Stránka 1 z 2
Olej
Napsal: 16 led 2006, 08:43
od *Karlos*
Zdravím,když otevřu víko na olej tak je na něm šedá vazelína.Podobné téma jsem tu četl.Zkoušel jsem auto dostat do varu a pak otevřít nadobku z vodou jestli se povalí ven(samozdřejmě až po vypnutí ventilátoru motoru),ale nedaří se dostat motor do vysokých teplot.Možná že to je tou zimou.Opravář říkal na tu vazelínu že je to usazenina z motoru co se dostala ven,tomu moc nevěřím.Jel jsem totiž závod a zapoměl zařadit dvojku.Auto stouplo do otáček až škublo a stratilo výkon.Mám pocit jestli já magor neodělal hlavu nebo těsnění.Nebo nemůže to být, tím že jsem měnil olej? cca před 14dnyDíky KArlos
Napsal: 16 led 2006, 09:51
od Max
Ja bych asi sledoval hladinu chladici kapaliny jestli se ztraci tak potom to muze byt cokoliv z toho co pises,ale s tou usazeninou se mi to taky nezda
Napsal: 16 led 2006, 11:51
od ryba
skubnuti muze byt omezovac otacek, to je v poradku. Vazelina by mel byt normalni jev. Kontroluj ubytek kapalin
Napsal: 16 led 2006, 13:16
od black_sheep
jen jestli to neni voda v oleji ta vazelina, podivej se jestli ti neubejva!! to by bylo bud tesneni nebo hlava v haji..
Napsal: 16 led 2006, 15:41
od Romcis
Tak neco podobnyho resim i ja.Ja kdyz to auto kupoval ze ja vul nenechal vymenit uplne vsechny tesneni(preventivne),taky se mi ztraci voda i olej.Olej to je jasny-gufera na ventilech(auto uz ma km jisty na vymenu),ale voda se ztraci dost nepravidelne,2mesice nic,a pak zase zacne mizet...
Pac ten olej se zacal ztracet az sem najezdil asi tak 5tis. km od koupe,jak sem to zacal vic tocit(do cervenyho),a voda tam se mi zase zda je kdyz netocim tak se ztraci,jak jezdim jako prase,tak se to ustali a nemizi...vidim to na tesneni po hlavou.Co ja vim ale...
Kazdopadne mi jde z vyfuku o dost vic pary nez jinym(i stejnym Scoupe-black_sheep),i kdyz to mam zahraty jako blazen uz,atd...atd...atd...
No chce to hlavne prachy a nechat rozdelat a vymenit.Tečka!
Napsal: 16 led 2006, 18:05
od black_sheep
Romcis píše:Tak neco podobnyho resim i ja.Ja kdyz to auto kupoval ze ja vul nenechal vymenit uplne vsechny tesneni(preventivne),taky se mi ztraci voda i olej.Olej to je jasny-gufera na ventilech(auto uz ma km jisty na vymenu),ale voda se ztraci dost nepravidelne,2mesice nic,a pak zase zacne mizet...
Pac ten olej se zacal ztracet az sem najezdil asi tak 5tis. km od koupe,jak sem to zacal vic tocit(do cervenyho),a voda tam se mi zase zda je kdyz netocim tak se ztraci,jak jezdim jako prase,tak se to ustali a nemizi...vidim to na tesneni po hlavou.Co ja vim ale...
Kazdopadne mi jde z vyfuku o dost vic pary nez jinym(i stejnym Scoupe-black_sheep),i kdyz to mam zahraty jako blazen uz,atd...atd...atd...
No chce to hlavne prachy a nechat rozdelat a vymenit.Tečka!
no je fakt ze jsi mohl mit zrovna vic vlhkosti cece pac mi to obcas pari vic nez kdyz jsme to porovnavali, ale voda snad ani nemizi..
myslim ze si nej delas veliky starosti a doufam ze to budes mit fakt jen ty gufera na ventilech, jedno stoji 80Kc na mjauto..
Napsal: 16 led 2006, 20:10
od Romcis
Napsal: 16 led 2006, 20:52
od black_sheep
se optej vojty jestli to po vecerech nechodi chlastat, minule se tu stavoval docela hezky ztatej
rikal jsi ze to je narazovy ne?
Napsal: 16 led 2006, 20:58
od black_sheep
sorry to bylo trosku offtopic..
jinak ten motor do vysokejch teplot - jestli to nemas jako ja s tim termostatem, si ho vyzkousej pri kolika sepina v hrnci v kuchyni
ja jsem na to linej takze radsi koupim novej za tri kila
vic bych neresil, prubezne kontroluj a uvidis...
Napsal: 16 led 2006, 21:13
od Farmář
beznej jev
se prej vyparuje...presne tak mi to rekli v servisu
nakonec sem musel strcit budku pod auto a doslova to curalo
okolo toho hlavniho trombonu od motoru
Napsal: 16 led 2006, 21:53
od Romcis
Farmář píše:
beznej jev
se prej vyparuje...presne tak mi to rekli v servisu
nakonec sem musel strcit budku pod auto a doslova to curalo
okolo toho hlavniho trombonu od motoru
Aha!tak to to zacnu vysetrovat brzy.....
btw. mama mi zakazal strkat termostaty v kuchyni do jakychkoliv hrncu
Re: Olej
Napsal: 16 led 2006, 22:06
od ivan
*Karlos* píše:Zdravím,když otevřu víko na olej tak je na něm šedá vazelína.Podobné téma jsem tu četl.Zkoušel jsem auto dostat do varu a pak otevřít nadobku z vodou jestli se povalí ven(samozdřejmě až po vypnutí ventilátoru motoru),ale nedaří se dostat motor do vysokých teplot.Možná že to je tou zimou.Opravář říkal na tu vazelínu že je to usazenina z motoru co se dostala ven,tomu moc nevěřím.Jel jsem totiž závod a zapoměl zařadit dvojku.Auto stouplo do otáček až škublo a stratilo výkon.Mám pocit jestli já magor neodělal hlavu nebo těsnění.Nebo nemůže to být, tím že jsem měnil olej? cca před 14dnyDíky KArlos
Ta bílá nebo bílošedá vazelína je sražená vlhkost vody v oleji!!
V zimě dost častý jev a objevuje se to ještě když jezdíš krátké trasy!!!
Motor se skoro vůbec neohřeje!!
Za druhé,píšeš,že se motor nechce ohřát,termostat bude pořád pootevřený a tudíž se voda v hlavě neohřeje,ale ani blok motoru!!
Podívej se na to a pak můžeš zjištovat co dál se Tvým autem děje!!
Moc závad za sebou se špatně hledá!
P.s Termostaty se většinou vyměnují v zimě,ta teprve ukáže jak je na tom
doopravdy!
Napsal: 16 led 2006, 22:17
od ivan
Romcis píše:Tak neco podobnyho resim i ja.Ja kdyz to auto kupoval ze ja vul nenechal vymenit uplne vsechny tesneni(preventivne),taky se mi ztraci voda i olej.Olej to je jasny-gufera na ventilech(auto uz ma km jisty na vymenu),ale voda se ztraci dost nepravidelne,2mesice nic,a pak zase zacne mizet...
Pac ten olej se zacal ztracet az sem najezdil asi tak 5tis. km od koupe,jak sem to zacal vic tocit(do cervenyho),a voda tam se mi zase zda je kdyz netocim tak se ztraci,jak jezdim jako prase,tak se to ustali a nemizi...vidim to na tesneni po hlavou.Co ja vim ale...
Kazdopadne mi jde z vyfuku o dost vic pary nez jinym(i stejnym Scoupe-black_sheep),i kdyz to mam zahraty jako blazen uz,atd...atd...atd...
No chce to hlavne prachy a nechat rozdelat a vymenit.Tečka!
Romcisi sundej jednu zapalovací svíčku a podívej se na ní!!
Jestli Ti převažuje více taková světlešedá barva než hnědočerná(olej s benzínem)!!Tak Ti papá vodu!!!
Těsnění kaput!
Co se týče toho prskání vody z výfuku,tak Mě to dělá taky,ale to kvůli něčemu jinýmu!!
Ani kapka vody ani oleje se neztrácí!!
Jo,já sem šikovnej!!
To světlošedé je spálená voda(vodní kámen)ten vždycky zbyde na svíčce!
Re: Olej
Napsal: 17 led 2006, 00:36
od black_sheep
ivan.raffai@seznam.cz píše:*Karlos* píše:Zdravím,když otevřu víko na olej tak je na něm šedá vazelína.Podobné téma jsem tu četl.Zkoušel jsem auto dostat do varu a pak otevřít nadobku z vodou jestli se povalí ven(samozdřejmě až po vypnutí ventilátoru motoru),ale nedaří se dostat motor do vysokých teplot.Možná že to je tou zimou.Opravář říkal na tu vazelínu že je to usazenina z motoru co se dostala ven,tomu moc nevěřím.Jel jsem totiž závod a zapoměl zařadit dvojku.Auto stouplo do otáček až škublo a stratilo výkon.Mám pocit jestli já magor neodělal hlavu nebo těsnění.Nebo nemůže to být, tím že jsem měnil olej? cca před 14dnyDíky KArlos
Ta bílá nebo bílošedá vazelína je sražená vlhkost vody v oleji!!
V zimě dost častý jev a objevuje se to ještě když jezdíš krátké trasy!!!
Motor se skoro vůbec neohřeje!!
Za druhé,píšeš,že se motor nechce ohřát,termostat bude pořád pootevřený a tudíž se voda v hlavě neohřeje,ale ani blok motoru!!
Podívej se na to a pak můžeš zjištovat co dál se Tvým autem děje!!
Moc závad za sebou se špatně hledá!
P.s Termostaty se většinou vyměnují v zimě,ta teprve ukáže jak je na tom
doopravdy!
no to bude tim ze jsem minulou zimu stal v garazi pac jsem nemel na zimaky ani na zimni udrzbu a v lete mi to prislo bejt normalni pac jsem netopil moc..
Napsal: 17 led 2006, 00:44
od Romcis
ivan.raffai@seznam.cz píše:Romcis píše:Tak neco podobnyho resim i ja.Ja kdyz to auto kupoval ze ja vul nenechal vymenit uplne vsechny tesneni(preventivne),taky se mi ztraci voda i olej.Olej to je jasny-gufera na ventilech(auto uz ma km jisty na vymenu),ale voda se ztraci dost nepravidelne,2mesice nic,a pak zase zacne mizet...
Pac ten olej se zacal ztracet az sem najezdil asi tak 5tis. km od koupe,jak sem to zacal vic tocit(do cervenyho),a voda tam se mi zase zda je kdyz netocim tak se ztraci,jak jezdim jako prase,tak se to ustali a nemizi...vidim to na tesneni po hlavou.Co ja vim ale...
Kazdopadne mi jde z vyfuku o dost vic pary nez jinym(i stejnym Scoupe-black_sheep),i kdyz to mam zahraty jako blazen uz,atd...atd...atd...
No chce to hlavne prachy a nechat rozdelat a vymenit.Tečka!
Romcisi sundej jednu zapalovací svíčku a podívej se na ní!!
Jestli Ti převažuje více taková světlešedá barva než hnědočerná(olej s benzínem)!!Tak Ti papá vodu!!!
Těsnění kaput!
Co se týče toho prskání vody z výfuku,tak Mě to dělá taky,ale to kvůli něčemu jinýmu!!
Ani kapka vody ani oleje se neztrácí!!
Jo,já sem šikovnej!!
To světlošedé je spálená voda(vodní kámen)ten vždycky zbyde na svíčce!
Jj,diky to je chytry,mrknu na to hned jak se mi dostane do ruky klic,takze ve ctvrtek
Aspon zjistim na co to vubec jezdi
Na benzin?Neee...Ze by na vodu?Mmmmm
a nebo na ojel teda...
Hihi....