![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Viz http://www.red-rider.cz/red-rider/eshop ... tiv-125-ml se jedna o 125 ml objem, který slouží k aditivaci 40 - 60 l paliva.vorlajz píše:ale v tom popisku u té lahvičky je 20 ml na 20 l paliva...takže je to stejný s tou velkou plechovkou
To není kravina, ono totiž třeba katalyzátor nesmí vychladnout, aby 100% fungoval. Kvůli podobným věcem se to palivo vypíná jen v daném rozsahu otáček a při dostatečné teplotě (na každém autě jiné), rozhodně ale ne vždy, když sundám nohu z plynu.only_one píše:co to je za kravinu, že když se jede bez plynu a auto brzdí motorem tak stále má spotřebu 0,5-2litry?? Pánové kam na tyhle bludy chodíte?
Dělám to stejně, neumím si představit dávkování do nádrže pomocí té úžasné "odměrky" v plechovce VIF. VIF přidávám do obyčejné N95 posledních cca 6.000 km (možná i víc) a zatím pozoruji mírný pokles spotřeby (odhadem cca 0,2-0,3l/100km). Jestli to souvisí s VIFem nebo se zajetím motoru nevím, nicméně myslím, že VIF autu neublíží. - Ten cca padesátník nákladů na aditivaci jednoho litru N95 jsem ochotný obětovat za dobrý pocit, že autu dopřeji "prémiový" benzín. Nárůst výkonu nepozoruji.Alf6 píše:
Davkovani Vifu jsem taky vyresil. Po několika pokusech jsem si koupil lahvičku VIFU na jedno pouziti a tu lahvičku si nechal a tu pouzivam doted. Nic lepšího na davkovani snad ani není.
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |