Stránka 1 z 17
Čím budeme jezdit, až nebude Accent
Napsal: 22 srp 2008, 09:14
od CzechJoker
Opodál tu roste anketa, čímže jsme jezdili v době předakcentovské. Dovolím si otevřít svatokrádežné téma opačné, co bude, až tady Accent už nebude. Zase Hyundai? Větší, menší...?
Napsal: 22 srp 2008, 09:24
od David C3
Ja čekám na Fabii II Combi 1.4 Tsi 7st DSG ... nebo nafta v automatu Tak zas po 5 letech.. jinak možna si další auto koupím v DE.
A nebo i30 CW v CRDi automat... (prostě combi v automatu)
Napsal: 22 srp 2008, 10:38
od CzechJoker
S automatek jsem se docela najezdil a moc mě to nenadchlo. Auto hlavně nepříliš pružně reagovalo na akceleraci, všechno bylo takové zpomalené. A víc to žere
Napsal: 22 srp 2008, 10:44
od David C3
Půjč si někdy DSG a uvidíš.. řazení rychlejší a spotřeba stejná možná lepší.. Myslím , že moderní automaty už jsou docela vychytané..
Napsal: 22 srp 2008, 12:03
od Vilda
Tak já mám v práci služební Mercedes ML 280 v automatu a souhlasím s Czech Jokerem, automat nebrat
na dálniční jízdu je to pohoda. Sedmi stupňový automat s tempomatem - lázně
, ale za chvíly se ti chce spát. A co se týče jízdy po okreskách a městě, je určitě lepší manual. V automatu je při předjíždění dlouhá prodleva a tak stejně používám Tip tronic, takže řadím růčo. A spotřeba je samozřejmě vyšší než u manuálu. Jinak po Accentovi, bych si ho klidně koupil ( v manuálu ) jen nevím, kde sebrat 1 700 000 Kč na jeho pořízení............
.........................................................
New Accent 1.6i CVVT celadon blue
Napsal: 22 srp 2008, 12:05
od Darth Maul
Na moje Korea doporučení si kamarádka koupila KIA Magentis za 435 tisic, a protože se jedná o sourozence Sonaty, budu za 3-5 let uvažovat o jednom z nich za podobné peníze (třeba z Německa nové).
Nová Sonata přišla právě na trh a faceliftovaný Magentis je na cestě, takže tak za 3 roky by se zase mohly doprodávat...
Napsal: 22 srp 2008, 13:08
od David C3
jj ta Kia za tu cenu dobrá....
Napsal: 22 srp 2008, 13:53
od Limitz
do budoucna uvažuju o novém Coupé popřípadě Sonatu no a pokud do těch dvou let co si budu nové auto kupovat bude zajímavá cena u Genesis Coupé tak bych uvažoval i o něm
Napsal: 22 srp 2008, 20:06
od Mikro
ja chcem ist do KIA Carens
je to super auto za super prachy. som v tom sedel na autosalone a bola to bomba.
Napsal: 22 srp 2008, 21:08
od ZdeněkSvoboda
Doufám (třeba), že časem změním názor, ale s Hyundai už asi příště spolupráci nenavážu
Jedině, že by se zlepšila kvalita...
Koupil jsem si nové auto s tím, že se o to nebudu muset starat atd, ale když vidím tu kvalitu laku, dílenské (prasecké) zpracování dílů, ať už to jsou plasty uvnitř, ale i "kobercové" pásky jako izolace káblů v motoru atd, prostě pokud nepůjde ještě hyundai s kvalitou nahoru, nevím nevím, zda zůstanu u značky. Moc se mi líbí (stejně jako Davidovi) i30 v kombíku (původně jsem chtěl kombi a asi si ho i příště koupím), ale to bude tak nejdříve za 4 - 5 let...uvidím. nechci však, aby to vypadalo, že na Accenta nadávám, motor je parádní, ale jsem momentálně nasranej kvůli tomu mizernému laku a taky proto, že mi začíná něco vrzat u dveří u řidiče a v palubovce.
Ahoj Zdeněk
Napsal: 22 srp 2008, 21:13
od CzechJoker
ZdeněkSvoboda píše:Doufám (třeba), že časem změním názor, ale s Hyundai už asi příště spolupráci nenavážu
Jedině, že by se zlepšila kvalita...
Mimochodem, taky se někomu odchlipují (vzdalují či jak to napsat) ty dva plasty pod volantem u zapalování? Tohle znám z Favorita, tady jsem čekal vyšší úroveň zpracování.
Napsal: 22 srp 2008, 21:20
od ZdeněkSvoboda
CzechJoker píše:ZdeněkSvoboda píše:Doufám (třeba), že časem změním názor, ale s Hyundai už asi příště spolupráci nenavážu
Jedině, že by se zlepšila kvalita...
Mimochodem, taky se někomu odchlipují (vzdalují či jak to napsat) ty dva plasty pod volantem u zapalování? Tohle znám z Favorita, tady jsem čekal vyšší úroveň zpracování.
Hmm, já se začínám obávat, že jsem koupil "lepší" felicii
Mám to tam taky odchlíplé, ale tam to nikdo nehledá, tak to zatím neřeším.
Napsal: 23 srp 2008, 08:11
od Vilda
Chlapci, osobně si myslím, že si dneska nevyberete
přečtěte si ostatní kluby, fóra a zjistíte, že to je všude stejný. Opel bylo německý auto a drnčela palubka, že jsem myslel, že se zblázním. Rozmontoval jsem ji celou, pazvuk odstranil a za chvíly drnčelo něco jinýho !! Motor vydával divný zvuky, nekvalitní rozvod. řemen, prostě pořád něco. A taky jsem začal prohlašovat, Opla nikdy !! Tak jsem koupil nový Twingo. Dva roky hádání se servisem o pískajícím spojk. ložisku, brzdách, skřípající palubce, neustále blikající kontrolce air bagů, špatný hlavní silentblok v motoru, při běžný manipulaci utržený lankovody k ovládání topení atd. Nakonec po záruce, jsem si všechny závady odstraňoval sám. A po dvou letech provozu s Renaultem, se mi Opel začal jevit, jako bezproblémový auto !! Táta má Ford Fussion a taky problémy s převodovkou, teče mu do kabiny při dešti, blbne klima, rezavějící karoserie ... takže si nemyslete, že u jiný značky se těmhle problémům vyhnete ....... a i sebekvalitnější lak se dá taky odřít a otřískat bezohlednýma řidičema
Můj osobní názor je, že Accent se nijak neodlišuje od ostatních značek.
.....................................................................
New Accent 1.6i CVVT celadon blue
Napsal: 23 srp 2008, 16:23
od jandaxx
Aniž bych chtěl porovnávat celkovou kvalitu výrobců, tak lak u Hyundaiů je katastrofa. U VW z roku 93 byl podstatně tvrdší. Když do něj praštil kámen, tak se vyštípnulo jen to místo po úderu. U hyundaie je lak měkký a na místě po úderu se loupe a loupe. Až se na nárazníku odfoukne místo o průměru nehtu. Vlastní zkušenost po čtyřletém užívání Elantry.
A to ani nemluvím o síle použitého plechu. Když Vám řeknu, že jsem promáčknul střechu při použití elektrické leštičky, tak to mluví za hodně. A opravdu jsem na té leštičce neklečel
A to se jednalo o Elantru v pořizovací hodnotě 540 000 5 let zpět. Při přepočítání hodnoty peněz na dnešní dobu to jsou téměř dva nové Accenty. Vloni jsem vyměnil Elu za Mitsubishi a zatím je vše O.K.
Napsal: 23 srp 2008, 21:01
od Mikro
jandaxx píše:Aniž bych chtěl porovnávat celkovou kvalitu výrobců, tak lak u Hyundaiů je katastrofa. U VW z roku 93 byl podstatně tvrdší. Když do něj praštil kámen, tak se vyštípnulo jen to místo po úderu. U hyundaie je lak měkký a na místě po úderu se loupe a loupe. Až se na nárazníku odfoukne místo o průměru nehtu. Vlastní zkušenost po čtyřletém užívání Elantry.
A to ani nemluvím o síle použitého plechu. Když Vám řeknu, že jsem promáčknul střechu při použití elektrické leštičky, tak to mluví za hodně. A opravdu jsem na té leštičce neklečel
A to se jednalo o Elantru v pořizovací hodnotě 540 000 5 let zpět. Při přepočítání hodnoty peněz na dnešní dobu to jsou téměř dva nové Accenty. Vloni jsem vyměnil Elu za Mitsubishi a zatím je vše O.K.
davam za pravdu.
na hyundai je lak naozaj katastrofalny. octavia ktora mala 3 roky bola v 100% stave a to mala 230K km.