Chasnik píše:Přesně tak, podle hantýrky okenářů tomu říkám spárové přivětrávání. Zmenšuje to riziko nalétnutí hmyzu za jízdy (taková vosa do krku ve 110, to je fakt zážitek), za letního deštíku (neříkám při slejváku) můžeš větrat a nechčije ti do auta, stejně tak, jako když u baráku nebo u kanclu v létě necháš kvůli vedru na 1-2 cm pootevřený okýnka a když přijde déšť, tak tam nemusíš hned letět to zatahovat.
Původně mi to připadalo jako tuzing z dob favoritů a žigulů, ale když jsem je nasadil, tak jsem uznal, že jsou užitečné.
taky jsem do nich chtěl jít, ale z toho samého důvodu "tuzingu" jsem do toho nešel... jak je to s hlukem?
Hyundai Tucson 4x4 - 1.6 TGDI MHEV, N-LINE Šéďa ve Stajlu... ;) - NA CESTĚ
Pokud lítáš je to hlučnější-je potřeba najít tu správnou škvíru,aby to nedělalo rambajz
Pokud jezdíš v normě a na pohodu,je to v klidu.Rozhodně je ten hluk daleko menší,než když si otevřeš okno bez ofuku Já používám klimu minimálně,pouze v létě,takže si bez toho neumím auto představit.
CUPRA Formentor 1,5TSI, 110kW- 2023 matná petroleum
6,9l/100km
Aktuálně 40000 km
Olej: Ravenol 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
Mno dobře, tak vážně: nic zvláštního nevnímám, ale u Kijáka jsem to instaloval v podstatě na nové, tak nemám srovnání. Na toto auto teprve budu kupovat, takže možná budu víc vnímat rozdíl "s" a "bez". Ale každopádně to nedělalo nic extra, protože např. pískání zahrádky na střeše slyším dost a od ofuků jsem nic takového nezaznamenal.
Až koupím a nahodím, tak dám info.
Třeba na spoilercentrum v Brně Já je kupoval v Olmiku.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Tak se nám objevují první drby týkající se faceliftu TLe. Buď už jako model 2018 od jara nebo 2019 od poloviny příštího roku. Základním motorem se místo 1,6 GDi asi stane 1,4 T-GDi. A vzhled se má spolu s novou generací SantaFé posunout směrem ke Koně. Uvidíme co je na tom pravdy .
Tak jsem pro jistotu jednoho Tucsona v dieselu dnes objednal do firmy místo ix35 . Nástup do služby v lednu.