Stránka 65 z 373
Re: sprevodovanie
Napsal: 29 kvě 2007, 21:41
od Lukas
tom píše:
To jen tak z toho článku vychází, ale čas od času (dost často) si vychutnávám to brutální zrychlení z nízkých otáček (1500-1800) až do vysokých (4000)... Tak že turbo používám docela často.
O tom som nepochyboval, ved toho turba sa zlakne takmer kazdy spolujazdec, ak sa chyti a nastupi ten vystrel od ca.2000rpm. 4000rpm mu ale casto nedavam, predsalen staci tak 3500rpm na 4ke a potom 5ka..ked uz ta 6tka nie je
Inak suhlasim s tou maximalkou..mohla byt na ten vykon kludne aspon 190kmh..ale korejci a russelheim to trosku prepiskli..takto tie milionove kary musim pred seba pri 180tke pustit, ked sa dotiahnu
Re: sprevodovanie
Napsal: 29 kvě 2007, 21:51
od tom
Lukas píše:tom píše:
To jen tak z toho článku vychází, ale čas od času (dost často) si vychutnávám to brutální zrychlení z nízkých otáček (1500-1800) až do vysokých (4000)... Tak že turbo používám docela často.
O tom som nepochyboval, ved toho turba sa zlakne takmer kazdy spolujazdec, ak sa chyti a nastupi ten vystrel od ca.2000rpm. 4000rpm mu ale casto nedavam, predsalen staci tak 3500rpm na 4ke a potom 5ka..ked uz ta 6tka nie je
Inak suhlasim s tou maximalkou..mohla byt na ten vykon kludne aspon 190kmh..ale korejci a russelheim to trosku prepiskli..takto tie milionove kary musim pred seba pri 180tke pustit, ked sa dotiahnu
Přesně tak, zápasil jsem na dálnici s Passatem 1,9 TD
I, byl to naprosto vyrovnanej souboj, passat hulil jak továrna (accent ale asi taky), řidič passata nevěřil co ho to předjíždí za špurk... To je hezký, ale ve 190km/h jsem musel opustit levý pruh a milej passat šel dopředu... Moc se nevzdaloval, ale přece jen má trošku jinak převody... Zase to ale neni auto za 350.000Kč, ale je tak za dvojnásobek accenta...
Napsal: 30 kvě 2007, 09:23
od Lukas
Tom: Osobne si ale nemyslim, zeby mal vyssi vykon ako accent. Aj ked u TDicok sa nikdy nevie aky vlastne maju. Neustale to obmienaju. Ak to bol starsi Passat a mal Icko cervene, tak by mal mat zhodne ako Accent 81kW, s tym istym krutiacim momentom, az na rozdiel, ze maximalku ma 196kmh a objem 1.9 a nie 1.5
Samozrejme nevylucujem ani fakt, ze mohol byt novsi a mat 85 pripadne 96kW(ma max.201kmh)
Viem si predstavit tu dymovu ciaru za tym Passatom..accent bol urcite o dost ohladuplnejsi..predsalen to nieje cerpadlo/tryska
A je jasne, ze to auto ma cielovu skupinu manazerov a tak podobne, ktori by uvazovali tak o Sonate a nie o Accente, kde by som si vedel predstavit ako sa chlapik v Passate pozera na zadok Sonate a nie a nie ju dobehnut..
Re: sprevodovanie
Napsal: 30 kvě 2007, 16:05
od diosko
diosko píše:To sa mi nezda... pri 60ke mam pri trojke okolo 2100 a pri stvorke okolo 1500-1600. Ta trojka mi pride ako mensie trapenie.
tom píše:O trojce jsem nic nepsal...
O trojke som pisal ja. Ty jazdis pri 60-ke stvorkou a mne sa zda, ze by tam mala byt este trojka. Ked uz mam na tachometri 65-ku, tak uz je to na trojku dost. Tam potom uz pasuje stvorka, ale uz som za povolenym rychlostnym limitom v uzavretej obci.
Napsal: 30 kvě 2007, 18:44
od tom
Lukas píše:Tom: Osobne si ale nemyslim, zeby mal vyssi vykon ako accent. Aj ked u TDicok sa nikdy nevie aky vlastne maju. Neustale to obmienaju. Ak to bol starsi Passat a mal Icko cervene, tak by mal mat zhodne ako Accent 81kW, s tym istym krutiacim momentom, az na rozdiel, ze maximalku ma 196kmh a objem 1.9 a nie 1.5
Samozrejme nevylucujem ani fakt, ze mohol byt novsi a mat 85 pripadne 96kW(ma max.201kmh)
Viem si predstavit tu dymovu ciaru za tym Passatom..accent bol urcite o dost ohladuplnejsi..predsalen to nieje cerpadlo/tryska
A je jasne, ze to auto ma cielovu skupinu manazerov a tak podobne, ktori by uvazovali tak o Sonate a nie o Accente, kde by som si vedel predstavit ako sa chlapik v Passate pozera na zadok Sonate a nie a nie ju dobehnut..
Byla to verze 81kW, ale ta maximálka je dána trošku jinými převody...
svíčky BOSCH super4
Napsal: 30 kvě 2007, 19:23
od z.mirek
Jaký je váš názor na svíčky BOSCH super4 pro 1.4
Napsal: 30 kvě 2007, 19:28
od A
My s dieselem svíčky nemáme.
Napsal: 30 kvě 2007, 20:28
od Kcheml
A píše:My s dieselem svíčky nemáme.
Mno, možná to tak nevypadá, ale tenhle topic není jen o dieselech.
z.mirek: Svíčky se tu již řešily, myslím, že to můžeš najít někde pod (starým) Accentem.
Napsal: 31 kvě 2007, 11:49
od jandaxx
Já myslel, že máte ty žhavící?
Nebo že by technika postoupila tak dopředu, že už je nepotřebujete?
Napsal: 31 kvě 2007, 19:33
od tom
Technika jde krutě dopředu, ale to žhavení ještě stále máme...
Napsal: 01 čer 2007, 00:14
od Mikro
hosi cital som tu vela clankou kde boli problemy s poslanim 5 mega suboru
tu davam navod ako to urobit uplne bezproblemovo:
http://www.uschovna.cz
tam to hod a rozposli vzdy 5 ludom naraz a je to!
Napsal: 03 čer 2007, 18:53
od Alesk
Taak uz som ja tiez statnym korejcom
Kupiil som Accenta 1,4 on air vybavu.
Prve dojmy: Kedze som maj pred tym DW LANOS 1,5 tak som bol trosku sklamany z sily motora v nizsich otackach, ale vec zvyku. Inak motor je pomerne svizny hlavne ak sa dostanu otacky nad 2000 ude ako gula. Nad 3000 este moc nevytacam , zabieham.
Zo spotreby som bol trosku v soku najskor mi ukazoval palubny PC ZE 10 l/100Km ale to postupne zacalo klesat asi aj ako som sa snim spoznal a trochu sa zabehol.
Jednu blbost som si vsimol na merani spotreby, pokial auto stoji tak palubny pocitac neprestane pocitat pomer preteceny benzin/ujdene kilometre, takze ked stojim na cervenej tak mi zecne stupat spotreba az neviem kam. Neni to chyba robi to aj kolegovi, ale to bohuzial znamena ze v meste sa neda objektivne merat spotreba.
Inak zatial 1500KM najazdene a zatial nic co by som si vsimol.
CElkovy dojem zjazdy dobry , akurat lutujem ze som setril a nekupil ten diesel, ale zase benzin je menej problemovy pri servise, a neviem ako sa budu spravat tieto vysokootackove diesle s nizkou kubaturov po par rokoch.
Re: sprevodovanie
Napsal: 04 čer 2007, 16:04
od Mikro
Lukas píše:tom píše:
Inak suhlasim s tou maximalkou..mohla byt na ten vykon kludne aspon 190kmh..ale korejci a russelheim to trosku prepiskli..takto tie milionove kary musim pred seba pri 180tke pustit, ked sa dotiahnu
ako to testujete? mne to auto ide 200kmh
Re: sprevodovanie
Napsal: 04 čer 2007, 16:13
od tom
Mikro píše:Lukas píše:tom píše:
Inak suhlasim s tou maximalkou..mohla byt na ten vykon kludne aspon 190kmh..ale korejci a russelheim to trosku prepiskli..takto tie milionove kary musim pred seba pri 180tke pustit, ked sa dotiahnu
ako to testujete? mne to auto ide 200kmh
Jede to 200km/h, ale už to od těch 180km/h nahoru není takový...
Re: sprevodovanie
Napsal: 04 čer 2007, 16:15
od Mikro
tom píše:Mikro píše:Lukas píše:
ako to testujete? mne to auto ide 200kmh
Jede to 200km/h, ale už to od těch 180km/h nahoru není takový...
no neviem ale to auto ide o dost sviznejsie od 160+ ako 110k TD
I od VW.
po 180 to zrychluje uplne v pohode az do 200 (potom je uz limit 4500 otacok v mojom zornom poli
)