw 1.6 CRDi Automat 2014 Style, Creamy White

Predchádzajúce:
Hyundai Accent 1.5 CRDi 2007 Elegance, Ebony Black + black plastic foils
Hyundai SantaFe CRDi 2.0 VGT 4x4 2005, Black
Odpovědět

Zpět na „New Accent - Pokec“