Stránka 1 z 1

Saci potrubi demontaz/montaz, prostor okolo?

Napsal: 13 srp 2008, 20:10
od Dr Meduza
Hoj, mam otazecku
Mate nekdo zkusenosti se sundavanim saciho potrubi?
Predpokladam ze tam budou naky srouby skrz z hlavy, otazka je hlavne jakej je k tomu pristup a jestli se kuli tomu musi vyndavat naky dalsi veci?
Dalsi otazka je jak to tam vypada zespodu, daj se tam pridat este jedny vstriky nak rozumne? De mi o to, jesli se na nej zespoda vejdou este vsriky na LPG nebo jestli se tam budou muset davat pres hadicky nebo naky podobny vymyslenosti, nejradsi bych je dal zespoda naproti tem benzinovejm.
Diky vsem

Napsal: 14 srp 2008, 08:52
od mirpie
jo, sundat jde, sice blbě, ale jde. Ja kříkáš jsou tam svorníky z hlavy. Na coupé jsem sací potrubí nesundával, jen na Renaultu, kterej měl taky 16ventilů, takže to bylo stejný. Pak jsem byl u sundávání všeho na Celice 1,8 16V..Nikde u těch 16V hlav není moc místa, ale sundat se to dá. Největší pakárna je odstat se s ořechem na šrouby na spodní straně sacího potrubí. před vlastní demontáží je dobrý vyndat vzduchový filtr, tu přívodní hadici před klapkou, pak všechny ty malé hadice na odvětrávání atd.
Takže sundat to jde...Jen bych se moc nepouštěl do úpravy těch vstřikovacích trysek pro LPG, to by nemuselo dopadnout dobře. Nehledě na to, že tam už to není kam dát. V sacím potrubí máš jen jeden otvor pro každou větev příslušného válce...Dělat tam další + závity atd, nevim nevim...
A navíc zespodu je to nevýhodné, vstřikovat proti toku nasávaného vzuduchu...Na odborně namontovaný systém LPG bych nesahal.

Napsal: 14 srp 2008, 19:05
od Dr Meduza
No pod tim potrubim by nic bejt nemelo ne a vede docela rovne ?
Vim, ze je tam prochu problem s nasmerovanim, ty benzinovy miri primo do motoru a strikaj na otevreny ventily, takle dobre tam asi ty plynovy nedam, ale tem by to nemelo zas tolik vadit