Stránka 66 z 123
Re: Spotřeba i30 2012
Napsal: 04 led 2015, 15:45
od vorlajz
ale v tom popisku u té lahvičky je 20 ml na 20 l paliva...
takže je to stejný s tou velkou plechovkou
Napsal: 04 led 2015, 16:56
od drastys
Ja beru VIF pro diesel, tankuju u EuroOil a liju do plne nadrze 2.5 odmerky co je ve vrsku plechovky
Odesláno z mého GT-I9100 pomocí Tapatalk
Re: Spotřeba i30 2012
Napsal: 04 led 2015, 18:35
od Frankovka
vorlajz píše:ale v tom popisku u té lahvičky je 20 ml na 20 l paliva...
takže je to stejný s tou velkou plechovkou
Viz
http://www.red-rider.cz/red-rider/eshop ... tiv-125-ml se jedna o 125 ml objem, který slouží k aditivaci 40 - 60 l paliva.
Větší plechovka (500 ml) se ředí v již zmiňovaném poměru 1:1000 -
http://www.red-rider.cz/red-rider/eshop ... tiv-500-ml .
Osobně používám 2,5 odmerky = 50 ml na cca 50l paliva (do plné) z velkého balení plus tankuji na ONO - nyní za 27,9.
Re: Spotřeba i30 2012
Napsal: 04 led 2015, 19:04
od only_one
co to je za kravinu, že když se jede bez plynu a auto brzdí motorem tak stále má spotřebu 0,5-2litry?? Pánové kam na tyhle bludy chodíte?
Re: Spotřeba i30 2012
Napsal: 04 led 2015, 19:29
od Mirus30
Vorlajz: Ja vzdy tankuju do plne a davam tri odmerky VIFu z plechovky....
Re: Spotřeba i30 2012
Napsal: 04 led 2015, 19:41
od tmx
only_one píše:co to je za kravinu, že když se jede bez plynu a auto brzdí motorem tak stále má spotřebu 0,5-2litry?? Pánové kam na tyhle bludy chodíte?
To není kravina, ono totiž třeba katalyzátor nesmí vychladnout, aby 100% fungoval. Kvůli podobným věcem se to palivo vypíná jen v daném rozsahu otáček a při dostatečné teplotě (na každém autě jiné), rozhodně ale ne vždy, když sundám nohu z plynu.
Re: Spotřeba i30 2012
Napsal: 04 led 2015, 19:51
od only_one
No tak když pomineš fázi ohřevu, kde se může dít všelicos tak za běžného provozu jak sundáš nohu z plynu tak se ti to palivo sekne behem chvíle zcela. A neznám auto se vstřikováním (nerozbité) které by fungovalo jinak. Vstřiky zkrátka zavřou, klapka zaklapne na nazdar. Jednak to vidím na signálu LPG - vstřiky opravdu nevstřikujou, pak to vidím na OBDII třeba přes scanmaster a pak - proboha, co by si ten motor počal s palivem když ho nepotřebuje. Chladnutí katu je nesmysl, tam bys musel jet z kopce bez plynu tak 10 minut abys ho vychladil.
Re: Spotřeba i30 2012
Napsal: 04 led 2015, 20:04
od tmx
Focus to má přesně jak jsem popsal. Dokonce musí mít minimálně 3000 otáček, aby vypnul, to je extrém, proto jsem to uváděl. A podobné (teda s nižšími otáčkami, snad 2200) to měla nějaká benzínová O1 a tuším i BMW E46 320i. Více aut nevím, spotřebu obvykle nesleduju, když to není moje a nejezdím s tím dlouho, nebo nemají PP.
Re: Spotřeba i30 2012
Napsal: 04 led 2015, 20:30
od only_one
no pokud to sleduješ podle palubního počítače, tak to je zcela bezpředmětné, jednak tam je ohromné zdržení a palubní počítač od přírody lže. Já mám data online z desítek aut co jezdí na plyn a nebo přímo z online čtení Livedat z OBD... a jak říkám, jedinej limit je spodní hranice otáček, aby se ten motor nepodtáčel. Jinak jak dáš nohu z plynu tak je to nula, nic, prázdno... absolutní. víAni u toho fíkuse nevěřím, že nezavírá.. doporučuju si koupit základní OBDII skener třeba na modrozub a sledovat to. JE to minimálně technicky poučné vedět co se děje a v jakých závislostech i z těch volně dostupných dat
Re: Spotřeba i30 2012
Napsal: 04 led 2015, 21:01
od vorlajz
zkrátka v té malé lahvičce není to stejné aditivum jako v té velké láhvi... jinak si neumím vysvětlit ten jiný poměr... ?!
Re: Spotřeba i30 2012
Napsal: 05 led 2015, 09:36
od zajic
Alf6 píše:
Davkovani Vifu jsem taky vyresil. Po několika pokusech jsem si koupil lahvičku VIFU na jedno pouziti a tu lahvičku si nechal a tu pouzivam doted. Nic lepšího na davkovani snad ani není.
Dělám to stejně, neumím si představit dávkování do nádrže pomocí té úžasné "odměrky" v plechovce VIF. VIF přidávám do obyčejné N95 posledních cca 6.000 km (možná i víc) a zatím pozoruji mírný pokles spotřeby (odhadem cca 0,2-0,3l/100km). Jestli to souvisí s VIFem nebo se zajetím motoru nevím, nicméně myslím, že VIF autu neublíží. - Ten cca padesátník nákladů na aditivaci jednoho litru N95 jsem ochotný obětovat za dobrý pocit, že autu dopřeji "prémiový" benzín. Nárůst výkonu nepozoruji.
Re: Spotřeba i30 2012
Napsal: 05 led 2015, 11:27
od vorlajz
Do další nadrze jdu už s Vifem
diky za postřehy..
Re: Spotřeba i30 2012
Napsal: 05 led 2015, 11:39
od ob3l1x
Ja pravidelne tankujem na OMV MaxxMotion 95 malo by to uz obsahovat aj nejake aditiva. Dodatocne aditiva uz nedavam kedze tankujem len na overenych benzinkach. Podla mna aditiva ktore uz samotny benzin obsahuje bohate postacuju. Ked sa o auto starate od zaciatku.
Re: Spotřeba i30 2012
Napsal: 05 led 2015, 11:52
od vorlajz
Jo to asi jo... O kolik je drazsi ten mm?
Re: Spotřeba i30 2012
Napsal: 05 led 2015, 12:05
od Alf6
Vif se muze michat i s jinými aditivy. Maxxmotion 95 je podle testu lehce nadprumerny. Lepsi byla jen Benzina a Agip. Dnes uz pouze Agip. Dovazi se z Rakouska muze a nebo nemusi obsahovat ETBE - stejne jako napr. Verva100 a Maxxmotion100
Jinak premiovy benzin dle SM si vyrobi každý sam. Například do neaditivovaneho N95 od Eurooilu se primicha Vif