Stránka 65 z 400
Napsal: 18 bře 2008, 01:25
od Borek
black_sheep píše:aha.. ty jo vono je to nejaky stary ja byl na blby strance..
Také dobrý fór
.
Napsal: 18 bře 2008, 06:25
od Pistolník
Tak teď jsem se pobavil
Napsal: 18 bře 2008, 09:55
od Selshig
http://www.stream.cz/video/49608-hvezdn ... aign=Vyber
u toho zrzka co spiva Queen sem si už malem crnknul do trenek
Napsal: 18 bře 2008, 10:37
od Selshig
případ
Napsal: 18 bře 2008, 13:33
od johnb
to se trefili, peugeot je fakt případ sám pro sebe
http://www.youtube.com/watch?v=p7P3ChUYnfI
Napsal: 18 bře 2008, 13:35
od Borek
Tenhle je fakt machr.
Napsal: 18 bře 2008, 13:48
od Selshig
jn dobrej jukebox do auta
Napsal: 18 bře 2008, 19:23
od Janjan
Napsal: 20 bře 2008, 08:31
od draceq
Jak se správně maskovat
Brutus je, jak má celé auto vyleštěné a jen přední značka je zasraná sněhem
(foceno dnes ráno před firmou, není to fotomontáž
)
Napsal: 20 bře 2008, 08:35
od Vladislav Bureš
draceq píše:Jak se správně maskovat
Brutus je, jak má celé auto vyleštěné a jen přední značka je zasraná sněhem
(foceno dnes ráno před firmou, není to fotomontáž
)
To já ji mám totál od bahna ale auto tak vyleštěné nemám aby to nebylo tak okaté
Napsal: 20 bře 2008, 10:18
od tom.rockys
Napsal: 20 bře 2008, 19:59
od LongStar
chrocht
securiták
Napsal: 21 bře 2008, 10:09
od johnb
Napsal: 21 bře 2008, 15:13
od Míla001
Tenhle alespoň něco dělá u nás spěj u televize a v teple.
Napsal: 23 bře 2008, 20:02
od honzik
V sekci her dnes přinášíme letmý pohled na dlouho očekávanou
počítačovou hru roku - simulátor rómské komunity ROM CITY. Tato hra
se však od ostatních podobných her liší, v dosavadních simulátorech
šlo totiž vždy o to, jak s malým množstvím základního kapitálu
neustále něco produkovat, kupovat a vymýšlet a jak z jednoduchých
věcí poskládat co nejsložitější fungující a prosperující systém,
například město, stát, kontinent, planetu. ROM CITY pracuje na úplně
opačném principu, na začátku hry máte složitý a více méně
prosperující a fungující systém a vaším úkolem je za pomocí malé
skupinky postaviček "gipsáčků" jej co nejrychleji rozložit a
sociálně zhroutit. Za celou hru nic neprodukujete, nevytváříte a
nemusíte ani příliš přemýšlet.
Samozřejmě, nic není tak jednoduché, jak se na první pohled může
zdát, i vámi ovládané figurky mají ve hře spoustu nepřátel - např.
pracovní úřady, policajty, kriminály, potulující se skupiny opilých
skinheadů...kteří se jim všemožně snaží házet klacky pod nohy. Hra je celkem levná, protože mnoho peněz při vývoji se ušetřilo na programování - neboť autorům šlo o skutečný simulátor, takže se nemuselo věnovat příliš mnoho práce programování inteligence a to ani u gipsáčků, ani u jejich protivníků, jelikož úředníci, policajti a skinheadi rovněž ničím takovým neoplývají.
K základním povelům "krok", "vlevo-vpravo v bok" a "zvedni"
se gipsíkům pouze přidaly povely "ukradni", "píchni nožem", "vymluv
se", "rozmnož se" a "zavolej bráchu". Hra má bohužel celkem
jednotvárný průběh a vlastnosti jednotlivých postaviček jsou již od
počátku dány tak, že gipsáčci nemohou prohrát, což trošku kazí dojem
hratelnosti, ale jak jsem již vzpomněl, autorům šlo především o
napodobení skutečnosti.
Hra má už od začátku zabudované a spuštěné reálné simulace, takže i
přestože např. policisté, úředníci a politici jsou silní nepřátelé,
nemohou gipsíčkům nic udělat, protože když už to vypadá, že proti nim zakročí, nebo nedejbože nebohé postavičky zaženou do práce,
gipsíkovi se u pusy objeví bublina s textem "rasista!" a nepřítel se
stáhne do ústraní, protože jinak ho světe div se, napadnou vlastní
spoluhráči a zavřou ho do kriminálu.
Slabinou hry jsou dialogy. Je to však jen proto, že se autoři snažili přiblížit realitě.
Poslouchat pořád do kola "tý dilino" nebo "naval ci-gáro!" ,
popřípadě "móre kokot" se velmi rychle omrzí a bohužel to nejde
vypnout, protože jinak by spolu gipsíci nemohli dále komunikovat.
Přestože, jak jsem již prozradil, gypsík nemůže prohrát, lze hru
urychlit, ať nemusíte hrát zbytečně dlouho. Proto vám poradím
několik triků, které když se naučíte, budou vaši gipsáčci daleko
efektivnější: Pokud vám dojdou ukradené peníze, dojděte si na sociálku.
Cestou dávejte pozor aby jste se obloukem vyhnuli pracovnímu úřadu,
protože už jen pomyšlení na práci by vzalo vaší figurce veškerou
vitalitu. Jestliže na sociálce začnou tvrdit, že váš gipsáček nemá
na nic nárok, jděte do menu "dialogy" a vyberte položku "vyhrožovat"
a pak "móre ty svině, póčkej, až pudeš domů, si na tebe počíháme ty
píčo" a tuto položku opakujte tolikrát, než vám bude sociální dávka
vyplacená.
Při další návštěvě stejného gipsáčka už dostanete dávku automaticky.
Přístup ostatních gipsáčků k dávkám zjednodušíte tím, že si toho,
který má již na dávky nárok budete brát s sebou a budete chodit ve
větších skupinách. Další trik: Jakmile obdržíte vyplacenou dávku,
ukradněte úřednici peněženku. Rychle skočte do menu "dialogy",
vyberte "vyhrožovat" a stiskněte "jesli pípneš ty kůrvo, tak si to s
tebou vyžidíme, móre".
Občas se stane, že to nestihnete stisknout v limitu a úřednice zavolá policajty.
Nikam s gipsáčky neutíkejte, počkejte až se objeví policajti a
nechte se zkontrolovat. Když cizí peněženku najdou, skočte opět do
menu "dialogy", nyní zvolte "předstírat údiv" a stiskněte "to ta paní mi
dala do kápsy.
To je rasismus, my nekrádem". Policajti sice vrátí peněženku, ale
nic gipsáčkům neudělají a můžete to příště zkusit znovu.
Když budete mít gipsáčků asi 30 až 50, jděte s celou skupinkou k pracovnímu úřadu, skočte do menu "dialogy", pak "skandovat" a mačkejte dokola "my chceme pracovat". Jakmile dostanou vaši gipsáčci lopaty, kýble a nářadí, rychle utíkejte do sběrny, kde to všechno prodejte. Každý gipsáček za to dostane navíc +1 bod ke své inteligenci. Gipsáčky
množte co nejrychleji, o peníze se nestarejte, vždycky jdou někomu
ukrást, nebo skočte na sociálku. Jakmile dosáhnete ideálního stavu,
kdy počet gipsáčků vzroste nad mez, kdy jí už zbytek populace uživit
nedokáže, je konec světa a hra končí.